Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Zenobia skriver fra hjertet, hun savner Sunflower.

Zenobia må være et hjertegodt menneske. Tenk å ha henne som venn, da, dere!

Anonymous poster hash: 620a9...689

Neimenn, kjære vene, her har jeg gått og ant ingenting! Holder til i en uinteressant tråd for tiden, men tiden er iferd med å løpe ut. Skal komme tilbake - det var Peanut som plutselig meddelte (ganske uinteressant) at hun nettopp hadde lest 14 sider av disse skrønene.

Takk for, du verden, fine ord!

*henter bakoversveisen til vanlig midtskill igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh, nå har jeg lest gjennom 14 sider av "Lyg og Lygenytt".

Plutselig glad jeg ikke gjør så mye av meg.

quote name="Zenobia" post="15774002" timestamp="1421867490"]

Neimenn, kjære vene, her har jeg gått og ant ingenting! Holder til i en uinteressant tråd for tiden, men tiden er iferd med å løpe ut. Skal komme tilbake - det var Peanut som plutselig meddelte (ganske

uinteressant) at hun nettopp hadde lest 14 sider av disse skrønene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, nå har jeg lest gjennom 14 sider av "Lyg og Lygenytt".

Plutselig glad jeg ikke gjør så mye av meg.

quote name="Zenobia" post="15774002" timestamp="1421867490"]

Neimenn, kjære vene, her har jeg gått og ant ingenting! Holder til i en uinteressant tråd for tiden, men tiden er iferd med å løpe ut. Skal komme tilbake - det var Peanut som plutselig meddelte (ganske

uinteressant) at hun nettopp hadde lest 14 sider av disse skrønene.

Takk selv.

Tar pointet, Peanut, og skal prøve å gjøre mindre av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil enkelte ha flere bein å stå på?

Har aldri sett noen med flere bein enn to, men det har hendt at jeg har sett folk med mindfe enn to bein.

Det hele er like uforståelig som når noen mener vi skal lese mellom linjene. Herre min hatt, bar aldri sett noe skrevet mellom linjene nle sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil enkelte ha flere bein å stå på?

Har aldri sett noen med flere bein enn to, men det har hendt at jeg har sett folk med mindfe enn to bein.

Det hele er like uforståelig som når noen mener vi skal lese mellom linjene. Herre min hatt, bar aldri sett noe skrevet mellom linjene nle sted.

Hrm, er et ben her en metafor for noe tro? :|

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia, tingene ble ikke som de skulle, to lenker lar seg ikke legge inn via samsung nettbrett.

Tror det er på høy tid å avslutte denne galskapen, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenobia, tingene ble ikke som de skulle, to lenker lar seg ikke legge inn via samsung nettbrett.

Tror det er på høy tid å avslutte denne galskapen, nå.

Du er sjefen :)

Ingen forvirring vedr. lenkene for min del; har jo nettopp lest i de trådene.

Ønsker deg en fin og kreativ og morsom aften videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar pointet, Peanut, og skal prøve å gjøre mindre av meg selv.

*Eeeeep!* Ble jeg nevnt gitt. :sjokkert:

Mente at ingen la vel særlig mye merke til meg nok til å skrive noe om meg noe steder. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååeh... hva er greia her inne? :sjenert:

Her er det slutt på alle greiene!

Må slutte å gjøre så mye av meg.

Har gått over til tråd og strikkepinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på rare ting, hvordan går det egentlig med disse folka?

Savner begynner å melde seg, igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor ikke langtnunna studentheimene, og det merkes.

Ingen kan nå gå forbi blokka vår uten å bare stikke innom, for bare å få spurt Gubben sånn i forbifarten om følgende; Er jeg borteboer eller ikke? Lånekassen, tatt ut i kontroll!

Vel, det er lørdag formiddag. Gubben har ikke vist seg her på flere dafer. Krise hjelp, er han i fare? Ja, han sover på kontorets krisebolig, jobber døgnet rundt for drosjedama og for studenter i krise. Nei, ikke de som kommer hit, men de som ringer, tekster og mailer han ned, fordi de ikke vet helt hvor de egentlig bor.

Bor de borte eller bor de hjemme? De bor hos mor, men far, som ikke bor hos mor eller sammen med mor, bor av og til, og ganske ofte i grunnen i en leielighet med samme innngangsdør som der studenten har sitt rom, sin stue sitt bad og sitt kjøkken. Men de bor ikke og sover i hvertfall ikke på samme rom som far når far en gang i mellom,som er ganske ofte, ofså sover på innsiden av samme entredør. Hva svarer man til sånt? At det hører til under løgn og nye løgner? Hva behager? Blir det en ny tråd? Kom med avstemming da vel! Gå og stem i tråden min! Vil du rydde i dag? Nei, har ikke tid, skal ut og skli på glatta så jeg kan bli redd for å kjøre bil. Hva, nei, ungene får ikke være med. De glemmer jeg igjen hjemme, så fjern går det an å bli.

Herre G. For noe sludder. Skrivekløe??

Ja, jeg tilstår, nå med det samme.

Er jeg i fare? Prøver noenå finne IP adressen min?

Ps dette var en oppsummering av siste døgns aktuelle tråder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfattet tingenes tilstand slik at Gubben, hm, mannen hadde frosset fast, ikke på en fjelltopp, nei, men på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine stedatter ringte tidlig i morges. Fortvilet over at papsen ikke ringte tilbake. Hun hadde tekstet han flere ganger. Han svarte ikke på mobilen, ikke på kontortelefonen og han ringte ikke tilbake fordi Stine ikke hadde svart ja, på om det var noe viktig.

Kunne hun få snakke med sin far på sin stemors mobil?

Beklager, Stine, din far er helt fjern. Så fjern at han ikke har vært hjemme på flere døgn.

Å, sa hun bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være med på senteret senere, hvis du har lyst?

Kjører når jentene er nymatet.

Kan du hente meg?

Klart det, sender en meld. Når vi er kommet i bilen.

Skjønte det var noe viktig for jenta. Stemødre får prøve å ikke gjøre seg upoppulære hos stebarn. Ellers havner di i kritiske tråder, opprettet av ab, på KG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisen krangler bare. Måtte gå to ganger, ned og like mange ganger opp. Dagens trim.

Ved postkassene stod den velkjente og like forvirrede inkassonaboen. Nå kunne han bare ikke forstå hvorfor han nesten ikke hadde fått penger fra Nav. Skatteuvesenet hadde gått inn på kontoen hans og forsynt seg av pengene hans. Hadde de lov til dette? Nå var strømmen hans sendt til inkasso.

Dette er Gubben sitt område, måtte han bli avfeid med, han snakker jo like voldtsom som Dagfinn Lungbø i sine enetaler på nrk.

Stå opp, kalles det visst?

Sa til han at han fikk komme og ringe på når han så at gubben sin bil var hjemme i garasjen. Når tid det var? Nei, det kan ingen svare på. Fikk gå videre ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I garasjen stod Nosoul og lo så tårene trillet.

Hun har kjøpt garasjeplassen like bortenfor konebilplassen. Knall dyr, den dama må være kjukk i penger. Noen mener å ite at hun eier en del reinsdyr på Finnmarksvidda. God butikk.

Nojac har ikke sagt det, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalen har alltid vært helt klar, biomamma og stemor har ingen kontakt. Den ene er hund, den andre er en svær dobbermann. Hvem som er hvem er usnakket.

Det beste er å ikke se, høre eller snakke med hverandre.

Gubbens barn vet at de må være klar og komme ut, når stemor henter. De liker heller ikke to mødre i vill slosskamp.

Stine kom ut. Go vi kjørte. Stemor lusket bak gardinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra garasje til garasje veldig praktisk på kalde vinterdager.

Litt lusking i butikkbordenes salgsstativer, måtte til før Stine spurte om vi kunne gå på apoteket.

Åå, var det de p-pillene som skulle hentes ut.

Ja, og det var flaut.

Damen på apotekt så og så. Ungdommen på 17, kunne det være enung mor hun var sammen med? Eller var det storesøster? Hun så ut som om hun var mest opptatt av å regne ut forskjellene mellom Stines oppgitte fødselsdato og følgesvennens tenkte fødselsdato.

Også de to små da. Ja, hve var mor? Ung mor? Eller en eldre, nesten utgått på dato mamma?

For å hjelpe apotekdama, når vi først var på apoteket, ønsket vi og spesialmaten til de små.

Stine trodde vi var ferdig, og ville gå igjen.

Her måtte stemor være ansvarsfull, og ba om ikke bare en men to pakker kondomer. Apotekdamen så lettet ut. Vi hadde forstått hva som måtte til for å ikke lage barn.

Vi gikk og spiste. Mette og fornøyde voksne, begynnende sultne små.

Hjemover med oss, etter en tur på Obsen og lettere mathandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...