AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #41 Skrevet 12. januar 2015 Veterans Today har analysert "drapet" på politimannen, og konkluderer med at det ikke var noe drap. Det var ikke noe blod, ingen reaksjon hos politimannen da han ble skutt og ingen huller i fortauet (som det hadde blitt etter et skudd med AK47). Jeg henviser til artikkelen på Veterans Today: http://www.veteranstoday.com/2015/01/11/fiasco-france-lie-to-me-once/ Jeg vil nok heller forholde meg til den rettsmedisinske rapporten kommer. Man kan ikke "analysere" noe sånt fra et videoopptak. Hvilke kvalifikasjoner har disse "analytikerne"? Jeg synes det er respektløst og bedritent overfor de pårørende at dere pisser på de etterlatte slik.Anonymous poster hash: b925d...965 5
slask Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #42 Skrevet 13. januar 2015 Jeg vil nok heller forholde meg til den rettsmedisinske rapporten kommer. Man kan ikke "analysere" noe sånt fra et videoopptak. Hvilke kvalifikasjoner har disse "analytikerne"? Jeg synes det er respektløst og bedritent overfor de pårørende at dere pisser på de etterlatte slik.Anonymous poster hash: b925d...965 Problemet er jo at i slike krigshandlinger som dette egentlig er så kan du ikke stole på noe, heller ikke at en rettsmedisinsk rapport er autentisk. Med mindre du kjenner en i det aktuelle rettsmedisinske miljløet som du stoler på. Og det evige oppdukkende argumentet om respekten for de etterlatte. Det vi snakker om her er at hvis ting fakes, noe som er velkjent i terrorsammenheng, så er det ikke en gang snakk om noen virkelige etterlatte. Selvfølgelig har man respekt for etterlatte.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #43 Skrevet 13. januar 2015 Problemet er jo at i slike krigshandlinger som dette egentlig er så kan du ikke stole på noe, heller ikke at en rettsmedisinsk rapport er autentisk. Med mindre du kjenner en i det aktuelle rettsmedisinske miljløet som du stoler på. Og det evige oppdukkende argumentet om respekten for de etterlatte. Det vi snakker om her er at hvis ting fakes, noe som er velkjent i terrorsammenheng, så er det ikke en gang snakk om noen virkelige etterlatte. Selvfølgelig har man respekt for etterlatte. Ikke mer respekt enn at disse ekspertene dine ikke engang undersøkte at gaten faktisk eksisterer. Det sier noe om grundigheten og seriøsiteten. Her har de skynder seg med å komme med påstander uten engang å kikke på kartet. Og du svelget agn, synke og snøre. Du kan nå velge om du vil stole på disse, eller folk som faktisk sitter på førstehåndsinformasjon. Jeg lurer på hva som har gjort deg så naiv og lite kildekritisk. Anonymous poster hash: eaf7c...067 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #44 Skrevet 13. januar 2015 Problemet er jo at i slike krigshandlinger som dette egentlig er så kan du ikke stole på noe, heller ikke at en rettsmedisinsk rapport er autentisk. Med mindre du kjenner en i det aktuelle rettsmedisinske miljløet som du stoler på. Og det evige oppdukkende argumentet om respekten for de etterlatte. Det vi snakker om her er at hvis ting fakes, noe som er velkjent i terrorsammenheng, så er det ikke en gang snakk om noen virkelige etterlatte. Selvfølgelig har man respekt for etterlatte. Jeg har mine forbindelser til helsevesenet i frankrike. Det er ikke noe som tyder på at man ikke kan stole på en obduksjonsrapport derfra. Jeg synes du kan slutte å håne de etterlatte etter denne tragiske episoden. Du har ikke fnugg av indikasjon på at dette var regissert. Jeg kjenner mange mennesker i Paris. Tror du de lyver om hva de har sett og opplevd den siste uken?Anonymous poster hash: b925d...965 2
Mann 42 Skrevet 13. januar 2015 #45 Skrevet 13. januar 2015 Til glede for enkelte av dere - jeg tok feil ang. gate som ikke finnes. Den finnes tydeligvis der ting skjedde. Så hva Veterans-gutta har drevet med lurer jeg nå på. Om det nå likevel var falseflag-operasjon vet vi likevel lite om. Ulick hadde ei liste med linker i hans nå forrige innlegg, som jeg bare rakk å se litt på før mod slettet med innlegg og tilsvar med ljå. Hvem faen er du, og hva har du gjort med Slask?
Mann 42 Skrevet 13. januar 2015 #46 Skrevet 13. januar 2015 Troverdig? https://www.youtube.com/watch?v=Mty39KVUBiA Du og den som har lagt dette ut, har urealistiske forventninger til hvordan en kropp reagerer på å bli skutt. Det er ikke som i actionfilmer at kroppen rykker til, og slett ikke som i actionfilmer der den slynges bakover. Kulen går bare gjennom kroppen. Hadde politimannen stått oppreist da han ble skutt, ville han bare segnet om. Og blod trenger ikke gjennom de tette klærne til en politimann før det er gått flere sekunder. Det er ikke noe urealistisk ved denne videoen.
Mann 42 Skrevet 13. januar 2015 #47 Skrevet 13. januar 2015 Veterans Today har analysert "drapet" på politimannen, og konkluderer med at det ikke var noe drap. Det var ikke noe blod, ingen reaksjon hos politimannen da han ble skutt og ingen huller i fortauet (som det hadde blitt etter et skudd med AK47). Jeg henviser til artikkelen på Veterans Today: http://www.veteranstoday.com/2015/01/11/fiasco-france-lie-to-me-once/ Er det de samme "vetrans today" som analyserte filmene og konkluderte med at det var tatt opp i et studio, og slett ikke i gaten utenfor Charlie Hebdo? For i såfall tror jeg du må være enig med meg i at de har et troverdighetsproblem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå