Martha Stewart Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1001 Skrevet 3. oktober 2005 Har du fortalt meg navnet? :klø: ← Ser ellers på Nannyhjelpen akkurat nå og prøver å plukke opp lure tips om barneoppdragelse...
Gjest MrsL Skrevet 3. oktober 2005 #1002 Skrevet 3. oktober 2005 Kom jo på det da... Hva skjer på Nannyhjelpen i dag da?
Martha Stewart Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1003 Skrevet 3. oktober 2005 På Nannyhjelpen i kveld var det en familie fra min hjemby, så da måtte jeg jo se på... Denne moren virket mer oppegående enn flere av de andre jeg har sett i det programmet, men hun hadde litt å stri med ift grensesetting ja. Ellers litt pussig (og bekymringsverdig?) at alle familiene som deltar enten er fra Nord-Norge eller Bergen... :klø:
Martha Stewart Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #1004 Skrevet 3. oktober 2005 Ellers hadde vi en flott helg. Min kjære og jeg var på kino fredag og shoppet på lørdag. Søndag var det familiemiddag hos svigers, fikk deilig elgstek og jeg hadde med nybakte blåbærmuffins. Formen har vært ganske bra i det siste, med tanke på kvalme og halsbrann! I dag var mannen og jeg og feiret det velykkede legebesøket (pluss ok jordmorbesøk) med middag på Friday's etter jobb. Jeg spiste ikke så mye, var visst fremdeles litt oppspilt og ikke så sulten. Ser ihvertfall ut til at magen min har det best når jeg spiser små måltider. Lurer litt på om livmoren allerede ligger langt oppe og trykker på magesekken, at det er derfor jeg f.eks får halsbrann. Derimot føler jeg ikke så mye trykk på blæren, slik som mange gravide gjør. I speilet ser det ihvertfall ut som magen sitter høyt oppe. Og nå vises den skikkelig, ihvertfall om kvelden! :rosasmil: Nei, nå er det visst natta for rugehøna. Er spent på om jeg får en god natts søvn siden jeg sov 2 1/2 time tidligere i kveld. Må jo tidlig opp på jobb i morgen. Ser ut til at det går greit å være en halv dag på jobb. Selv om jeg ikke akkurat har produsert noe særlig fornuftig de to dagene jeg har vært der, og dermed har det ikke vært noe stress ennå.
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #1005 Skrevet 4. oktober 2005 Oi, så spennende med en liten Håper UL om 2 uker sier det samme og kan bekrefte det.
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1006 Skrevet 4. oktober 2005 17 UKER Ja det hadde vært kjekt å kunne innstille seg på det nå! :rosasmil: Er liksom litt enklere å se for seg en konkret person når man vet om det er gutt eller jente. I hele går kveld poppet det opp bilder i hodet mitt fra fremtidige situasjoner med datteren vår. Merker at jeg bare blir mer og mer knyttet til knøttet i magen. Føler at jeg har så mye kjærlighet inni meg som jeg vil gi den lille! En venninne av meg fortalte en gang at det å få barn er som å være forelsket - kanskje særlig når man får det første. Det kan jeg tenke meg. Når jeg er forelsket pleier jeg ihvertfall å bli helt oppslukt... Ikke rart da kanskje, at en del menn faktisk kan bli sjalu når det kommer et barn. Dette har jeg nevnt for min kjære, men han sier at det nok er jeg som kommer til å bli sjalu når jeg får mindre oppmerksomhet, fordi han kommer til å bli så opptatt av ungen! På tidligere ultralyder har hun vært ganske rolig. Dette nevnte jeg for jordmor i går (som jeg var hos på morgenen). Hun sa at aktivitetsnivået er veldig individuelt og avhengig av personlighet, selv inni magen. Etterpå ble jeg gående og gruble litt på dette. Da var det desto mer betryggende å få komme på ultralyd hos legen i går og se at det var full aktivitet der inne! :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #1007 Skrevet 4. oktober 2005 Du, skjønner at du vil verne om navnene der har plukket ut men jeg er så nyskjerrig jeg, så er det mulig å få en liten PM?
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1008 Skrevet 4. oktober 2005 Du, skjønner at du vil verne om navnene der har plukket ut men jeg er så nyskjerrig jeg, så er det mulig å få en liten PM? ← PM er sendt!
FruE Skrevet 4. oktober 2005 #1009 Skrevet 4. oktober 2005 Ser ellers på Nannyhjelpen akkurat nå og prøver å plukke opp lure tips om barneoppdragelse... ← Vi så også på, dvs. min kjære ble så oppgitt at han måtte reise seg opp og gå rundt i leiligheten flere ganger.
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #1010 Skrevet 4. oktober 2005 Jasså, vi nordlendinger frekventerer Nannyhjelpen litt ofte
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1011 Skrevet 4. oktober 2005 Jasså, vi nordlendinger frekventerer Nannyhjelpen litt ofte ← Og ikke minst vestlendinger... FruE: Man lærer ihvertfall hvordan man ikke skal oppdra ungene sine i det programmet...
Peony Skrevet 4. oktober 2005 #1012 Skrevet 4. oktober 2005 Grattis med fullgåtte 17 uker! Og så en liten jente, da! *misunnelig*
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1013 Skrevet 4. oktober 2005 Grattis med fullgåtte 17 uker! Og så en liten jente, da! *misunnelig* ← Tusen takk! :rosasmil: Ja, det er helt uvirkelig fantastisk at det er et lite menneske inni magen min! Som jeg sa til mannen: Føles nesten som en religiøs opplevelse dette her...
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1014 Skrevet 4. oktober 2005 Disse nusselige tøflene har jeg lyst å kjøpe... ...eller kanskje disse... Ikke bare er de søte, de skal visst være veldig bra for små voksende føtter også.
Peony Skrevet 4. oktober 2005 #1015 Skrevet 4. oktober 2005 Fiine tøfluser! Jeg har sett noen fine på Hilmers Hus også, babyvarianten av de de har der til voksne, hvis du har sett dem...
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #1016 Skrevet 4. oktober 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=152514
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #1017 Skrevet 4. oktober 2005 Tusen takk! :rosasmil: Ja, det er helt uvirkelig fantastisk at det er et lite menneske inni magen min! Som jeg sa til mannen: Føles nesten som en religiøs opplevelse dette her... ← De var søte
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1018 Skrevet 4. oktober 2005 Fiine tøfluser! Jeg har sett noen fine på Hilmers Hus også, babyvarianten av de de har der til voksne, hvis du har sett dem... ← Har du bilde? Er mye fint på Hilmers Hus.
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #1019 Skrevet 4. oktober 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=152514 ← Tusen takk!! Nå ble jeg virkelig smigret her altså! :bukke:
Peony Skrevet 5. oktober 2005 #1020 Skrevet 5. oktober 2005 Har du bilde? Er mye fint på Hilmers Hus. ← Nei - bare sett dem i vinduet der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå