Gå til innhold

Paris shooting - nok et false flag

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ikke en gang filmet i Paris.

Hvor lenge godtar dere dette svindelsirkuset?

Veterans Today Radio (1-8-15) Paris Attack Ridiculous False Flag! Gordon Duff, Stew Webb

http://youtu.be/SabJpAIo9rs

Gordon Duff of VeteransToday.com absolutely destroys the official fairy tale of the Paris Attack. It wasn't even filmed in Paris! It was either done in a studio or in another city and they proved that with their knowledge of Paris streets and by walking every street within 1 mile of the address. There is no street like that in Paris! They were firing blanks! Real AK-47's don't sound like that and take baseball sized chunks out of concrete. "Dead" cop was seen later very much alive. Gordon said it's the most ridiculous false flag he's ever seen!

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=8019

Endret av slask
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krever bekreftelse via you-tube-linker på det slask skriver.

Anonymous poster hash: c8f2a...c73

• Liker 4
Skrevet

Mener du at 22.juli bare var fake også?

Konsentrasjonsleirene?

Krigen på Balkan?

Taliban?

Verden er egentlig et rolig og fredelig sted, mens noen med vilje skaper uro og splittelse.... Utrolig.

Anonymous poster hash: a0cb9...ba6
  • Liker 2
Skrevet

Slask: jaddajadda, egentlig er det zionistiske grønne reptilmonstre som har satt igang alt via illuminati, NWO og alle involverte var forgiftet av chemtrails. Helt sant - jeg så det på en video på youtube og leste det på en obskur webside drevet av en eller annen fyr!

• Liker 2
Skrevet

Ikke en gang filmet i Paris.

Hvor lenge godtar dere dette svindelsirkuset?

...

Ok, la oss for argumentets del SI at dette var en "false flag". Hvordan endrer det egentlig på betydningen? Jihadister over hele verden gråt av glede og feiret dette, og muslimske ledere er meget forsiktige med å ta avstand.

Har du sett videoen av stormingen av kosher-butikken? jeg så live-sendingen, og det var DEFINITIVT i Paris, og det så ikke mye falskt ut da han ble skutt av politiet...

Og hva skulle motivasjonen være?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jo høyere hastighet på prosjektilet jo mindre rykk vil det være når en treffer bløtvev. Energien blir med ut av legemet i stede for å for å absorberes av objektet som treffes. Videre så vil forskjellige typer prosjektiler oppføre seg radikalt forskjellig. Derfor er sammenligningen med Kennedy-drapet meningsløs og uvitenskapelig. Finn heller videoer der det skytes med AK47 på kort hold og se hva som da skjer.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og tilsvar til dette.

Estrella,mod.

Skrevet

Hvor ble av Ulicks velformede innlegg?

Skrevet

Kjære her Slask, er det i det hele tatt noen internasjonal hendelse du mener ikke er det du kaller en "False flagg opperasjon" ?

• Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Tror du det kan være virkelighet i noe av det som skjer rundt i verden? Tror du alt, uansett, er falskt?

• Liker 2
Skrevet

Kjære her Slask, er det i det hele tatt noen internasjonal hendelse du mener ikke er det du kaller en "False flagg opperasjon" ?

Jeg kommenterer bare saker jeg viser litt interesse og har ikke noen generell mening om terrorsaker eller andre hendelser. Derimot der det viser seg å være rariteter som flere enn meg plukker opp så velger jeg å fortelle andre om dette.

Ikke verre enn det.

Skrevet

Tror du det kan være virkelighet i noe av det som skjer rundt i verden? Tror du alt, uansett, er falskt?

Det skjer en hel masse i verden, ingen tvil om det.

Motivene er ikke nødvendigvis det vi blir fortalt.

Når mediene later til å systematisk samarbeide om en annen sannhet enn det våkne mennesker registrerer, så er det grunn til å følge med og fortelle om hva som foregår, om mulig.

Skrevet

Til HI: Jeg har tidligere gått i den gaten hvor skytingen fant sted. Så jo, den gaten er midt i Paris ;)

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Det skjer en hel masse i verden, ingen tvil om det.

Motivene er ikke nødvendigvis det vi blir fortalt.

Når mediene later til å systematisk samarbeide om en annen sannhet enn det våkne mennesker registrerer, så er det grunn til å følge med og fortelle om hva som foregår, om mulig.

Problemet er at du roper ulv, ulv hele tiden, og da blir det umulig å ta deg seriøst, forstår du det? Enhver operasjon og ethvert angrep kan umulig være iscenesatt.

Jeg tviler ikke på at det er mye merkelig som skjer, men siden dette tydeligvis er noe du bruker mye tid på kan det lønne seg å se litt nærmere på disse sakene før du poster det helt ukritisk.

• Liker 1
Skrevet

Til HI: Jeg har tidligere gått i den gaten hvor skytingen fant sted. Så jo, den gaten er midt i Paris ;)

Da lurer jeg på:

Kobler du dette ut fra adresse eller bilder fra videoklipp i mediene, samt artikler?

Hvilke bilder?

Har du sett skytevideoen som Veteranstoday kommenterer på?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da lurer jeg på:

Kobler du dette ut fra adresse eller bilder fra videoklipp i mediene, samt artikler?

Hvilke bilder?

Nå ble mitt innlegg slettet så jeg gjentar etter hukommelsen her.

jeg har gått i den gaten i Paris for få måneder siden, jeg vet veldig godt hvor den er og hvordan jeg kommer meg til og fra. Det tok meg tre minutter på Google Streetview å finne gaten igjen.(Tar tid når du multitasker). Og, jeg har skutt med AK-47 så jeg kjenner lyden. Det tar 30 sekunder på youtube for å finne videoer med AK47 (både fra krig og fred) som gjengir lyden lik som videoen fra Paris. Les ellers min kommentar om Kenndy-drapet over her.

Som jeg sa i forrige innlegg, det er greit å være kritisk, men en må huske å vør kritisk til de kritiske også. Litt innsats og du ville veldig lett klart å finne alt dette selv.

• Liker 1
Skrevet

Slask, NÅ MÅ DU GI DEG.

Jeg har også gått i den gaten og det et beviselig Paris.

Det er latskap, feigt og ynkelig av deg å påstå det du gjør, kun ut fra en YouTube link.

Om du er noe annet enn en feig konspirasjonsteoretiker - attpåtil en dårlig en - får du selv dra til Paris og gjøre dine egne undersøkelser.

Ikke støtt deg på videoer som påstår noe som tilfeldigvis passer med hvordan du tror verden er skrudd sammen. Det er bare latskap.

Anonymous poster hash: eaf7c...067

• Liker 5
Skrevet

Det er jødene som vil ha oss i mot muslimer. Våre egentlige allierte mot zionismen og jødisk supremacy. Holocaust var egentlig bare et spill for galeriet og bare oppspinn. Egentlig styrer jøder fra bakrom og med bestikkelser og kjøp. Målet deres er folkemord.

Anonymous poster hash: bbf35...f9e

Skrevet

Jeg tror det er Slask som er false flag.

• Liker 1
Skrevet

Da lurer jeg på:

Hvilke bilder?

Det som er LANGT mer interessant, Slask, er dette spørsmålet: Har du selv gått i denne gaten i Paris. Eller den "angivelige gaten", for å holde oss til "noia-speak".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...