AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #21 Del Skrevet 12. januar 2015 Sex hver dag? Ja, takk!Anonymous poster hash: 0d680...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #22 Del Skrevet 23. januar 2015 Det handler ofte om at sex er ekstremt emosjonelt for mange kvinner og de har kun lyst på det når de er stormforelsket. Etterpå dabber det av, da de ikke ser på sex som et rent fysisk behov slik som menn. Og så gidder de heller ikke, det er jo "hennes kropp" og han er en kåt gris om han maser og alt det der. Det beste er å kunne snakke om sex og behov sammen og få det klart at man har et likt syn på ting. Anonymous poster hash: 05c77...b3e Tydelig at du vet mye om damer...sex er fysisk for oss og, hvorfor skulle vi ellers runke? Og så klart det er vår kropp, alle eier vel sin egen kropp, også i forhold. med de holdningene dine er det ikke rart om det blir lite sex på deg. Anonymous poster hash: 76fdd...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #23 Del Skrevet 24. januar 2015 Det hadde vært litt stressende for meg hvis jeg visste at han forventet sex hver dag. Ikke alltid jeg er i humør/ har overskudd. 2 - 5 ganger i uken holder for meg. Alt ettersom. Anonymous poster hash: 44574...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelseskladden Skrevet 24. januar 2015 #24 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg kunne tenke meg å ha sex hver dag, men hvordan skal jeg finne ut om mannen er på samme side som meg der tidligst mulig? Kleint å ta opp sånt på første date, men samtidig dumt å finne ut at man ikke passer seksuelt sammen etter man har datet en stund og kanskje blitt forelsket.. Siden sex er så viktig for meg så søkte jeg kjæreste på cupido.no. Men dere kan jo tenke dere hvor mange seriøse svar man får der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomasjj Skrevet 24. januar 2015 #25 Del Skrevet 24. januar 2015 Det er viktig at man er lik her ja. Sex er såpass viktig, og såpass intimt, at når det ikke funker så funker det ikke så bra om den ene må strekke seg og ha sex når man ikke vil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #26 Del Skrevet 24. januar 2015 Det hadde vært litt stressende for meg hvis jeg visste at han forventet sex hver dag. Ikke alltid jeg er i humør/ har overskudd. 2 - 5 ganger i uken holder for meg. Alt ettersom. Anonymous poster hash: 44574...3a7 Akkurat det samme tenker jeg. Jeg forstå ikke mennesker som har det samme konstante behovet hver dag, og ikke påvirkes av humør, stressnivå o.l. Jeg må ha en kjæreste som også kan like å bare roe ned med å ligge og kose litt. Anonymous poster hash: 49c91...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #27 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg vil gjerne ha sex daglig i et forhold, og er kvinne. Har alltid vært den i forholdet som har størst sex behov. Er en del menn som ikke orker å ha sex daglig og. Anonymous poster hash: a8f86...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #28 Del Skrevet 24. januar 2015 Kunne godt tenke meg en mann som ville ha sex hver dag, men ikke dersom han ble i dårlig humør og sur hvis det ble mindre. Anonymous poster hash: a34d1...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 24. januar 2015 #29 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg bare må ha sex hver dag. Heldigvis er min mann lik. Når han er på reise må jeg enten masturbere eller få sex på andre måter. Så 2-3 ganger i uka hadde blitt krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå