AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Vet dette er en veldig personlig sak som ikke mange ønsker å snakke om, men ettersom man i dette forumet kan være anonym så spør jeg likevell. Er det noen her inne som har opplevd å bli voldtatt, eller vært nær å bli det? Hvordan var situasjonen, hva skjedde i ettertid og hvordan går det eventuelt med deg nå? Anonymous poster hash: d0232...3e0 1
MenaQuin0ne Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 (endret) ... Endret 19. mars 2015 av MenaQuin0ne
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 ble voldtatt da jeg var 14, var dum og møtte en voksen mann fra internett fordi jeg ikke turte å si nei. ble da voldtatt på hotellrom. andmeldte det da jeg var 20, det var mer traumatisk enn givende fordi norge har så milde straffer på sånt. nå i ettertid sliter jeg mye, men også pga andre ting som har skjedd i livet mitt. mange familiemedlemmer og venner har dødd, og oppveksten min var generelt veldig trist. Anonymous poster hash: 57626...c0f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 ble voldtatt da jeg var 14, var dum og møtte en voksen mann fra internett fordi jeg ikke turte å si nei. ble da voldtatt på hotellrom. andmeldte det da jeg var 20, det var mer traumatisk enn givende fordi norge har så milde straffer på sånt. nå i ettertid sliter jeg mye, men også pga andre ting som har skjedd i livet mitt. mange familiemedlemmer og venner har dødd, og oppveksten min var generelt veldig trist. Anonymous poster hash: 57626...c0f Kom du noen vei med anmeldelsen? Anonymous poster hash: c983d...45b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Jeg vet egentlig ikke. Jeg var veldig full på en fest en gang, og gikk å la meg. Husker at en fyr kom å la seg ved siden av meg, og vi hadde halvveis sex den kvelden. Ihvertfall prøvde vi. Husker veldig lite fra det. Jeg var bare drita og ville sove, så tror han la seg til slutt. Det jeg derimot husker, er at han vekket meg med å ta på meg og dra av meg trusa. Jeg latet som jeg sov, fordi jeg var full av fylleangst og ante ikke hvordan jeg skulle reagere. Plutselig la han seg over meg og begynte å kysse meg på halsen, mens han presset seg inn. Jeg var helt tørr og det var helt utrolig vondt. Da han skjønte at jeg var våken, spurte han om det gikk bra.. Jeg vet at jeg burde ha sagt noe, men jeg bare nikket. Jeg turte ikke si at jeg hadde det helt jævlig. jeg husker at jeg skalv. Vet ikke om det var fordi jeg var kald eller om det var fordi det gjorde så vondt, men jeg ble liggende å bite meg selv i hånda, mens han fortsatte. Tilslutt gikk han tydeligvis lei og bare forlot meg. Etterpå sendte han melding til han fyren jeg var hos, og sa at han måtte sørge for at jeg fikk tatt en angrepille. Fortalte ikke dette til noen før mange måneder senere. Vennene mine mener jo det var voldtekt. Jeg husker det bare som en skikkelig kjip opplevelse, og vil helst ikke tenke så mye over det. Hadde det veldig vondt med meg selv det første halvåret, og var forvirret og følte meg utrolig dum, gråt masse osv. Men nå går det egentlig helt fint. Jeg vet ikke hva som skjedde, men etterhvert gikk det bare bedre, og jeg la det bare bak meg. Jeg aner ikke om det regnes som voldtekt eller om det var min feil. Jeg vil ikke vite det heller, egentlig. Jeg burde jo ha stoppet han i det samme jeg kjente at han tok på meg, men jeg var så redd. Jeg vet at folk har opplevd mye verre ting, men siden du spurte så skal du få svar. Anonymous poster hash: 1ff78...003
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Kom du noen vei med anmeldelsen?Anonymous poster hash: c983d...45b dette var flere år etterpå så jeg trodde jeg ikke kom til å komme noe vei pga. mangel på bevis. men han innrømte det heldigvis. straffen ble 2 måneder fengsel og noen tusen i oppreisning. Anonymous poster hash: 57626...c0f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Jeg ble voldatt flere ganger av min første og min tredje kjæreste. Altså var den andre kjæresten min ikke så verst, haha. Jeg har også blitt voldatt på fest av en såkalt "venn". Jeg har ikke anmeldt noen av de. Det går greit med meg utad den dag idag. Har barn, utdannelse og er såkalt oppegående. Innerst inne går det ikke alltid like bra, jeg har slitt med depresjoner, men hovedsakelig angst. Jeg levde lenge i fornektelse av hva som har skjedd, og har vært manisk opptatt av å fremstå som perfekt, ta på meg en vellykket maske. Dette går ikke i lengden som mange vet etterhvert som man blir eldre, så derfor isolerer jeg meg periodevis ganske mye. Jeg liker ikke folk generelt og kjærlighetslivet er ikke-eksisterende da jeg er veldig lukket og har åpenbart mye problemer når det kommer til det seksuelle. Jeg ser også den at mange ikke har energi og ork til å starte et forhold med ei som har så masse bagasje som meg. Jeg har også vært nærmest selvskadende når det kommer til sex og har hatt sex med utrolig mange forskjellige. Jeg blir kvalm av meg selv når jeg tenker på det, men den dag idag har jeg ikke sex. Jeg er ensom men hater menn på samme tid. Jeg tror aldri jeg kommer til å bli helt okey, og jeg pleide å drikke meg dritings for å la være å kjenne på negative følelser. Nå drikker jeg ikke alkohol lengre, og har bestemt meg for å ta et oppgjør med meg selv på godt og vondt, fokusere på barn og jobb og ikke minst akseptere min litt vel uheldige fortid. Det er sånn det ble, ikke så mye å gjøre med det. Nå skal nåtiden og fremtiden bli hovedfokuset Anonymous poster hash: 8c7a5...f12
peppermyntete Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Jeg vet egentlig ikke. Jeg var veldig full på en fest en gang, og gikk å la meg. Husker at en fyr kom å la seg ved siden av meg, og vi hadde halvveis sex den kvelden. Ihvertfall prøvde vi. Husker veldig lite fra det. Jeg var bare drita og ville sove, så tror han la seg til slutt. Det jeg derimot husker, er at han vekket meg med å ta på meg og dra av meg trusa. Jeg latet som jeg sov, fordi jeg var full av fylleangst og ante ikke hvordan jeg skulle reagere. Plutselig la han seg over meg og begynte å kysse meg på halsen, mens han presset seg inn. Jeg var helt tørr og det var helt utrolig vondt. Da han skjønte at jeg var våken, spurte han om det gikk bra.. Jeg vet at jeg burde ha sagt noe, men jeg bare nikket. Jeg turte ikke si at jeg hadde det helt jævlig. jeg husker at jeg skalv. Vet ikke om det var fordi jeg var kald eller om det var fordi det gjorde så vondt, men jeg ble liggende å bite meg selv i hånda, mens han fortsatte. Tilslutt gikk han tydeligvis lei og bare forlot meg. Etterpå sendte han melding til han fyren jeg var hos, og sa at han måtte sørge for at jeg fikk tatt en angrepille. Fortalte ikke dette til noen før mange måneder senere. Vennene mine mener jo det var voldtekt. Jeg husker det bare som en skikkelig kjip opplevelse, og vil helst ikke tenke så mye over det. Hadde det veldig vondt med meg selv det første halvåret, og var forvirret og følte meg utrolig dum, gråt masse osv. Men nå går det egentlig helt fint. Jeg vet ikke hva som skjedde, men etterhvert gikk det bare bedre, og jeg la det bare bak meg. Jeg aner ikke om det regnes som voldtekt eller om det var min feil. Jeg vil ikke vite det heller, egentlig. Jeg burde jo ha stoppet han i det samme jeg kjente at han tok på meg, men jeg var så redd. Jeg vet at folk har opplevd mye verre ting, men siden du spurte så skal du få svar. Anonymous poster hash: 1ff78...003 Jeg mener absolutt du ble voldtatt! Og det er helt klart IKKE din feil!! 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Vet dette er en veldig personlig sak som ikke mange ønsker å snakke om, men ettersom man i dette forumet kan være anonym så spør jeg likevell. Er det noen her inne som har opplevd å bli voldtatt, eller vært nær å bli det? Hvordan var situasjonen, hva skjedde i ettertid og hvordan går det eventuelt med deg nå? Anonymous poster hash: d0232...3e0 Ja, jeg ble det av han jeg datet. Jeg var i en slags sjokktilstand i en hel måned etterpå før jeg fikk en skikkelig knekk. Men det går fint nå.. Anonymous poster hash: 32541...673
Gjest Kili Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Ja av en mann. Prøver å ikke tenke så mye på det. Har egentlig alltid holdt det for meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #11 Skrevet 13. januar 2015 Voldtatt på en fest da jeg sovnet, våknet med finger blåmerker mellom bena/skrittet Anonymous poster hash: c5dd4...84a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Hvorfor spør du, TS? Får dårlige vibber når du ikke sier noen ting om hvorfor du vil vite disse tingene. Anonymous poster hash: f8ba3...664
Gjest Cartman Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 Da jeg var 8 år tok storesøsteren min å pakket hånden min opp i rumpa si og brukte den andre hånden min til å fingre seg med, da jeg lå og sov Faen til oppvekst.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hadde låst meg ute en kveld på byen når en kompis (kjent i to år) tilbøy at jeg kunne sove på sofaen hans. Jeg hadde drukket uheldig mye og ble med han hjem. Han viste meg inn til sengen og sa at han kunne ta sofaen. Jeg la meg ned og prøvde å sove. Plutselig lå han oppå meg og spurte om vi skuøle ha sex. Dette spurte han om, gang på gang... Jeg sa nei, men etterhvert som jeg ble sliten, ble hsn mer og mer pågående og begynte å ta på meg, kle sv meg og seg selv. Etter en times (?) kamp med å si nei, dytte bort og prøve å sove, ble jeg voldtatt. Og fikk klamydia, og blåmerker. Jeg erkjente det ikke før tre år senere, for jeg trodde det var min feil at det skjedde og skjønte ikke hvordan HAN kunne ha gjort noe slik. Jeg har snakket med noen om hendelsen og vet i dag at dette ikke var min feil... vel, Jeg jobber hvertfall ennå med å forstå at jeg ikke hadde skyld i det som skjedde. Tror jeg... Jeg møtte han et halvt år senere, da han hadde ringt og sendt meg meldinger som 《knulle?》 osv klokken tre på nettene og at han gjerne ringte og fortalte at han var på utsiden av leiligheten min og ville komme opp. Han virket ikke til å 《skjønne hva jeg hadde reagert på》, for å beskytte seg selv selvsagt... Det gjorde meg usikker på om jeg faktisk hadde ønsket sex selv, men blåmerke og smerten i underlivet etter hardhendte bevegelser, samt etter anal-sex (første og siste gang! ) viste voldtekt og ufrivillighet. Jeg svarte aldri på meldingene og ba han slutte å ringe meg. Møtte han et halvt år senere, på en pub på kvelden. Da hadde jeg fått nok av han. Jeg konfronterte han med hva han hadde gjort, og at om han kontaktet meg igjen ville jeg ringe politiet. Han flyttet fort fra byen (jeg kan bli ekkelt skummel når jeg er sinna...). Har ikke sett han siden. Han var en venn. I to år! Jeg kjente han!! Og jeg angrer på at jeg ikke anmeldte det. Anonymous poster hash: 86eae...024
Minimum Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 ble selv voldtatt i slutten av januar 2011. ringte legevakt med en gang. politi ble ikke kontaktet før dagen etterpå. satt vel 5 timer i avhør. lite som skjedde følgende år. etter et halvt år fikk jeg oppnevnt bistandsadvokat. et år senere etter x antall forsøk på å nå denne mannen fikk jeg beskjed om at han hadde sluttet og at ved en feil hadde jeg ikke blitt videreført til en annen advokat. den nye advotaten er super og får alt gjort. på grunn av lang behandlingstid gikk vi ut i media. ytterlige 4 sto fremm og anmeldte mannen. viste seg også at det lå en nærmest identisk anmeldelse på mannen fra 2005 som ble henlagt. nå lillejulaften fikk vi beskjed om at saken skulle opp i retten 23 februar. venter videre på den. :-) voldtekten var et resultat av en frilanserfotograf som dopet meg ned og fotograferte overgrepet. 4 jævla år tok det før det kom opp i retten. 6 uker til nå !!!!:-) 1
Minimum Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 disse 4 årene har vært utrolig turbulente med mye legebesøk, avbrutt skolegang, angst , påvist ptsd, og traumer. flyttet fra byen for å slippe å møte ham. liten by da blir det slik. føler vel egentlig at politiet har lugget på latsiden.. jeg ble i etterkant truet på livet flere ganger o.l. ble kontaktet pr tlf og sosiale medier. ba om besøksforbud men fikk barr beskjed om gi ham en advarsel, hvis han ikke tar den til følge skal du få besøksforbud"... my ass. ble fortsatt kontaktet... men utover det takker jeg vår herre over god støtte i både lege, helsesøster og ikke minst familie. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 Vet ikke om det er voldtekt, men da jeg var 15 år ble jeg sammen med en på 19. Dagen etter vi ble sammen ble jeg med han hjem, og han dro meg til senga. Han prøvde å kle av meg, men jeg sa nei. Jeg lo litt imellom da jeg var både redd og nyforelska. Etter litt over to timer hadde han fått av klærne mine da jeg hadde "kjempet" imot å prøvd å si nei. Da begynte han å gjøre sitt å jeg ga opp. Han prøvde også å presse meg til oralt flere ganger etterpå, men det slapp jeg heldigvis unna. Det er snart tre år siden dette skjedde, og jeg sliter enda litt med det. En stund etter dette ble jeg sammen med en (Som er 9 1/2 eldre en meg), og vi ventet en stund før vi gjorde noe. De første gangene slet jeg med å nyte det å han andre dukket opp i hodet mitt og jeg ble redd og følte jeg ble voldtatt, men jeg var med på det. Han var veldig flink til ikke å presse meg. Idag sliter jeg med å ta initiativ til samleie (uansett hvor fælt jeg vil), og jeg har veldig vanskelig for å gi han oralsex, noe han har fått 5-6 ganger iløpet av et og et halvt år. Jeg viser heller aldri hele kroppen min til han, men utfordrer meg selv til å vise litt og litt om gangen, da han hele tiden sier han elsker kroppen min når han får se det lille jeg viser. Anmeldte det aldri da jeg ikke forstod dette var voldtekt/pressing til samleie en stund etterpå, men jeg gjorde det nå heldigvis slutt med han en liten stund etterpå Anonymous poster hash: 1b4d1...1c0
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Da jeg var 8 år tok storesøsteren min å pakket hånden min opp i rumpa si og brukte den andre hånden min til å fingre seg med, da jeg lå og sov Hvordan vet du det? Sov du ikke da? Eller har hun sagt det? Anonymous poster hash: f79e9...581
MenaQuin0ne Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Hvordan vet du det? Sov du ikke da? Eller har hun sagt det?Anonymous poster hash: f79e9...581 Nei jeg lå våken på siden av henne da vi skulle sove, hun trodde jeg hadde sovnet. Lå våken og lurte på hva hun drev på med uten å si noe. Etterhvert begynte jeg å gjøre forskjellige seksuelle ting med henne på badet og loftet. Men det ble slutt på¨det etter en stund. Da jeg gikk på ungdomsskole stjal jeg trusene hennes men det er og blitt slutt på.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #20 Skrevet 13. januar 2015 dette var flere år etterpå så jeg trodde jeg ikke kom til å komme noe vei pga. mangel på bevis. men han innrømte det heldigvis. straffen ble 2 måneder fengsel og noen tusen i oppreisning. Anonymous poster hash: 57626...c0f Da hadde du uflaks.. En jeg vet om, på 32 år, ble dømt til over et år for å ha prøvd å gjennomføre samleie med en på 15, som han trodde var 16. Han fortjente straffen sin da, for måten jeg kjenner han på er at han misbrukte meg flere ganger over ca 8 mnd fra jeg var 15 år. Møtte også fyren på nett. Ganske bra gjort å gå på en ny 15-åring mens du venter på soning for sex med en 15-åring. Jeg vil ikke si jeg ble voldtatt, fordi han var aldri hardhendt mot meg. Han bare utnyttet meg i en vanskelig situasjon og når jeg prøvde å bryte med han sa han at han kom til å ta livet sitt uten meg og sånn. Han hadde det jo så fælt fordi han skulle i fengsel, må vite. Nå er det 7 år siden og jeg tenker fortsatt mye på det. Fikk litt mindre skyldfølelse av å prate med sexolog, men tror jeg skal prate med en psykolog snart. Har også vondt hver eneste gang jeg har sex med samboeren min. Har vel kommet frem til at det var HANS ansvar, og at han burde spurt meg om jeg virkelig, virkelig ville og ikke bare kjørt på. Jeg var jo 15 år og visste ikke at folk ikke blir like lei seg av avvisninger når de blir eldre som det en usikker 15-åring blir. Tviler på at han skjønner hva han har gjort den dag i dag. Jeg håper han tar livet sitt. Anonymous poster hash: 82c9b...0f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå