Gå til innhold

En bra debut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 16 år som er jomfru, men nå ser det nesten ut som om min tur er kommet til å debutere seksuelt. Jeg er fullstendig klar over at den første gangen ikke akkurat er noen fantastisk sexopplevelse, men jeg ønsker gjerne tips til hvordan jeg kan gjøre det så bra som mulig! Så gjerne kom med innspill til ting som ville gjort opplevelsen både for meg og ham så bra som mulig :)

Til informasjon er han også jomfru.

Anonymous poster hash: 3be85...839
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av.Bruk kondom. Veiled hverandre.

Anonymous poster hash: 6fb46...85d
  • Liker 1
Skrevet

Masssse forspill og glidemiddel, og ikke vær redd for å si ifra eller stoppe hvis det blir for ubehagelig for deg. Ta det rolig! :)

Anonymous poster hash: 58ad1...fd2
  • Liker 1
Skrevet

Kommunikasjon er absolutt første bud! Ikke vær redd for å snakke sammen. Kan være kjekt å ha glidemiddel i nærheten sånn i tilfelle også. Husk beskyttelse!:)

Anonymous poster hash: 67852...a66
Skrevet

Masssse forspill og glidemiddel, og ikke vær redd for å si ifra eller stoppe hvis det blir for ubehagelig for deg. Ta det rolig! :)

Er glidemiddel veldig vanlig å bruke under samleie?

Skrevet

Er glidemiddel veldig vanlig å bruke under samleie?

Jeg tror ikke det er fullt så vanlig som det burde være. For min del skulle jeg ønske at samboeren min og jeg begynte å bruke det tidligere, det gjorde det mye bedre for oss begge :)

Det er helt vanlig å ikke bli så våt naturlig, eller at det tørker litt opp etter hvert, og glidemiddel kan fort bli veldig nyttig. Det gjør det lettere å få den inn, og det minsker ubehaget som kan oppstå etter en liten stund. Jeg synes alle par bør ha glidemiddel lett tilgjengelig, om så bare for den ene gangen hvor de trenger det lille ekstra :)

Skrevet

Jeg håper virkelig at dere forlover dere før dere har sex... Hvis ikke vil du ha mistet jomfrudommen for alltid og gått glipp av sjansen til å bli ei jente slik som gud ville...

• Liker 1
Skrevet

anbefale glidemiddel til 16 åring? skulle tro det var snakk om en 60 åring

spytt fungerer like bra om det skulle være nødvendig

Anonymous poster hash: 8918b...7dd
Skrevet

Jeg håper virkelig at dere forlover dere før dere har sex... Hvis ikke vil du ha mistet jomfrudommen for alltid og gått glipp av sjansen til å bli ei jente slik som gud ville...

Sjansen er liten for at hun forlover seg da hun er 16 år og skal debutere seksuelt.

Skrevet (endret)

Sjansen er liten for at hun forlover seg da hun er 16 år og skal debutere seksuelt.

Hun har blitt utsatt for et press av pågående gutter som kun ønsker å få tømt seg. Slike uskyldige pikebarn som henne blir da offer for den horete kulturen hippie-sosialistene har skapt de siste ti-årene...

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

anbefale glidemiddel til 16 åring? skulle tro det var snakk om en 60 åring

spytt fungerer like bra om det skulle være nødvendig

Anonymous poster hash: 8918b...7dd

Og hva er galt med glidemiddel? Spytt tørker opp raskt.

• Liker 1
Skrevet

Hun har blitt utsatt for et press av pågående gutter som kun ønsker å få tømt seg. Slike uskyldige pikebarn som henne blir da offer for den horete kulturen hippie-sosialistene har skapt de siste ti-årene...

Press fra pågående gutter? Tenk om hun vil ha sex da?

Skrevet

Press fra pågående gutter? Tenk om hun vil ha sex da?

Hvis det var tilfelle ville hun vel ikke vært usikker og lagd en tråd om dette? Jeg synes synd på henne at hun føler et slikt stort press. Hun kan i verste fall få arr for resten av livet...

Skrevet

Ingenting galt med glidemiddel, er glad for at vi har en flaske med det stående ved siden av sengen :) Skulle ønske vi hadde det de første gangene også.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det var tilfelle ville hun vel ikke vært usikker og lagd en tråd om dette? Jeg synes synd på henne at hun føler et slikt stort press. Hun kan i verste fall få arr for resten av livet...

Må du lese HI da. Hun er klar for å debutere seksuelt, og trenger råd til hvordan hun og den hun skal ha sex med skal gå fram. Hun er usikker på hvordan man gjør det.

Skrevet

Dette må være tull? Eller? Jeg vet ikke om du synes at det er unormalt at en jente som fyller 17 om fem måneder debuterer seksuelt? Aldri hørt om før? Det er i alle fall ganske normalt i dagens samfunn (om ikke unormalt, det er jo skremmende mange som debuterer mye tidligere). Jeg spurte om tips fordi jeg i praksis er helt uerfaren og da kan det være greit med litt småtips på veien:)

Og nei, jeg er ikke et offer for en som bare vil få "tømt seg".

-TS

Skrevet

Må du lese HI da. Hun er klar for å debutere seksuelt, og trenger råd til hvordan hun og den hun skal ha sex med skal gå fram. Hun er usikker på hvordan man gjør det.

Jeg kan forstå at noen ønsker å debutere, men hun høres mer ut som at hun føler seg tvunget - kanskje fordi hun har venninner som er oppdratt av kommunist-hippier fra 70 tallet hvor all sex var fri flyt... Nei vi må få tilbake de kristne verdiene som tilsier at man kun har sex når man har funnet den store ekte kjærligheten(som alle nå er livredde for)

Gjest Salvesen
Skrevet (endret)

Jeg er ei jente på 16 år som er jomfru, men nå ser det nesten ut som om min tur er kommet til å debutere seksuelt. Jeg er fullstendig klar over at den første gangen ikke akkurat er noen fantastisk sexopplevelse, men jeg ønsker gjerne tips til hvordan jeg kan gjøre det så bra som mulig! Så gjerne kom med innspill til ting som ville gjort opplevelsen både for meg og ham så bra som mulig :)

Til informasjon er han også jomfru.

Glem alle forventninger De måtte ha, og vær klar over at sex er alvorlig oppskrytt. Det er undertegnedes tips.

Mvh.

Cornelius Salvesen

Endret av Salvesen
Skrevet

Jeg har i alle fall ikke blitt utsatt for press av pågående gutter..? Det er snakk om en spesifik gutt her som jeg kjenner godt og stoler på:)

-TS

Skrevet

Dette må være tull? Eller? Jeg vet ikke om du synes at det er unormalt at en jente som fyller 17 om fem måneder debuterer seksuelt? Aldri hørt om før? Det er i alle fall ganske normalt i dagens samfunn (om ikke unormalt, det er jo skremmende mange som debuterer mye tidligere). Jeg spurte om tips fordi jeg i praksis er helt uerfaren og da kan det være greit med litt småtips på veien:)

Og nei, jeg er ikke et offer for en som bare vil få "tømt seg".

-TS

Hei kjære deg :) Ja du sier at du føler det er tid for det, nettopp fordi du har venninner som har debutert tidligere. Men jeg ville ventet med sex til jeg fant den rette. Du kan angre på resten av livet om du har sex med disse gjenganger gutta som er tøff der og da, men stikker med en gang de lukter konsekvenser. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...