Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På første forsøk kom mensen 15 dager etter uttak, og nå begynner det å nærme seg 15 dager på dette forsøke og jeg merker jeg blir veldig nervøs! Vil ikke at mensen skal komme!😔 Har begynt å få litt mensmurringer.. Og er så redd for at det er et tegn på at det kan være mensen.. Jeg veit jeg ikke får gjort noe fra elle til, men klarer liksom ikke å la er å tenke på det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som et godt tegn :) Jeg testet svakt positivt allerede RD 6, så du kan jo kanskje snart få vite noe :nigo: Men jeg syns det var greit å teste selv om jeg fikk negativ, fordi jeg visste at det var for tidlig. Når har du testdag? Noen syns jo det er nedbrytende med testing så tidlig. Krysser fingrene i hvertfall :strix:

Tusen takk 😃 har testdag 16. Så RD13. Har alltid begynt å blø rundt RD9-10 når det har vært negativt. Så tenker jeg tar en liten tyvtesting i helga 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På første forsøk kom mensen 15 dager etter uttak, og nå begynner det å nærme seg 15 dager på dette forsøke og jeg merker jeg blir veldig nervøs! Vil ikke at mensen skal komme!😔 Har begynt å få litt mensmurringer.. Og er så redd for at det er et tegn på at det kan være mensen.. Jeg veit jeg ikke får gjort noe fra elle til, men klarer liksom ikke å la er å tenke på det heller!

De er veldig nervepirrende disse dagene etter innsett :/ Hvilken rugedag er du på i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig nervepirrende disse dagene etter innsett :/ Hvilken rugedag er du på i dag?

Ja, veldig å! I dag er jeg på rugedag 13. Men i går så begynte jeg å blø litt. Merka jeg datt litt sammen da! Ingen full mens enda, men mister litt håpet! 😔

Hvordan går det med deg QBee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått beskjed om at vi må ha prøverør for å få barn. Men først må jeg gå ned i vekt. Dette er skikkelig frustrerende, for jeg vil gjerne komme i gang med en gang. Og så er jeg redd for å ikke klare å gå tilstrekkelig ned i vekt.

Har fått beskjed om at jeg må ha BMI på 28 for å få prøverør. Stemmer det?

Vet ikke om det blir prøverør i 2015 eller 2016, men jeg håper 2015!

28 hørtes lite ut! Husker ikke bmi på meg, men er 177 cm høy, og veide 96 kilo når vi søkte første gang! Fikk beskjed om å gå ned til under 90! Men dette gjorde jeg i mens vi stod i kø! Det tar jo noen måneder, og innen det var vår tur hadde jeg kommet meg ned til 87 kilo, og vekta ble ikke nevnt mer.... Og jaggu gikk ting i orden på første forsøk! 😀 Så det er bare å starte ett sunnere kosthold i dag, slik at det ikke er DET som stopper dere når det er deres tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig å! I dag er jeg på rugedag 13. Men i går så begynte jeg å blø litt. Merka jeg datt litt sammen da! Ingen full mens enda, men mister litt håpet! 😔

Hvordan går det med deg QBee?

Ja er mye opp og ned. Det er ikke uvanlig med litt blødninger på alle disse medisinene, men kjekt er det ikke :/

Jeg er ved godt mot :) har tro på at dette går bra, men dagene går seint. Lenge til jeg kan teste :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg krysser fingrene for dere som ruger nå! Håper på mange positive tester i midten av måneden! :hoppe:

 

I morgen skal jeg til Riksen på kontroll etter 18 dager med Synarela. Håper å kunne "gå videre" til sprøyter nå, er det noen som vet at det er sannsynlig at jeg blir bedt om å spraye videre uten å starte opp med sprøyter, og hva som i tilfelle kan være årsak til det?

Jeg har merket litt mer av bivirkninger fra Synarelaen de siste dagene, men det kan jo også være litt fordi det bygger seg opp forventninger og nervøsitet for å gå videre til neste fase. Det er jo en ny spenning knyttet til det også! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk har testdag 16. Så RD13. Har alltid begynt å blø rundt RD9-10 når det har vært negativt. Så tenker jeg tar en liten tyvtesting i helga

 

Jeg følte i hvertfall at det ville være bedre negativ test enn å bare plutselig begynne å blø. Det er noen spennende og nervepirrende dager du går igjennom. Tenker på dere rugere :klem:

 

Ja, veldig å! I dag er jeg på rugedag 13. Men i går så begynte jeg å blø litt. Merka jeg datt litt sammen da! Ingen full mens enda, men mister litt håpet!

Hvordan går det med deg QBee?

 

ikke noe kjekt med blod, det er liksom det siste man vil se. Får håpe det bare en en liten blødning, men at alt er sånn som det skal! Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL I dag Pebbles og Neferet :)

Hvordan går det med blødningen Prøver88?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte i hvertfall at det ville være bedre negativ test enn å bare plutselig begynne å blø. Det er noen spennende og nervepirrende dager du går igjennom. Tenker på dere rugere :klem:

ikke noe kjekt med blod, det er liksom det siste man vil se. Får håpe det bare en en liten blødning, men at alt er sånn som det skal! Lykke til :klem:

Ja tenker det samme, må ta en test før evt blødning :)

Nå blør jeg litt i dag da :/ men det må være bivirkninger fra et eller annet, for er bare på RD6, så samsvarer ikke med verken vanlig syklus eller forsøket. Er bare litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag testet dere positivt/negativt?

Første Ivf vi hadde for 8 år siden testa jeg positivt på dag 9, 4-delt egg satt inn på ferskforsøk. På det fryseforsøket som ble positivt testa jeg først negativt på dag 8 tror jeg, så positivt på dag 13. Det egget var 3-delt. Begynner å bli litt utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag testet dere positivt/negativt?

Første Ivf vi hadde for 8 år siden testa jeg positivt på dag 9, 4-delt egg satt inn på ferskforsøk. På det fryseforsøket som ble positivt testa jeg først negativt på dag 8 tror jeg, så positivt på dag 13. Det egget var 3-delt. Begynner å bli litt utålmodig!

Jeg testet positivt 10 dager etter egguttaksdagen, på kveldsurin. Den var såpass positiv at den sikkert hadde vært positiv på morgenurin 1-2 dager før også. På mitt negative forsøk testet jeg første gang 4 dager Før. Det var skikkelig nedtur og seigpiningsfølelse når jeg da bare ventet på bekreftet negativ, så jeg hadde egentlig lovet meg selv å utsette test til dagen før testdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag testet dere positivt/negativt?

Første Ivf vi hadde for 8 år siden testa jeg positivt på dag 9, 4-delt egg satt inn på ferskforsøk. På det fryseforsøket som ble positivt testa jeg først negativt på dag 8 tror jeg, så positivt på dag 13. Det egget var 3-delt. Begynner å bli litt utålmodig!

 

Jeg testet positivt 10 dager etter uttak (RD8), etter å ha testet negativt 8 dager etter uttak (da testet jeg egentlig mest for å sjekke at ovitrellen var ute av kroppen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

QBee var det stor blødning? For det kan faktisk også være festeblødning :) Jeg testet svakt positivt 9 dager etter uttakk, RD 6 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke før 17 dager etter uttak ( 14 dager etter innsett ), klarte faktisk holde meg 😊 da slapp jeg få Evt feil test og nedtur Pga det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QBee var det stor blødning? For det kan faktisk også være festeblødning :) Jeg testet svakt positivt 9 dager etter uttakk, RD 6 😊

Nei bare rosa/brunlige lutinusrester egentlig. Satser på festeblødning 😀

Takk for svar til dere andre, trooor jeg skal klare å vente til fredag med første testen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Lykke til på UL I dag Pebbles og Neferet :)

Tusen takk! :) Det gikk bra, heldigvis. Var veldig nervøs, selv om det bare var kontroll :ler: Skal begynne med Menopur i morgen, ny kontroll 17.06 :bond:

I går fikk jeg skikkelig hodepine, og den har lusket i skyggene i dag også. Mistenker Synarelaen, så det blir godt å halvere dosen i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL I dag Pebbles og Neferet :)

Takktakk, ul gikk greit, men må stikke noen dager til. Ser ikke ut til at det blir uttak denne uka, så da satser vi for fullt neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ul overstått. Alt så visstnok bra ut. Skal tilbake fredag ettermiddag for å sjekke igjen og avtale uttak neste uke. Blødningene hadde ikke skapt noen problemer ser det ut til. Ble ganske lettet :)

Er det forresten noen som kan svare på hva som er "normalt" antall eggposer. Han så foreløpig 5 på hver side, og virket fornøyd med det, men jeg aaaner jo ikke 😛

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-10 er midt i blinken! Da er det litt å velge i, men hvis det blir mange flere går ofte kvaliteten ned. Så du ligger flott an, VirreVapp!

Endret av Biloba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...