AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #41 Skrevet 14. januar 2015 Du kan jo være sint på noe og ikke annet. Det er jo nesten definisjonen på å ha en rasjonell sinnstemning. Anonymous poster hash: dc437...69d Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente -eller om du misforstod mitt innlegg? Jeg mener veldig, veldig selvmotsigende. Halve trusler avbrutt av "gråting" (eller hva jeg skal kalle det) Helt panisk paranoid og helt forskjellig sinnstemning etter som hvilken bruker noen snakker med/hvilken tråd osv på samme tidspunkt. Skjønner at det er "vanlig" å kanskje lyve og å si forskjellige ting til forskjellige mennesker en har forskjellige relasjoner med altså, men dette går litt utover det. Er enig i at det skal være ganske drøyt før det er "drøyt". Anonymous poster hash: cbce7...882 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #42 Skrevet 14. januar 2015 Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente -eller om du misforstod mitt innlegg? Jeg mener veldig, veldig selvmotsigende. Halve trusler avbrutt av "gråting" (eller hva jeg skal kalle det) Helt panisk paranoid og helt forskjellig sinnstemning etter som hvilken bruker noen snakker med/hvilken tråd osv på samme tidspunkt. Skjønner at det er "vanlig" å kanskje lyve og å si forskjellige ting til forskjellige mennesker en har forskjellige relasjoner med altså, men dette går litt utover det. Er enig i at det skal være ganske drøyt før det er "drøyt". Anonymous poster hash: cbce7...882 Om du er i en tråd og leser, og er fryktelig vennlig. For så å skrive i en ny tråd eller om et tema som gjør deg fryktelig sint, så er det en helt rasjonell overgang. Du blir sint av temaet og ikke sint av annet, eller direkte glad. Jeg er mer bekymret over mennesker som ikke greier å regulere seg såpass at de lar sinne sitt gå utover uskyldige i andre tråder fordi de er sinte for noe annet. Anonymous poster hash: dc437...69d
Gjest Fluttershy Skrevet 15. januar 2015 #43 Skrevet 15. januar 2015 Jeg skjønner hva dere mener, men er det riktig å stenge slike brukere ute for en periode? Jeg er i tvil. Man kan kanskje slette trådene hvis det blir for mange, da det blir regnet som spam, men å stenge ute brukere som kanskje har det vanskelig og vondt vet jeg ikke om er rette veien å gå. Dere får heller rapportere det dere mener ikke burde være her, så får det bli opp til moderatorene å avgjøre. Hvis det er noe som irriterer så kan dere jo la vær å lese de trådene dere mener er tull og vas. Alvorlig psykisk syke mennesker vil være "over alt" i samfunnet, men kan ikke bare stenge dem ute fordi man ikke liker det dem sier eller skriver. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #44 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har ikke lest hele tråden, kun hovedinnlegget. Om folk på KG er ustabile psykisk kan jeg ikke uttale meg om. Ikke synes jeg det er så interessant heller. Alle kan bli psykisk ustabile - enten for en periode eller som en del av en psykisk lidelse. Det jeg lurer mer på er om folk på KG rett og slett ikke er spesielt smarte? Jeg pleier ikke å henge rundt her til vanlig, men etter å nå ha tatt turen innom, så er det en tanke som slår meg. Sitter vi her og leser innlegg fra "folk flest"? Dva 75% av befolkningen? De som ikke fikk sto i første rekke? De som ikke er de skarpeste knivene? I såfall kaster jeg bort tiden min. Og det er jo heller ikke spesielt smart. Så derfor - hva tror dere? Anonymous poster hash: f9865...145 2
WubWub Skrevet 17. januar 2015 #45 Skrevet 17. januar 2015 Det er et godt spørsmål du bringer på banen. Personlig har jeg ikke lagt merke til noen ustabile mennesker på KG som klikker her og der. Greit nok, jeg har sett noen brukere komme med ekle kommentarer her og der men ingenting som tyder på psykisk ustabilitet. Dette er kanskje mennesker som har behov for å ventilere litt. Det er leit at mennesker har det vondt men, det er ikke så mye å gjøre med det. Verden kan være en brutal plass. 1
HappyBunny Skrevet 21. januar 2015 #46 Skrevet 21. januar 2015 Det som virker "ustabilt" på deg, er kanskje ikke ustabilt for andre. Det kommer an på øyet som ser. Synes generelt folk skal være forsiktige med å stigmatisere andre bare fordi de ikke passer inn i et A4-format.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #47 Skrevet 21. januar 2015 Uriktig bruk av "psykisk ustabile" her. Jeg er psykisk ustabil, som i at jeg sliter med depresjon og svingende sinnsstemninger, men det kommer ikke til uttrykk her inne på den måten som du innbiller deg. Det går kun utover meg selv og mitt liv. Mine meninger er stabile, og jeg føler at jeg er mer fornuftig enn majoriteten her inne, faktisk. Ord er makt, og det er frustrerende når så mange har vrangforestillinger om psykisk sykdom. Anonymous poster hash: 1ae31...c0d
Gjest Kili Skrevet 21. januar 2015 #48 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Dere kg brukere som ikke liker psykisk ustabile vil vel at alle psykise skal forsvinne fra verden også dere? Så dere får fred! Fy faen! Det er sånne som dere som får folk helt nedfor. Endret 21. januar 2015 av Tissefant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå