Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I spisestuen stod et lekkert dekket bord. Duken var perfekt til bordet. Kunne nesten tro hun hadde brukt linjal for å få den plassert med like mye lengden på alle sider.

Her burde LukaFrost ha vært og gått duklengdetilpassings læretiden sin. Svigermor kunne holde et hus. Hun hadde tross alt gått i lære hos selveste Ingrid Espelid Hovig.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa hva er Forskjell mellom Lippestad og Elden / Meling?

De er tre advokater med tre ulike personligheter.

Den ene har vært mediakjendis advokat litt kortere enn de to andre.

Å, du er så kjedelig saklig pappa.

Hvordan er det med din bror, Stine? Vi ser han jo nesten aldri?

Nei, han har fått dame. Og pappa har fortalt han om bier og blomster.

Hva skal vi spise?

Rein (les regn), svarte svigermor.

Hæ, du kar dekket med kniv og gaffel.

Stiiine, sa Gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskling?

Hva?

Har du fått unna jobben med drosjedama?

Ja, nesten sånn inntil videre, hvordan det?

Tror du får en Hundredeåring i trøbbel å hjelpe i morgen.

Tenk, en hundredeåring som vil giftes.

Det må i tilfelle være et hundredeårig troll, troll holder jeg meg unna. Har nok med det gsmle kosetrollet du har stående til nostalgisk pynt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiste i hyggelig fred og fordragelighet. Inntil Gubben presterte å fortelle at i den nylig solgte leiligheten over veien skulle det flytte inn et homofilt par, hadde han hørt.

Keikolina fra kontoret hans hadde vært og sett, og vært med i budrunden. Men Keikolina var enslig og hadde ikke all verdens penger, hun hadde fått forhåndsgodkjent startlån fra kommunen. Men ikke tilstrekkelig til en så dyr leilighet.

Så det var Keikolina som hadde fortalt Gubben at det var to jenter, Arabella og Stilfen het de visst.

Bare de holder litt mer ro en fretexdama så er det greit, fikk husets eier sagt, før Stine la til,

Og de lukker vinduene og gardinene når de har sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor satt sjokkert å hørte på gjestenes samtale under middagen.

Jeg tror jeg snart må kjøpe meg en privat omsorgsleilighet, sa hun stille. Det blir for stort for meg å holde et helt hus.

Nå får vi først få flyttet på en familie før vi skal måtte begynne å flytte for deg og, mor, sa Gubben.

Du har jo bodd her hele livet, svigermor, vil du trives andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter maten måtte Gubben ta en vareopptelling på hva han hadde av eiendeler i huset til svigermor.

Foruten 53 nyvaskede og nysktrøkne hvite skjorter var det en hel del esker med ting som godt kunne vært kastet for ti år siden, minst. Men han var som vanlig ikke enig.

Vi fikk kjørt Stine hjem. I morgen er dte skole, Gubben skal på jobb, kommunens avlaster kommer bare en gang i uken, altfor lite. Vi har klaget, klaget og klaget. De haler tingene unødvendig ut i tillegg.

Ja, ja, alt går, det er bare måten det går på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får få fanget in den hersens katten når vi kommer hjem.

Lykke til, du.

Da vi kom ned i garasjen stod den eldre pensjo isten der, med hamsterburet sitt. Inni lå katten. Mannen blødde på begge hendene etter kattekamp.

Du må på legevakten og få stelt sårene.

Nei, konemor tar seg av dette, men katten, hvem kan avhjelpe meg med katten?

Den skulle vært død på fredag, for da ble den levert hos dyrlegen for siste stikk, sa gubben.

Damen i villaen hadde to, dette er den andre, kom det tynt fra pensjonisten. Med min navstønad klarer ikke jeg å dekke avliving av katten, kan dere ?

Ja, sa Gubben vennlig, når det er to av dem og ikke en rømlig vi har med å gjøre, så skal jeg få en kompis til å gjøre meg enda en tjeneste.

Humant, det må gjøres humant, ingen må trakke i hel katten.

Han er dyrlege så dette blir humant. Han skylder meg et par tusen tjenester, så dette er en helt passende måte for han å få gjort opp på.

Problemer løst. Katten fikk sove over i hamsterburet hos pensjonisten, Gubben leverer i morgen tidlig.

Ja ja nå har du to katteliv på samvittigheten.

Barmjertighet noen gir til uhjelp, her foretrekker jeg nærhjelp, man driver uhjelp i nærmiljøet.

Vi ble sene i seng.

Ikke prøv deg, jeg vet hva du tenker på med den hånden der, god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesica er trist fordi Sunflower er forsvunnet, er dette meldt til politiet? Personer som forsvinner pleier å bli etterlyst, og politiet setter igang store søk. Er kanskje en forsvunnet Sunflower prioritert og vurdert av politiet på sammen dårlige måte som Monica-saken fra Bergen? Kanskje Sunflower også bor der Bergens politiet råder grunnen?

Skal vi alle prøve å muntre Jesica opp med å sende henne solgule blomster?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter har byttet utseende, ikke bare har han slanket seg betydelig, han har gått fra sjeggstjbber til skjegg. Fått seg en elegant flosshatt samt ny bukse og jakke.

For å opplyse forumet har han utstyrt seg med lommelykt, med led lys, må vite.

Heia, Petter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesica er trist fordi Sunflower er forsvunnet, er dette meldt til politiet? Personer som forsvinner pleier å bli etterlyst, og politiet setter igang store søk. Er kanskje en forsvunnet Sunflower prioritert og vurdert av politiet på sammen dårlige måte som Monica-saken fra Bergen? Kanskje Sunflower også bor der Bergens politiet råder grunnen?

Skal vi alle prøve å muntre Jesica opp med å sende henne solgule blomster?

Herregud du er ustyrtelig morsom. Hahahahahahaahh Jeg knekker sammen av latter. Enda en AB som er helt til de grader ekstrem morsom. hahahah herlig.

Ja... det gjør vi alle sammen og så ringer vi Magnus Carlsen hahahah.. herregud så gøy.... som kan komme på sin hvite hest og ta med en eller annen bonde slik at Jesica kan få kongen..

Herlig innlegg AB....!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter har byttet utseende, ikke bare har han slanket seg betydelig, han har gått fra sjeggstjbber til skjegg. Fått seg en elegant flosshatt samt ny bukse og jakke.

Heia, Petter!

Hahahahahahhahahahaah.... ja han ligner nesten på Svartepetter hahahaha du verden du kryr jo av gullkorn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare meg på hvem på forumet som robber blomster fra Gud vet hvor.

De siste dagene har forumet blitt overøst med blomster i alle tråder, noen har spredd blomster for tusenvis av kroner. Ikke bare på kvelds og nattestid, nei, også på blanke formiddagen når det omtrent bare er navklienter som jobber for å opprettholde aktivitet i forumet. Hvor får de penger til slike mengder blomster?

Og det er helt på slutten av en måned, den 19. I dag så trygden er vel heller ikke kommet inn? De fleste pleier jo å klage på at de bare har lommerusk igjen i dagene før neste trygd.

Skjønt trygd, ingen av de på forumet liker å høre at de får trygd, må vite, de mottar lønn fra Nav for å holde liv i KG og andre nettforum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahhahahahaah.... ja han ligner nesten på Svartepetter hahahaha du verden du kryr jo av gullkorn.

Takk for positiv omtale.

Jeg var litt trett, og orket ikke sitte og passe på om der dukket opp noen tråder å plukke morosaker fra. Så jeg gikk inn og leste på jeg er litt trist i dag....tråden, og da ramlet det bare ut.....

håper ingen tar seg nær av innholdet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er noe fundamentalt feil, hva skjer?

Jo, jeg må vel påta meg å svare selv, for Zenobia har enda ikke oppdaget Lyg og Lygenytt.

Zenobia vil etterlyse Sunflower hos Moderasjonsverket! Kan dere med vett og forstand se til å få varslet politiet? Helst PST og Janne Kristiansen personlig. En forsvunnet Sunflower krever de beste av de beste på undersøkelser. Sunflower er da ingen hvem som helst.

Slå dere sammen og gjøøøør noe, nå. Haster, svar fort, alle må hjelpe alle, så ring rundt Sunflower. Hun hører til blant oss. Hun kan få lov til å være ab - bare hun kommer tilbake til tastaturet, fort, NÅ.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførsetningen, nei, tusen takk, jeg har nok med mine egne setninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99699 er dette den nye utbetalingen til uføre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stine stedatter kom uventet på døren etter skolen. Kunne hun få være her til visningen hjemme var over?

Jeg vil ikke se og høre hva folk mener og snakker om når de vurderer hvordan vi har det hjemme.

Mamma får nøkler i morgen til rekkehuset. Så da kan vi begynne å bli kjent med huset. Men mamma er sur, hun liker ikke å ha naboer så tett innpå.

Ja, ja, det går seg til sksl du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de to lespiske skal flytte inn i den manneleiligheten over der, hva må de gjøre da for lespisks er jo helt motstandere av mannelukt.

De vasker vel bare, eller maler over?

Hva var det pappa sa at de het?

Stilfen og Arabella, tror jeg?

Men har de samme etternavn?

Vi får vente til de flytter inn så får du gå og lese på ringeklokkene.

Vet, du, jeg er mer bekymret for hvem som flytter inn igjen i den dyreste og flotteste leiligheten i blokkene, for den er til salgs.

Jeg vil ikke ha flere barnevogner inn i blokken nå, der er ikke plass verken under trappen eller utenfor døren til flere vogner snart.

Forstår bare ikke hvorfor forlk skal ha hundrede vogner til to barn? Det er jo som en hel busspark med kjøretøy til privat bruk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, Petter!

Det er ikke ei lommeløkt, det er et reagensrør! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått time på onsdag etter skolen på Volvat.

Husk nå bare på at resepten du får på p-piller er for 12 måneder. Når du begynner på siste brettet, må du på nytt til lege for å få ny resept. Nå får du resepten elektronisk, så slipper du å miste papiret og å lage en tråd på KG for å spørre om hva du sksl gjøre....

Fint, du er så grei, stemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...