Crobern Skrevet 10. januar 2015 #21 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er ei jente på 16 år som er jomfru, men nå ser det nesten ut som om min tur er kommet til å debutere seksuelt. Jeg er fullstendig klar over at den første gangen ikke akkurat er noen fantastisk sexopplevelse, men jeg ønsker gjerne tips til hvordan jeg kan gjøre det så bra som mulig! Så gjerne kom med innspill til ting som ville gjort opplevelsen både for meg og ham så bra som mulig Til informasjon er han også jomfru. Anonymous poster hash: 3be85...839 Jeg kan forstå at noen ønsker å debutere, men hun høres mer ut som at hun føler seg tvunget - kanskje fordi hun har venninner som er oppdratt av kommunist-hippier fra 70 tallet hvor all sex var fri flyt... Nei vi må få tilbake de kristne verdiene som tilsier at man kun har sex når man har funnet den store ekte kjærligheten(som alle nå er livredde for) Nå har jeg kopiert HI her for deg. Hvor får du det fra at hun føler seg tvunget?
Crobern Skrevet 10. januar 2015 #22 Skrevet 10. januar 2015 Hei kjære deg Ja du sier at du føler det er tid for det, nettopp fordi du har venninner som har debutert tidligere. Men jeg ville ventet med sex til jeg fant den rette. Du kan angre på resten av livet om du har sex med disse gjenganger gutta som er tøff der og da, men stikker med en gang de lukter konsekvenser. :/ Hvor tar du det fra? Venninnner som har debutert tidligere? Om så er tilfelle, så har hun ikke skrevet noe om det, så akkurat nå så er dette noe du har funnet på i hodet ditt. Du snakker samtidig dritt om den hun vil debutere seksuelt med, uten at hun har sagt noe annet enn at hun kjenner han godt og stiler på han. Som en god kristen, som du påstår at du er, så burde du la være å dømme andre som du ikke vet noen ting om!
Cowboy Lotte Skrevet 10. januar 2015 #23 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har i alle fall ikke blitt utsatt for press av pågående gutter..? Det er snakk om en spesifik gutt her som jeg kjenner godt og stoler på -TSAnonymous poster hash: 3be85...839 Men spør han om han ønsker å stifte forhold med deg først da Hvis ikke, må det da vel føles veldig overfladisk og ufølsom sex? :/
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #24 Skrevet 10. januar 2015 Hei kjære deg Ja du sier at du føler det er tid for det, nettopp fordi du har venninner som har debutert tidligere. Men jeg ville ventet med sex til jeg fant den rette. Du kan angre på resten av livet om du har sex med disse gjenganger gutta som er tøff der og da, men stikker med en gang de lukter konsekvenser. :/ Altså, nå har jeg flere venner som er jomfru enn venner som har gjort det da:) Så nei, jeg føler ikke noe press. Herreguud så lei jeg av at det alltid skal være noen som pirker på slike ting på tråder som dette! Jeg er klar for å ha sex, vet teoretisk nok om det, har en partner som jeg har snakket med om det og har tenkt nøye gjennom det så VENNLIGST slutt å provosere Anonymous poster hash: 3be85...839
Cowboy Lotte Skrevet 10. januar 2015 #25 Skrevet 10. januar 2015 Hvor tar du det fra? Venninnner som har debutert tidligere? Om så er tilfelle, så har hun ikke skrevet noe om det, så akkurat nå så er dette noe du har funnet på i hodet ditt. Du snakker samtidig dritt om den hun vil debutere seksuelt med, uten at hun har sagt noe annet enn at hun kjenner han godt og stiler på han. Som en god kristen, som du påstår at du er, så burde du la være å dømme andre som du ikke vet noen ting om! Men kjære deg da det var da ingen grunn til å komme med slike sårende ord... Alt jeg prøvde var å advare pikebarnet at man bør tenke nøye gjennom slike viktige valg i livet. Altså når hun spurte om råd, så gav jeg råd. Og alt jeg sier er ment med kjærlighet. Det er alltids bedre å være føre var. Men jeg kan selvsagt ikke hindre henne i det endelige valget. Men typisk at sosialist-hippiene oppfordrer alle jenter til å ha sex uten engang å gitt en tanke på om det er noe en bør tenke litt over først... :/
Cowboy Lotte Skrevet 10. januar 2015 #26 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Altså, nå har jeg flere venner som er jomfru enn venner som har gjort det da:) Så nei, jeg føler ikke noe press. Herreguud så lei jeg av at det alltid skal være noen som pirker på slike ting på tråder som dette! Jeg er klar for å ha sex, vet teoretisk nok om det, har en partner som jeg har snakket med om det og har tenkt nøye gjennom det så VENNLIGST slutt å provosere Anonymous poster hash: 3be85...839 Nei det hjelper vel ikke hva jeg sier, om du allerede har bestemt deg... Tenkte bare dele mine råd og erfaringer... Jeg ble selv bedratt etter min første gang. Men kanskje du er heldigere... Var ikke meningen å provosere. Men om du i fremtiden føler deg bedratt, så vit at jeg kun ønsket deg det aller beste. Endret 10. januar 2015 av Cowboy Lotte
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #27 Skrevet 10. januar 2015 Nei det hjelper vel ikke hva jeg sier, om du allerede har bestemt deg... Tenkte bare dele mine råd og erfaringer... Jeg ble selv bedratt etter min første gang. Men kanskje du er heldigere... Var ikke meningen å provosere. Men om du i fremtiden føler deg bedratt, så vit at jeg kun ønsket deg det aller beste. Greit, takk for omtanken så legger vi den diskusjonen død -TSAnonymous poster hash: 3be85...839 1
Crobern Skrevet 10. januar 2015 #28 Skrevet 10. januar 2015 Men kjære deg da det var da ingen grunn til å komme med slike sårende ord... Alt jeg prøvde var å advare pikebarnet at man bør tenke nøye gjennom slike viktige valg i livet. Altså når hun spurte om råd, så gav jeg råd. Og alt jeg sier er ment med kjærlighet. Det er alltids bedre å være føre var. Men jeg kan selvsagt ikke hindre henne i det endelige valget. Men typisk at sosialist-hippiene oppfordrer alle jenter til å ha sex uten engang å gitt en tanke på om det er noe en bør tenke litt over først... :/ Hva var sårende? Jeg mente ikke å såre noen. Men du burde forstå at de meningene som du tror du leser mellom linjene, kan være sårende for TS. Hun har spurt om tips for å gjøre det så bra som mulig. Ikke tips om hun burde gjøre det eller ikke.
Cowboy Lotte Skrevet 10. januar 2015 #29 Skrevet 10. januar 2015 Hva var sårende? Jeg mente ikke å såre noen. Men du burde forstå at de meningene som du tror du leser mellom linjene, kan være sårende for TS. Hun har spurt om tips for å gjøre det så bra som mulig. Ikke tips om hun burde gjøre det eller ikke. Ja du har kanskje rett. Jeg skal ikke blande meg inn mer. Jeg sier bare om hun skulle angre, så er hun ikke alene og at alt jeg sa var godt ment.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå