Gå til innhold

Voldtatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi spilte og plutselig spør han om vi kan ha sex. Jeg sier nei og han spør om hvorfor vi ikke kan ha det, jeg svarer at jeg ikke vil og da kommer han med at jeg må ha en grunn. Han dytter med ned på magen, drar av meg buksa og har sex med meg.. mens jeg roper nei og prøver å komme meg opp (som jeg ikke klarte da han er veldig sterk iforhold til meg).

Dagen etter spurte han om jeg trodde det kunne bli noe mellom oss..

Det går fint. Tenker fortsatt mye på det, selv om det er 3 år siden det skjedde i februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble med en fyr hjem fra fest som nettopp hadde gitt meg dop (jeg va overstadig beruset og bare tok i mot), var langt hjem til meg (typ 10 min med taxi), og ville ikke overnatte på festen pågrunn av en krangel. Husker vi la oss i senga, siste jeg husker var at han var på vei inn i meg også er det svart. Våknet naken dagen etterpå og husker ingenting av hva som skjedde og jeg tok ikke var meg klærne og våknet alene. Det plager meg hver dag.

Anonymous poster hash: a05c7...6d4
Skrevet

Jeg ble voldtatt av en jeg var forelsket i når jeg var 15. Sleit en del med det i tiden etter og turde ikke fortelle det til noen før etter 1,5 år. Ble aldri anmeldt. Hadde det vært idag hadde jeg anmeldt han. Dette var andre gangen jeg hadde sex, men i ettertid har dette gått veldig bra. Idag har jeg barn og en mann jeg er veldig glad i og kan ha et fint seksuelt forhold til :) Sliter ikke psykisk, men gjorde det i ungdomsåra.

Anonymous poster hash: 9011d...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...