Gå til innhold

test hei!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Veslepuz

oi hei jeg heter veslepuz og jeg er ny her hihi er det bare jeg som kan lese dette? stilig hehe. :kul: dem har lekre smileys her jeg bare ser på denne :husarbeid: hahaha sånn har jeg aldri gjort før hihi åh jeg fikk mensen igår men jeg blødde igjennom å ble mobba på jobben ååååh så ekkelt alle mine kollegaer er gutter grr buuhu :wow: åh den var også kul gutt oi,.... hmma æsj jeg sitter og klemmer på kvisene mine *SPY* det er så ekkelt men ganske gøy faktisk. bra ingen ser meg nå jaffal hihi. oi oi oi hmm er sulten! jeg henter meg litt mer sjokolade! men huff burde begrense meg har alt spist 2 store stratosplater idag jo! :/ men men hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 14 år senere...
6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

😂😂😂😂

Hvorfor driver du å svarer på/trekker fram gamle tråder på øvelsesrom hele tiden🤔🤔

Anonymkode: ad36e...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver du å svarer på/trekker fram gamle tråder på øvelsesrom hele tiden🤔🤔

Anonymkode: ad36e...7dd

alle tråder fortjener svar før eller siden, bedre sent enn aldri 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

alle tråder fortjener svar før eller siden, bedre sent enn aldri 😉

Hvis du kjeder deg, så kan du vel delta i alle de forskjellige telle-trådene? :ac: 

Anonymkode: fa1f4...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 3.1.2019 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjeder deg, så kan du vel delta i alle de forskjellige telle-trådene? :ac: 

Anonymkode: fa1f4...636

Kjeder meg itte 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde slettet i debatten. 

* Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Ved sitering av innhold må det alltid vises til kilde, og det er her på Kvinneguiden kun tillatt med et lite utdrag på omtrent to-tre setninger. Unntaket er dersom det å vise til kilde identifiserer en person som ikke selv har søkt offentligheten, som for eksempel i lukkede Facebook-grupper. Vi tillater ikke at det deles hele artikler, blogginnlegg eller lignende, verken via tredjepart eller direkte postet i forumet. Når det gjelder bilder er disse omfattet av åndsverkloven, og må lenkes til. Se denne diskusjonen for mer utfyllende informasjon om bildebruk, og denne tråden for en presisering av hvordan vi modererer materiale med opphavsrett. For ytterligere informasjon om hva som er greit å videreformidle kan du også lese mer her hos redaktørforeningen.

Ninab82, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...