Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

WubWub; jeg synes du skal si det rett som det er at du trenger mer hjelp og muligens forståelse. Vet ikke hvor ofte du går til behandling, men du kan evt. be om en kort innleggelse av enten fastlege eller psykiater. Jeg ønsker deg alt godt og har blitt glad i deg her på kg. Derfor håper jeg du får empatien tilbake (forstår deg slik at du har hatt den før, men mangler den nå). :hug:

Det som har skremt meg mest her i livet er meg selv, og det er kanskje det samme for deg?

Anonymous poster hash: ba472...af8

Awww så utrolig koselig sagt av deg! smiler nesten fra øre til øre :hug: hadde ikke trodd det var mulig å bli glad i meg sånn som ting har blitt, så nå ble jeg faktisk litt glad og positivt overrasket!

Koselige kommentarer som det der gir meg ekstra motivasjon til å jobbe med å bli et bedre menneske :)

Føler meg litt som det her på KG :

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skjedde i 2012 når mine næreste og kjæreste brått og uventet døde, havnet på en mørk plass med mye sorg i flere måneder og alt jeg ønsket meg var en klem og en skulder å gråte på. men det skjedde ikke. så fikk psykiatrien bekymringsmelding og det ble satt inn store ressurser for å hjelpe meg, samtidig ble jeg også satt på en høy dose antidepressiva som jeg går på enda. det er også da jeg føler at jeg mistet mye av min empati, jeg mistet også tristheten. faktisk mistet jeg mye følelser, føler meg helt avflatet og det er ikke bra.

alt jeg vil være er å være et godt menneske som tar vare på andre å sprer glede, jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til :hug:

Det er jo en vanlig effekt av antidepressiva at man blir avflatet i følelseslivet. Det er fordi man først og fremst skal slippe de dype dalene, og lettere kan takle både motgang og livet generelt. Det er lettere å ta tak i ting når man ikke føler så mye, og litt etter litt merker man at man takler mer. Et bedre ord enn lykkepiller, er krykkepiller. De holder deg oppe slik at du mestrer mer og dermed får en bedre psyke.

Så lenge du er bevisst på at du ønsker å få fram de positive sidene i deg, er du på rett vei. En dag kommer du dit du vil! Du må bare fortsette å jobbe med deg selv og være glad for framskrittene du gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...