Iselilja Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Noen her som har vært på interrail alene? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Jepp! Etter brudd med kjæresten så dro jeg alene på interrail (9 år siden!!). Mitt tips er å ankomme storbyer tidlig på dagen, slik at du har god tid til å finne deg et sted å bo for natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 5. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2004 Hvor lenge reiste du? Ble du kjent med mange? Har kjempelyst og reise på en sånn tur alene, men virker litt skummelt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2004 #4 Del Skrevet 5. august 2004 Har en venninde som dro alene ned til Hellas og opp via Budapest og Praha. Hun hadde det supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 5. august 2004 #5 Del Skrevet 5. august 2004 Det er lettere å komme i kontakt med andre dersom du reiser alene. Ta med deg pepperspray så er du litt sikret ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 6. august 2004 #6 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg reiste fire uker. Traff mange. Noe holdt jeg sammen med i flere dager i Italia. Sa hadet da vi dro til Corfu, men traff en igjen tilfeldig da jeg dro tilbake til Brindizi og tok toget til Frankrike. Traff folk der som jeg igjen traff i Paris. Veldig gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå