Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Noen tips om hvordan jeg skal få opp arbeidslysta når sola skinner og PC-skjermen knapt synes... Jeg arbeider for meg selv, så jeg må jobbe om det skal bli noe inntekter, men det er jo så mye mer fristende å sitte med avisa og en kopp is-te i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Koble opp pc'n på verandan..! Hvis du har mulighet. Ha en jordbærkurv stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 Koble opp pc'n på verandan..! Hvis du har mulighet. Har du prøvd å sitte med PC ute eller? Jeg ser i alle fall ikke skjermen. Eller er det bare skjermen på bærbare maskiner som ikke funker utendørs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2004 #4 Del Skrevet 3. august 2004 Har du prøvd å sitte med PC ute eller? Jeg ser i alle fall ikke skjermen. Eller er det bare skjermen på bærbare maskiner som ikke funker utendørs? Sørg for at sola ikke skinner på skjermen, og ha på deg gode solbriller/evt. caps så er det ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #5 Del Skrevet 4. august 2004 Sørg for at sola ikke skinner på skjermen' date=' og ha på deg gode solbriller/evt. caps så er det ingen problem.[/quote'] Hm... Kanskje det er laptopen min det er noe galt med? Eller, det er det jo helt klart. Jeg klarer så vidt å skjelne det som står på skjermen selv når jeg sitter inne. Kanskje på tide å investere i en ny og utendørsvennlig sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå