Gjest Horatio Hornblower Skrevet 13. januar 2015 #21 Skrevet 13. januar 2015 Hvis partiene som utgjør hovedblokkene i norsk politikk er pest og kolera så er jeg spent på å høre hvilket parti du mener vil gjøre Norge friskere. Anonymous poster hash: 1f791...ae1 Det var satt på spissen. For sannheten er vel at det har ikke noe å si hvem som styrer Norge. Forskjellen er så minimale at de fleste av oss ikke merker det. dette er det siste jeg sier om den saken.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #22 Skrevet 13. januar 2015 Det var satt på spissen. For sannheten er vel at det har ikke noe å si hvem som styrer Norge. Forskjellen er så minimale at de fleste av oss ikke merker det. dette er det siste jeg sier om den saken. Satt på spissen? Hvis du legger sammen AP, FrP og Høyre så har du nærmere 80% av norske velgere. Altså 3 partier som deler 80% av velgerne, mens de resterende partiene, la oss si 5 (KrF, V, SV, SP, MDG) deler de resterende 20%. Det er ikke satt på spissen, så det er greit at du takker for deg. Takk for innspillene og adjø. Anonymous poster hash: 1f791...ae1
Mann 42 Skrevet 13. januar 2015 #23 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Hvis folk var såre fornøyde så hadde vi ikke fått et regjeringsskifte, det kan du være sikker på. Like sikker på som at AP ved neste valg kommer til å adoptere noe av høyrepartienes politikk, for er det noe politiske partier verdsetter mer enn ideologi så er det stemmer. Anonymous poster hash: 1f791...ae1 Arbeiderpartiet er pragmatisk. Det har de alltid vært. Det er derfor jeg stemmer på dem. Jeg har ikke noe tro på ideologi. Endret 13. januar 2015 av Mann 42 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #24 Skrevet 13. januar 2015 Har de? Anonymous poster hash: 1f791...ae1 Får se hvor mye av oljefondet de klarer å sluntre unna på de 2,5 årene de har igjen... Hvis folk var såre fornøyde så hadde vi ikke fått et regjeringsskifte, det kan du være sikker på. Like sikker på som at AP ved neste valg kommer til å adoptere noe av høyrepartienes politikk, for er det noe politiske partier verdsetter mer enn ideologi så er det stemmer. Anonymous poster hash: 1f791...ae1 Ja, men er folk mer fornøyde nå da? Hvorfor skulle AP adoptere Høyres politikk? Det var satt på spissen. For sannheten er vel at det har ikke noe å si hvem som styrer Norge. Forskjellen er så minimale at de fleste av oss ikke merker det. dette er det siste jeg sier om den saken. Tja, forskjellene er kanskje ikke veldig synlige, men synes helt klart det er forskjell på hvem som sitter i regjering. Jeg deler ikke FRPs verdier og holdninger og ville mye heller sett noen annen sitte på deres plass. Anonymous poster hash: 5d9df...c82
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #25 Skrevet 13. januar 2015 Jepp, de sparket sosialistsøppelet ut i opposisjon hvor de hører hjemme og har gitt SV oppslutning under sperregrensen sammenhengende siden Anonymous poster hash: 0414b...71e SV har ikke vært under sperregrensen sammnehengende siden valget, nei. Løgner. Anonymous poster hash: d8875...20d 1
FrkHumle Skrevet 13. januar 2015 #26 Skrevet 13. januar 2015 Tror det handler mye om at endringer som har skjedd det siste halvåret har blitt tillagt den nye regjeringen istedet for den gamle som innførte endringene. Bare i min tidligere kommune så jeg over ti facebookinnlegg angående nedleggelsen av en bedrift, hvis de blå-blå fikk skylda. To uker etter valget....
Sir Winston Skrevet 13. januar 2015 #27 Skrevet 13. januar 2015 Arbeiderpartiet er pragmatisk. Det har de alltid vært. Det er derfor jeg stemmer på dem. Jeg har ikke noe tro på ideologi. De har vel, som alle vet, ikke alltid vært pragmatisk. Og, en ideologi har partiet, så det holder, men det er vel mer det at du i bunn og grunn har samme ideologi selv. Ikkeno gæli i det!
Cowboy Lotte Skrevet 13. januar 2015 #28 Skrevet 13. januar 2015 Nei la nå Høyre få prøve seg litt mer, de har jo bare sittet i 2 år... Er bedre det enn disse dumme sosialist-grisene i AP... Vil aldri støtte en by styrt av AP... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå