Gå til innhold

Jeg har "kjørt brannbil!"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, gjort det flere ganger. Kun med menn jeg har vært i ett forhold med.

Har aldri gjort det mens jeg har blødd som verst. Både på grunn av lukt og at jeg er øm og rett og slett ikke så seksuell da.

De gangene jeg har gjort det har det kommet litt blod på pikken, men thats it. Altså kun i småblødningsperiodene etter de verste dagene har gitt seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe her som har kjørt sykebil da?

Fikk en liten latterkrampe av denne... :fnise::fnise::fnise:

• Liker 1
Gjest Salvesen
Skrevet (endret)

Nei, fortell meg hvordan det var å kjøre sykebil. ;)

Å "kjøre sykebil" er å ligge med noen du De vet har en kjønnssykdom - uten prevensjon.

Endret av Salvesen
Skrevet

Å "kjøre sykebil" er å ligge med noen du De vet har en kjønnssykdom - uten prevensjon.

Æsj!

Skrevet

Hvor gammel er du? :)

Anonymous poster hash: 9f00c...26c

Gjest Salvesen
Skrevet

Hvor gammel er du? :)

Gammel nok til å ha både gonorre og syfilis :)

• Liker 1
Skrevet

Jepp, det lindrer smertene og kan være riktig så deilig :)

Skrevet

Mannen kjører brannbilen mens kvinnen slukker brannen. Først er de psykisk ustabile og så begynner de å blø. Jeg ser en stor fordel med modne kvinner som har vokst seg fra denne konstruksjonsfeilen.

Skrevet

Har gjort det, og er ikke en fan. Ikke pga blodet i seg selv, men det var så ømt at det var skikkelig ubehagelig.

Skrevet

Noe her som har kjørt sykebil da?

Ahahah! Good one;)

Skrevet

Gammel nok til å ha både gonorre og syfilis :)

Haha, interessant. Er du over 20?

Skrevet

Gikk helt greit for meg til jeg hadde en ekkel episode hvor jeg skilla henne så fikk hun mensen akkurat i det jeg holdt på.... Mensen er sein hos henne hver gang så det var jo maks uflaks at hun fikk den akkurat da!

Så nå blir det ikke noe mer brannbil på meg ;)

Anonymous poster hash: cd67d...513
Skrevet

Jeg er vanligvis ikke redd griseri, jo mer jo bedre, men mens er spesielt... Har gjort det, er ikke overbegeistret for det, og det er ikke en type griseri jeg liker.

Etter å ha blitt "lurt" av ei som hadde mensen, merket jeg at jeg fikk litt problemer med å gå ned på henne. Jeg måtte jobbe litt for å få det til og for å bli begeistra for det igjen, med henne.

Så strengt tatt må jeg vel si jeg foretrekker å kjøre septikbil mens det står på som verst. :)

• Liker 1
Skrevet

De fleste vet da at det er helt vanlig?

Og grunne til at du er kåt? Du er mer sensitiv og litt hoven. Sier seg seg at det er tennende

Anonymous poster hash: f8644...a75

Hæ, er det noe de fleste vet? Jeg snakket med venninnene mine om dette for ikke så lenge siden, og da kom det frem at kanskje halvparten hadde gjort det, men at det ikke er noe som skjer jevnlig (mer sånn "det hendte et par ganger da vi hadde avstandsforhold" eller lignende). Resten, meg inkludert, hadde aldri gjort det og kan heller ikke tenke seg det. Personlig synes jeg det virker grisete, ekkelt og lite fristende.

Anonymous poster hash: e8f26...68c

• Liker 2
Skrevet

Vi har sex som før, og har ennå ikke vært uheldige Jeg har vanligvis i en tampong som jeg fjerner i slutten av forspillet, og da er det ikke noe blod der. Bare en gang har det gått galt, og det var snakk om fire dråper blod på dyna da jeg plutselig fikk mensen midt i akten.

Skrevet

Har prøvd det, og fant det ikke spesielt ekkelt. Faktisk!

Skrevet

Hæ, er det noe de fleste vet? Jeg snakket med venninnene mine om dette for ikke så lenge siden, og da kom det frem at kanskje halvparten hadde gjort det, men at det ikke er noe som skjer jevnlig (mer sånn "det hendte et par ganger da vi hadde avstandsforhold" eller lignende). Resten, meg inkludert, hadde aldri gjort det og kan heller ikke tenke seg det. Personlig synes jeg det virker grisete, ekkelt og lite fristende.

Anonymous poster hash: e8f26...68c

Snakket med venninne mine om det også, og alle hadde prøvd.

Anonymous poster hash: f8644...a75

Skrevet

De to første dagene har jeg skikkelig migrene, så da skjer det ikke så mye, men ellers kjører han brannbil stadig vekk, enten med et håndkle under eller (som oftest) i dusjen. Syntes det hjelper på mensensmertene :)

Anonymous poster hash: bf7c7...a06
Skrevet

Å kjøre brannbil - aldri hørt den før. Jeg har hørt om å kjøre tog men ikke brannbil :)

Skrevet

Skjønner meg ikke på dere som gjør det, for det høres rimelig ekkelt ut. Jeg har aldri mensensmerter og slike problemer, men synes ikke mensen og sex hører sammen uansett. Enten om man blør lite eller mye, eller er skikkelig kåt. Finnes andre ting man kan gjøre i senga. Har aldri møtt en gutt eller mann som er interessert i det. Og jeg har hatt flere kjærester. I min venninnekrets er ikke det vanlig, men ei venninne av meg gjorde det med kjæresten, og han ønsket ikke gjøre det mer etter den ene gangen. Han synes det var grisete selv om de hadde håndkle under seg.

Anonymous poster hash: bab85...ec4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...