Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planlegger dere aktiviteter og sånt fram i tid eller tar dere en dag av gangen?

Vi har planlagt uttakk og innsett i begynnelsen av oktober og jeg vil så gjerne kjøpe en reise til mannen i bursdagsgave. Reisen er ei helg i november. 3 uker etter ca testdato. Er det dumt å kjøpe det når vi ikke vet hva som skjer?

- S

Anonymous poster hash: aaa8f...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Planlegger dere aktiviteter og sånt fram i tid eller tar dere en dag av gangen?

Vi har planlagt uttakk og innsett i begynnelsen av oktober og jeg vil så gjerne kjøpe en reise til mannen i bursdagsgave. Reisen er ei helg i november. 3 uker etter ca testdato. Er det dumt å kjøpe det når vi ikke vet hva som skjer?

- S

Vi har planlagt aktiviteter fram i tid hele veien, og det er jeg veldig glad for. Utrolig mange fine turer vi hadde gått glipp av de siste tre og et halvt årene hvis vi bare skulle sitte hjemme og vente på et positivt resultat :sjenert:

Lykke til!

Endret av Neferet
Skrevet

Med innsett av et 8-delt embryo fredag for to dager siden (11.9), når ville dere tidligst turt å ta en graviditetstest?

Skrevet

Vi har planlagt aktiviteter fram i tid hele veien, og det er jeg veldig glad for. Utrolig mange fine turer vi hadde gått glipp av de siste tre og et halvt årene hvis vi bare skulle sitte hjemme og vente på et positivt resultat :sjenert:

Lykke til!

Okei, da bestiller jeg!

Takk :-D

- S

Skrevet

Med innsett av et 8-delt embryo fredag for to dager siden (11.9), når ville dere tidligst turt å ta en graviditetstest?

Jeg tenker om en ukes tid?

Hvordan gikk det med de andre eggene dine, forresten?

Da er jeg også ruger på et 8-delt egg :) De tre andre eggene utviklet seg fint til i går, men så stoppet det opp. De skal overvåke dem litt til, men sannsynligvis får jeg ikke noe på frys. Akkurat som sist!

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg også ruger på et 8-delt egg :) De tre andre eggene utviklet seg fint til i går, men så stoppet det opp. De skal overvåke dem litt til, men sannsynligvis får jeg ikke noe på frys. Akkurat som sist!

Gratulerer som ruger:-)

Skrevet

Grattis som ruger! 👍🏼☺️

Skrevet

Gratulerer!☺

Vi har ikke fått vite om noen blir fryst ned. De skulle sjekke dem i går, og så får vi brev i morgen dersom noen kan fryses. Ingen brev hvis de ikke kan brukes videre.

Er fortsatt kvalm og oppblåst,og i dag har jeg kjent små stikk i magen...😕

Skrevet (endret)

Snuser dere mens dere tar menopur sprøyter? Jeg kuttet det ut fra dag en, men vet ikke om det har noe innvirkning eller ei..?

Endret av heipåådeg
Skrevet

Satt ovitrelle i går, blir egguttak i morgen. Wæææ.. Blir bra å få det overstått. Grur meg veldig altså.. Ikke bra følelse.

Har dere andre hatt svake mensmurringer før egguttak? Og ømme bryst? Føles jo nesten som at jeg skal få mensen..

Skrevet

Satt ovitrelle i går, blir egguttak i morgen. Wæææ.. Blir bra å få det overstått. Grur meg veldig altså.. Ikke bra følelse.

Har dere andre hatt svake mensmurringer før egguttak? Og ømme bryst? Føles jo nesten som at jeg skal få mensen..

Det er veldig vanlig. Problemet er at alt foregår på samme sted, både EL og mens og stimulering til ass. befruktning, så alt kjennes nesten likt ut ... sånn er det i alle fall for meg. Jeg fikk skikkelig ømme brystvorter etter at jeg tok Ovitrelle, de er fortsatt vonde.

Skrevet

Det er veldig vanlig. Problemet er at alt foregår på samme sted, både EL og mens og stimulering til ass. befruktning, så alt kjennes nesten likt ut ... sånn er det i alle fall for meg. Jeg fikk skikkelig ømme brystvorter etter at jeg tok Ovitrelle, de er fortsatt vonde.

Fjohh, stakkars kroppen den blir helt forvirra... Hehe.. Kan ikke tro at det første forsøket snart er over.. Har venta og vært så nervøs.. Er fortsatt litt nervøs men slik må det bare være.. Jeg skal nok klare å komme meg igjennom i morgen også..

Skrevet

Litt kjipt å ikke få noen på frys, men hvis dette egget sitter så gjør det jo ingen verdens ting. Håper det er deres tur denne gang, 8-delt er jo kjempebra 🙏

Skrevet

Ikke noe brev i postkassa vår i dag, så da er det trolig ingen egg som havner i fryseboksen her heller :( . Men fingrene krysses for at det ene skal holde i denne omgang.

Det er jo helt grusomt å vente nå!  :vetikke:

Skrevet

Jeg forbereder meg på nedtur sånn i tilfelle , så lurer derfor på om noen kan fortelle hvordan et fryseforsøk foregår? Medisiner etc?

Skrevet

Da er jeg endelig ferdig med egguttak! Så deilig å få det overstått!!!! Var egentlig ikke så vondt som jeg hadde forestilt meg. Mer ubehagelig enn vondt. 10 egg ut.. Så får se hvordan befruktningen blir i morgen. Er litt skeptisk mtp at mannen har dårlig med sædceller.. Er 3-4 stk per sædprøve me. Vi har fryst ned mange prøver så de har nok til forsøket. Er bare litt skeptisk på kvaliteten dems..

Skrevet (endret)

Da er jeg endelig ferdig med egguttak! Så deilig å få det overstått!!!! Var egentlig ikke så vondt som jeg hadde forestilt meg. Mer ubehagelig enn vondt. 10 egg ut.. Så får se hvordan befruktningen blir i morgen. Er litt skeptisk mtp at mannen har dårlig med sædceller.. Er 3-4 stk per sædprøve me. Vi har fryst ned mange prøver så de har nok til forsøket. Er bare litt skeptisk på kvaliteten dems..

Gratulerer! God å være ferdig, og fint at det ikke var så ille som du fryktet. Det er jo ikke sikkert kvaliteten på dem som finnes er så dårlig? Hos mannen min er de meste av sædcellene skadet/ubevegelige, mens de få som svømmer selv, virker å være friske og fine :) Mener laben i alle fall.

Krysser fingrene for dere!

Endret av Harlekin
Skrevet

Gratulerer! God å være ferdig, og fint at det ikke var så ille som du fryktet. Det er jo ikke sikkert kvaliteten på dem som finnes er så dårlig? Hos mannen min er de meste av sædcellene skadet/ubevegelige, mens de få som svømmer selv, virker å være friske og fine :) Mener laben i alle fall.

Krysser fingrene for dere!

Takktakk! Legene er ganske positive, og dem har ikke sagt noe på kvaliteten på de få som finnes. Så håp er det... Er nok bare jeg som er pessimist!

Hvordan går det med deg? Er det lenge til du skal teste?

Håper det går veien for oss! Krysser fingrene jeg også.

Skrevet

Takktakk! Legene er ganske positive, og dem har ikke sagt noe på kvaliteten på de få som finnes. Så håp er det... Er nok bare jeg som er pessimist!

Hvordan går det med deg? Er det lenge til du skal teste?

Håper det går veien for oss! Krysser fingrene jeg også.

Skjønner godt at du blir pessimistisk. Man blir liksom det når man har gått i evigheter uten å bli gravid. Da er det lett å tenke at man umulig kan bli så heldig at det klaffer selv når legene hjelper til. Men husk, nå er sjansen mye større!

Det går fint med meg, kjenner ingenting (selvsagt) og tenker ikke så mye på det. Jeg tipper jeg tester i begynnelsen av neste uken en gang.

Skrevet

Tok en lutinus i dag kl 1130. Fikk beskjed om å ta en når jeg kom hjem og en en time før jeg skal legge meg... Men mener også legen sa jeg skal ta omtrent hver 8. Time.. Såååå jeg lurer på hva ville dere gjort? Tatt 1930 eller en time før jeg legger meg og så begynne med hver 8. Time fom i morgen.. I dag skal jeg ta to doser og fom i morgen tre doser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...