Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere mobiltelefon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett og smett hvir ofte bytter dere telefon, hvert år, hvert 2 år.

Anonymous poster hash: 910e5...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jeg har nå har jeg hatt i snart 4 år. Den forrige hadde jeg minst 5 år, før det igjen, ca 4-5 år på alle



Anonymous poster hash: 7aef6...6c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og smett hvir ofte bytter dere telefon, hvert år, hvert 2 år.

Anonymous poster hash: 910e5...304

Når den ikke lenger fungerer, noe som kan ta alt fra 6mnd til 3 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min iPhone 4 i over fem år. Føler at den er eldgammel :fnise:

Du må skifte til høsten siden fireren ikke vil ta iOS 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må skifte til høsten siden fireren ikke vil ta iOS 9.

Seriøst!?

Hadde tenkt til å spandere på meg iPhone 5 før jul, men så tenkte jeg at den kanskje kom på "salg" etter nyttår. Men så har prisene steget :( 6000 kr for ny mobil er galskap :(

Kan jeg ikke bruke den i det hele tatt til høsten eller? Synger på siste verset uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!?

Hadde tenkt til å spandere på meg iPhone 5 før jul, men så tenkte jeg at den kanskje kom på "salg" etter nyttår. Men så har prisene steget :( 6000 kr for ny mobil er galskap :(

Kan jeg ikke bruke den i det hele tatt til høsten eller? Synger på siste verset uansett.

Du, gå på Finn og se om du kan finne en billig iPhone 5 hvis det er sånn at du er vant med iOS. Da har du mobil i to år til hvis du er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg skal selge en telefon, kan den som kjøper den finne frem slettede bilder feks? Hvordan sletter jeg alt. Har nå Iphone

Anonymous poster hash: 910e5...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst!?

Hadde tenkt til å spandere på meg iPhone 5 før jul, men så tenkte jeg at den kanskje kom på "salg" etter nyttår. Men så har prisene steget :( 6000 kr for ny mobil er galskap :(

Kan jeg ikke bruke den i det hele tatt til høsten eller? Synger på siste verset uansett.

Apple produkter er så og si aldri på salg. Nå etter nyttår har heller prisene økt med den lave krona.

Anonymous poster hash: a5956...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca hvert andre eller tredje år, tror jeg. Kjøper relativt rimelige telefoner, så ligger da på godt under 1000 kr per år for mobilinnkjøp. Hvis jeg husker å kjøpe en støtsikker mobil neste gang kommer den antakelig til å vare en del lengre... De ryker som regel fordi jeg mister dem i gulvet for ørtogførtiende gang.

Anonymous poster hash: 82dc1...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

iPhone 5 vil fungere med neste versjon av ios, men tipper den vil bli langt tregere.

Ja, så egentlig så burde de som liker iOS begynne å spare nu sånn at de får råd til den nye som kommer i september/oktober. Det er liten vits i å betale premium pris for en telefon som ikke lenger er premium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har/hadde inntil i dag en iPhone 3.... vunnet i en fotokonkurranse i 2010... med min funksjonshemmede hjertevenn som motiv og Pus selv bak kameraet. :sjenert:

Og den har vært upåklagelig, hver dag, i alle besøkte land. Nix problemer.

Da IOS 8 kom så var den ikke designet for det gitt... så da var det bare å tenke hardt noen ganger, og bestemme seg for at "OK, så er det nå man skal bytte."

- og da gjøres det skikkelig. Pluss 128GB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...