Gå til innhold

WHAT? Lærer nordmenn ingenting?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkeltmålinger bør tas med en stor klype salt, det var en måling fra Norfakta som viste en svak nedgang og snittet sålangt denne måneden er omtrent uendret. Men med endringen på tv2 sin måling før etter terrorangrepet i Frankrike kan man fort se en nedgang for AP på resten av målingene som kommer denne måned

Anonymous poster hash: 0414b...71e

Skrevet

Endelig. Nordmenn har lært!

Anonymous poster hash: f89a9...675
  • Liker 3
Skrevet

Gleder meg til at AP kommer i regjering, da vet man i hvert fall at de som klager på politikken faktisk har en grunn og ikke bare syter slik som under de borgerlige.

Anonymous poster hash: 1f791...ae1
  • Liker 6
Skrevet

Gleder meg til at AP kommer i regjering, da vet man i hvert fall at de som klager på politikken faktisk har en grunn og ikke bare syter slik som under de borgerlige.

Dere syter jo som faen uansett, så om det gjør dere gladere å kunne kalle det klaging, så gjerne for meg. Gjør veien Klar for Jonas!

Anonymous poster hash: d8875...20d

• Liker 4
Skrevet

Dere syter jo som faen uansett, så om det gjør dere gladere å kunne kalle det klaging, så gjerne for meg. Gjør veien Klar for Jonas!

Anonymous poster hash: d8875...20d

Tørr du vedde på at Jonas gir mer til de fattige og mindre til de rike?

Skrevet

Fordi den nye regjeringen har planer om å selge unna alt vi har av ressurser?

Anonymous poster hash: 09021...595

Har de?

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt lærer nordmenn. I dette tilfellet ser det ut til at de har lært at det var en tabbe å bringe Høyre og FrP til regjeringsmakt, og de signaliserer med sine svar på disse meningsmålingene at de vil rette på den tabben ved første anledning. Og det er ikke så ille lenge til, egentlig. Bare litt over to og et halvt år.

• Liker 7
Skrevet

Selvsagt lærer nordmenn. I dette tilfellet ser det ut til at de har lært at det var en tabbe å bringe Høyre og FrP til regjeringsmakt, og de signaliserer med sine svar på disse meningsmålingene at de vil rette på den tabben ved første anledning. Og det er ikke så ille lenge til, egentlig. Bare litt over to og et halvt år.

Vanskelig å ta seriøst en som omtaler et valg som et demokratisk flertall har foretatt for "tabbe" og dermed stille seg over de man er uenige med (altså flertallet).

• Liker 3
Skrevet

Du og slike som deg (Ap) er dårlige tapere. Husk at flertallet ville bli kvitt deres parti nettopp på grunn av deres elendig jobb i regjering. Propagandamaskinen deres er i full gang i opposisjon, ikke sant? ;) Det gjør vondt å bli sparket av folket? :)

Anonymous poster hash: dc781...ec9

• Liker 1
Skrevet

Endelig. Nordmenn har lært!Anonymous poster hash: f89a9...675

Jepp, de sparket sosialistsøppelet ut i opposisjon hvor de hører hjemme og har gitt SV oppslutning under sperregrensen sammenhengende siden :danse:

Anonymous poster hash: 0414b...71e

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å ta seriøst en som omtaler et valg som et demokratisk flertall har foretatt for "tabbe" og dermed stille seg over de man er uenige med (altså flertallet).

Jeg prøver bare å sette meg inn i tankene til de som nå er positive til arbeiderpartiet, men som ikke var like positive før forrige valg. De må jo ha forandret mening, og da er det nærliggende at det skyldes at de oppfatter sin stemmegivning den gangen som en tabbe.

Det var det jeg sa. Jeg stiller meg ikke over noen ved å gi uttrykk for mine meninger.

• Liker 2
Skrevet

Du og slike som deg (Ap) er dårlige tapere. Husk at flertallet ville bli kvitt deres parti nettopp på grunn av deres elendig jobb i regjering. Propagandamaskinen deres er i full gang i opposisjon, ikke sant? ;) Det gjør vondt å bli sparket av folket? :)

Anonymous poster hash: dc781...ec9

Jeg aner ikke hvordan det føles. Jeg stilte ikke til valg. Men det ser ikke ut til at flertallet av folket er spesielt fornøyd med den jobben DENNE regjeringen gjør. En Rød-Grønn regjering ville fått rent flertall dersom det var valg nå.

• Liker 1
Gjest Stringfellow1
Skrevet

På dette tidspunktet har slike meningsmålinger forsvinnende lite å si for det endelige valg-resultatet uansett. Det er fremdeles mange måneder igjen til kommunevalget. De forskjellige politiske partiene kommer til å svinge litt opp og ned hver eneste måned frem mot valget uansett..

Skrevet

Jeg prøver bare å sette meg inn i tankene til de som nå er positive til arbeiderpartiet, men som ikke var like positive før forrige valg. De må jo ha forandret mening, og da er det nærliggende at det skyldes at de oppfatter sin stemmegivning den gangen som en tabbe.

Det var det jeg sa. Jeg stiller meg ikke over noen ved å gi uttrykk for mine meninger.

Hvis folk var såre fornøyde så hadde vi ikke fått et regjeringsskifte, det kan du være sikker på. Like sikker på som at AP ved neste valg kommer til å adoptere noe av høyrepartienes politikk, for er det noe politiske partier verdsetter mer enn ideologi så er det stemmer.

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet (endret)

Jo de lærer

De lærer at FRP er en katastrofe for landet.

Ikke at AP er noe bedre

Det er jo som pest og kolera

men hvem som er pest og hvem som er kolera av de borgerlige og de rød-grønne kan vel diskuteres.

De i sentrum kan være tuberkulose

Endret av Corto Maltese
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Du mener syter slik FRP har gjort i en år rekke. Som de enda gjør bare nå syter de over at de blir kritisert av opposisjonen.

• Liker 1
Skrevet

Du mener syter slik FRP har gjort i en år rekke. Som de enda gjør bare nå syter de over at de blir kritisert av opposisjonen.

Jo de lærer

De lærer at FRP er en katastrofe for landet.

Ikke at AP er noe bedre

Det er jo som pest og kolera

men hvem som er pest og hvem som er kolera av de borgerlige og de rød-grønne kan vel diskuteres.

De i sentrum kan være tuberkulose

Hvis partiene som utgjør hovedblokkene i norsk politikk er pest og kolera så er jeg spent på å høre hvilket parti du mener vil gjøre Norge friskere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...