Gå til innhold

Psykisk ustabile på KG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor tar du heller ikke problemet opp direkte med moddene eventuelt lager en tråd i ris,ros og tilbakemeldinger forumet? Da slipper man at noen føler seg både mobbet og blir uthengt. Jeg synes det er veldig stygt at en person som dere mener er psykisk ustabil skal bli hengt ut med brukernavn.

Ja de er ikke akkurat så mye bedre selv, når de holder på sånn. Trodde de fleste var voksne folk her inne jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Dette var drøyt!

For det første kan en ikke nekte noen som helst å skrive på et forum,MED MINDRE de truer eller skader andre. For en stigmatisering av folk!

For det andre så er det faktisk bare å rapportere innlegg om du/dere syns går over streken ifh reglene her inne. For det tredje er det mildt sagt ufint av dere som nevner brukere ved nick.

Hvis dere har problemer fordi dere syns det er så leit,ja så bør jo dere slutte å være her,ikke diktere hvem som får skrive fordi dere "føler"dere ubekvemme!

Innlegg blir rapportert for uthenging av brukere her,som kanskje mer enn noen trenger "å få ut"ting.

Vi er flere som takler at andre sliter,SELV OM DET SKULLE SYNES.

Dere som har nevnt nick blir også rapportert. Dere var ikke så fintfølende likevel?

Nei,skam dere sier jeg bare.

Tilslutt : hvis det ikke er noe å rapportere så overse det som gjør dere så ille. Ikke prøv å slå ned på de som sliter mest!

Feiler DERE da,som ikke takler at ting kommer til overflaten? Ja,det fins faktisk syke mennesker,men skal de knebles fordi dere er så fintfølende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Det er jo ofte det i følge noen kg brukere som ikke liker menn..

Uansett. Jeg synes dere burde skrive til moderatorene dette i stedet for å lage en tråd om det å snakke om psykisk ustabile mennesker. Det verste er at dere skriver om brukere bak deres rygg. Tror dere det er så morsomt for de det gjelder? Herregud, skjerp dere voksne mennesker. Håper en mod rydde/stenger tråden.

Det er uansett ikke kg brukere som bestemmer hvem som kan komme på kg eller ikke.

Det er en jævli drøy tråd ja. De ser ikke hva de driver med,de som støtter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det å mobbe andre brukere, henge dem ut i en tråd som dette?
Føles det bra?

Fysj for en ufin tråd dette er... >.<

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvorfor er det ofte de mest ustabile innleggene skrevet av anonym bruker? Bare ved å gjøre grep der kunne en enkelt kvittet seg med masse støy her på forumet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ofte det i følge noen kg brukere som ikke liker menn..

Uansett. Jeg synes dere burde skrive til moderatorene dette i stedet for å lage en tråd om det å snakke om psykisk ustabile mennesker. Det verste er at dere skriver om brukere bak deres rygg. Tror dere det er så morsomt for de det gjelder? Herregud, skjerp dere voksne mennesker. Håper en mod rydde/stenger tråden.

Det er uansett ikke kg brukere som bestemmer hvem som kan komme på kg eller ikke.

Ærlig talt, det er kun ett innlegg hvor det blir nevnt navn, ellers burde det være greit å diskutere dette, for det er veldig aktuelt, som med alle andre sakene som blir tatt opp, er denne høyst reell og noe som burde bli tatt opp. Det er ikke greit at forumet blir slik det har vært den siste tiden.

Anonymous poster hash: 66d9f...95f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er rapportert fordi du henger ut de mest sårbare her.

Jeg mener nok heller det er å vise hensyn til slike brukere, ved å hindre at de skal legge ut sensitive detaljer ut på nettet. Er det greit at brukere som har lagt ut bilder og mest sannsynlig blitt gjenkjent, ikke skal bli skjermet når de klikker helt, deler personlig info, etc. Det burde ikke være greit at slike ting blir vanlige på forumet. Vennligst respekter at andre mener noe annerledes.

Anonymous poster hash: 66d9f...95f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er faktisk ikke morsomt.

Joda. Det kan da ikke være noen som tar alvorlig alt det sludderet som skrives her inne?

Anonymous poster hash: 41ef1...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Joda. Det kan da ikke være noen som tar alvorlig alt det sludderet som skrives her inne?

Anonymous poster hash: 41ef1...14c

Beklager, jeg trodde du mente at det var morsomt med denne tråden her. Jeg tar ikke alt som skrives på forumet seriøst, det tviler jeg på at de fleste gjør.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det er kun ett innlegg hvor det blir nevnt navn, ellers burde det være greit å diskutere dette, for det er veldig aktuelt, som med alle andre sakene som blir tatt opp, er denne høyst reell og noe som burde bli tatt opp. Det er ikke greit at forumet blir slik det har vært den siste tiden.

Anonymous poster hash: 66d9f...95f

Verken du eller andre brukere kan bestemme hvem som skal være her inne og skrive innlegg. Liker du ikke visse brukere her inne så har du all rett til å la være å være her inne. Du kan ikke bestemme at det må være sånn og sånn (kun friske folk) for at du selv skal like deg mer. Ser du noe stygt skrevet her inne, så rapporterer du. Ikke verre enn det!

Kun et innlegg eller tusen innlegg som blir nevn navn det er IKKE greit likevel. Hvor gamle er dere egentlig??

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ofte de mest ustabile innleggene skrevet av anonym bruker? Bare ved å gjøre grep der kunne en enkelt kvittet seg med masse støy her på forumet.

da kunne det heller ikke gått an å lage seg flere brukere da, det blir jo det samme. Men det er vanskelig å få til. Noen skriver jo drøye ting med fullt navn i fb diskusjoner, så det vil alltid være der..

Anonymous poster hash: cbce7...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt der at man trenger ikke alltid ta så ekstremt sykt hensyn jeg da, kanskje jeg er alene om den tanken og at den er helt feil også? Men uansett så er det sånn jeg tenker. Noen ble uthengt ved navn, ok-det er en grunn til det. Ingen konspirasjon akkurat!

Jeg har selv vært helt ute å kjøre. De som stod å så på, smilte, alltid tok sånn hensyn, stakkars deg osv osv.. Ja, jeg kan ikke si at jeg er særlig takknemlig ovenfor dem i dag. Derimot var det noen få som røsket tak i meg og gav meg noen alvorsord (på bedre og verre måter da). Det førte iallefall frem. Ikke kun det selvsagt, men sammen med andre ting. Disse husker jeg godt i dag og er takknemlig. At noen brydde seg nok til å gjøre seg upopulær/sette seg i fare og sånt bare for at jeg skulle forstå.. Ikke at det er andre sitt ansvar å 'vekke' noen som helst altså, men jeg mener at det krever sitt å tørre å gjøre det. Istedet for å bare fortsette å sy puter og stryke med hårene sammen med resten av gjengen. Men hey, la oss bare ha det koselig liksom! Verden er ikke alltid så koselig dessverre.

Dette kan nok misforståes som at alle som kjefter/navngir eller sånne ting bør lovprises men det er ikke det jeg mener heller. Ting må bli gjort både på riktig måte og i god mening og der kan det hende mange av oss feiler :)



Anonymous poster hash: cbce7...882
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er psykisk ustabil. Sånn helt bokstavlig, i klinisk forstand. Det er bra du husker på at også vi kan være balanserte, reflekterte, rasjonelle, sammenhengende.

Men ja, meningsløse tråder som er full med meningsløst babbel, og usammenhengende propaganda (og lignende) blir nok slettet hele tiden. Men det er nok ikke alt moderatorene kommer over hele tiden, det blir jo mye.

Anonymous poster hash: a69d6...19d

Hva legger du i begrepet psykisk ustabil? Selv om du feks har en psykiatrisk diagnose er du selvsagt ikke ustabil! Det skal ganske mye til før man er så dårlig som trådstater sitt innlegg er rettet mot.

Anonymous poster hash: d3a0d...51d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny her inne på forumet, men ser at det er en del kommentarer/innlegg som kan virke sårende/støtende. men mitt inntrykk er at dette ikke nødvendigvis er skrevet av mennesker som TS kaller "ustabile". Det virker på meg som om det er "hvermannsen" som tar seg friheter i ordbruken som en til vanlig ikke ville benyttet.

Det virker også som om det mange ensomme mennesker, som trenger noen å dele tanker og følelser med, som kanskje ikke har andre steder å lufte frustrasjoner, tanker og spørsmål. Det er det triste , syns jeg. Å se, via innlegg, hvor ensomme mange er.

Jeg syns det blir å slå noen som allerede ligger ned, med ordbruk som "mentalt ustabil", og at de bør stenges ute. Om noen får ut litt gruff og frustrasjon, så er det ok. Tåler ikke TS å ta imot dette, må TS gå ut av den aktuelle tråden.



Anonymous poster hash: 95b14...50e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, det finnes brukere her som blir veldig sinte for eks, sier irrasjonelle ting osv. Men som ellers virker oppegående helt til de slår om. Sånne har nok en del å jobbe med ja, men jeg blir ikke bekymret på samme måte som jeg blir når jeg kjenner igjen diverse faresignaler på det ene og det andre. Det er urovekkende.

Anonymous poster hash: cbce7...882

Ja, blir mer skremt av folk med veldig ekstreme meninger. Er ikke så mye inne på trådene som tar opp samfunnsproblemer her, men har sett at noen har hevdet at voldtekt er kvinnen selv sin skyld, pga. "utfordrende" klær osv. Det er skremmende!

Anonymous poster hash: d3a0d...51d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ganske ny her inne på forumet, men ser at det er en del kommentarer/innlegg som kan virke sårende/støtende. men mitt inntrykk er at dette ikke nødvendigvis er skrevet av mennesker som TS kaller "ustabile". Det virker på meg som om det er "hvermannsen" som tar seg friheter i ordbruken som en til vanlig ikke ville benyttet.

Det virker også som om det mange ensomme mennesker, som trenger noen å dele tanker og følelser med, som kanskje ikke har andre steder å lufte frustrasjoner, tanker og spørsmål. Det er det triste , syns jeg. Å se, via innlegg, hvor ensomme mange er.

Jeg syns det blir å slå noen som allerede ligger ned, med ordbruk som "mentalt ustabil", og at de bør stenges ute. Om noen får ut litt gruff og frustrasjon, så er det ok. Tåler ikke TS å ta imot dette, må TS gå ut av den aktuelle tråden.

Anonymous poster hash: 95b14...50e

Nettopp. Helt enig med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny her inne på forumet, men ser at det er en del kommentarer/innlegg som kan virke sårende/støtende. men mitt inntrykk er at dette ikke nødvendigvis er skrevet av mennesker som TS kaller "ustabile". Det virker på meg som om det er "hvermannsen" som tar seg friheter i ordbruken som en til vanlig ikke ville benyttet.

Det virker også som om det mange ensomme mennesker, som trenger noen å dele tanker og følelser med, som kanskje ikke har andre steder å lufte frustrasjoner, tanker og spørsmål. Det er det triste , syns jeg. Å se, via innlegg, hvor ensomme mange er.

Jeg syns det blir å slå noen som allerede ligger ned, med ordbruk som "mentalt ustabil", og at de bør stenges ute. Om noen får ut litt gruff og frustrasjon, så er det ok. Tåler ikke TS å ta imot dette, må TS gå ut av den aktuelle tråden.

Anonymous poster hash: 95b14...50e

Jeg tror faktisk også at mange av disse med ekstreme ytringer, frekke kommentarer osv er helt normale, friske mennesker. Man kan ha mange rare meninger og være stor i kjeften uten å være syk!

Tyder på at mange her mangler kunnskap om psykisk sykdom, og det er fryktelig synd fordi det fører til stigmatisering og fordommer.

Anonymous poster hash: d3a0d...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk også at mange av disse med ekstreme ytringer, frekke kommentarer osv er helt normale, friske mennesker. Man kan ha mange rare meninger og være stor i kjeften uten å være syk!

Tyder på at mange her mangler kunnskap om psykisk sykdom, og det er fryktelig synd fordi det fører til stigmatisering og fordommer.

Anonymous poster hash: d3a0d...51d

Sånn jeg leser ts handler dette ikke om div sinte/idiotiske ytringer. Heller enkelt brukere som lager drøssevis av tråder hvor de får utbrudd, enkeltbrukere som hopper fra den ene ekstreme sinnsstemningen til den andre og tilbake hele tiden, enkeltbrukere som gjentatte ganger kommer med alt for utleverende informasjon om seg selv og skriker om hjelp. Dette er alvor og å tro annerledes er ganske naivt i mine øyne.

Anonymous poster hash: cbce7...882

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg leser ts handler dette ikke om div sinte/idiotiske ytringer. Heller enkelt brukere som lager drøssevis av tråder hvor de får utbrudd, enkeltbrukere som hopper fra den ene ekstreme sinnsstemningen til den andre og tilbake hele tiden, enkeltbrukere som gjentatte ganger kommer med alt for utleverende informasjon om seg selv og skriker om hjelp. Dette er alvor og å tro annerledes er ganske naivt i mine øyne.

Anonymous poster hash: cbce7...882

Du kan jo være sint på noe og ikke annet. Det er jo nesten definisjonen på å ha en rasjonell sinnstemning.

Anonymous poster hash: dc437...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...