Gå til innhold

Jeg har "kjørt brannbil!"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle har vel hørt om uttrykket "å kjøre brannbil"? Altså at man har sex selv om man har mensen. Vel, jeg hadde det i dag og det var... rart. Jeg blødde ikke så innmari mye, men nok til at jeg følte det ble ekkelt! Han fikk blod over hele pikken, og jeg fikk blod både oppover i rumpa og smurt rundt "der nede" (ja, dette høres sikkert sykt ekkelt ut, men vi dusjet sammen etterpå).

Er det flere her som har gjort dette? Jeg begynte til og med å få mensensmerter mot slutten, noe som var ganske ubehagelig.

Anonymous poster hash: 122a5...aaf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har gjort det mange ganger. Det tror jeg mange kvinner har.

• Liker 7
Skrevet

Been there, done that. Veldig mye griseri og veldig mye vondt for lite nytelse.

Anonymous poster hash: b9d70...0f2
  • Liker 1
Skrevet

Har gjort det mange ganger i forhold. Da bryr jeg meg ikke og synes ikke det er ekkelt. Men på ONS er det ekkelt, for da kjenner jeg ikke dama og det skal mindre til for at ting er ekkelt.

• Liker 1
Skrevet

Nei..Kan ikke si jeg har gjort det...
Første dagen min er så jævlig vond at jeg ligger enten svimeslått og dopet ned på smertestillende, ellers er jeg på jobb/skole, men like dopet ned på smertestillende... Dag#2: Så er det over, minimalt med blødninger, så da går det egentlig greit, aldri vært borti griseri :fnise:

Men dag#1 er så ille at jeg nærmest knurrer og gir ett drepende blikk om noen lukker opp døra for å trøste meg...Så er ikke rart jeg ikke får noe på den dagen xD

• Liker 4
Skrevet

I forhold har jeg hatt sex i løpet av mensenuka mange ganger. Det er jo da jeg er aller kåtest. :P I tillegg har jeg sjelden smerter og plager som gjør det ubehagelig.

Det kunne ikke falt meg inn å ha tilfeldig sex/ONS med mensen. Det krever liksom en viss relasjon..

Anonymous poster hash: dd44b...b8a
  • Liker 1
Skrevet

Kan tenke meg at det er verre i starten av mensperioden, enn i slutten. Her var det "midt i", på en måte. Hadde hatt mensen i to dager. Han jeg "kjørte brannbil" med, er jo kjæresten min, så vi er allerede veldig trygge på hverandre :)

Men morsomt å høre om mensenhistorier! Altså, forbundet med sex da.

- TS

Anonymous poster hash: 9f00c...26c
Gjest Salvesen
Skrevet

Noe her som har kjørt sykebil da?

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke gutten som kjører brannbil, og du som blir kjørt?

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke gutten som kjører brannbil, og du som blir kjørt?

Kanskje hun var øverst?

Anonymous poster hash: 7fc4a...e8c

Skrevet

Noe her som har kjørt sykebil da?

Nei, fortell meg hvordan det var å kjøre sykebil. ;)

Skrevet

Kanskje hun var øverst?

Det blir vel å kapre brannbil det da

Anonymous poster hash: b9d70...0f2

Skrevet

Ja, regner da med de fleste har gjort det.. Når jeg hadde mensen i 2 måneder i strekk var det uaktelt å ikke gjøre det. Blødde heldigvis ikke så mye.

Skrevet

Jeg for min del blir veldig øm når jeg har mensen, så da er det egentlig bare rolig cuddlesex som funker. For røft så føles det som at hele stellet skal vrenge seg og komme ut igjen. Men er det rolig er det faktisk deilig på en helt annen måte en vanlig. Så jeg kan godt like å kjøre litt brannbil i blant jeg. :)

Anonymous poster hash: dd5d7...65f
  • Liker 1
Skrevet

"Er det flere her som har gjort dette?"

Vil tro dette er VELDIG vanlig, og noe de fleste har :vetikke:

Min erfaring er i hverfall at damer er SPESIELT gira, lystige og veldig "bestemte" imens mens.

Hvorfor vet jeg ikke, for mange får jo veldig vondt i magen etterpå....

Skrevet

Kanskje hun var øverst?

trodde kuken var brannbilen. Hun var..brannen som måtte slukkes.

Skrevet

Gjorde det senest i dag. Oppå et håndkle, minimalt med griseri, det pleier å gå veldig fint.

Anonymous poster hash: d99ba...4ad
Skrevet

Okei da, HAN kjørte brannbil. Er det så nøye? Poenget er jo at man har sex til tross for mensen. Og jeg kan umulig vite om dette er vanlig eller ei, derfor jeg opprettet en tråd om det :)

Jeg merket at jeg ble vannvittig kåt på han da jeg hadde mensen. Vi snakket om det litt på forhånd, og han sa at hvis jeg ikke ville ha sex når jeg har mensen, så respekterer han det. Da gir jeg han en BJ eller to istedet. Men jeg ble bare såååå kåååååt, så jeg ga blaffen og vi hadde sex uansett. Så ja, det kan nok stemme at kvinner blir mer kåte når de har mensen, men hvorfor er det sånn?

- TS

• Liker 1
Skrevet

Okei da, HAN kjørte brannbil. Er det så nøye? Poenget er jo at man har sex til tross for mensen. Og jeg kan umulig vite om dette er vanlig eller ei, derfor jeg opprettet en tråd om det :)

Jeg merket at jeg ble vannvittig kåt på han da jeg hadde mensen. Vi snakket om det litt på forhånd, og han sa at hvis jeg ikke ville ha sex når jeg har mensen, så respekterer han det. Da gir jeg han en BJ eller to istedet. Men jeg ble bare såååå kåååååt, så jeg ga blaffen og vi hadde sex uansett. Så ja, det kan nok stemme at kvinner blir mer kåte når de har mensen, men hvorfor er det sånn?

- TS

De fleste vet da at det er helt vanlig?

Og grunne til at du er kåt? Du er mer sensitiv og litt hoven. Sier seg seg at det er tennende

Anonymous poster hash: f8644...a75

Skrevet

Aldri gjort dette, og typen er heller ikke så gira på dette. Men går fint for meg, for da er det Blowjob week på typen istedet. Frister fint lite å ha sex når jeg har mensen, føler meg som verdens styggeste, og at alt er bare fælt uansett.. Og ekstra deilig å ha sex etter en uke med ''fri''

Anonymous poster hash: 5d9b3...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...