Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gubben geleidet sin frue inn i heisen, og opp. Videre inn på ekstrarommet. Der var sovesofaen redd opp. Alt var stille, de visste at alle lyder alle sqnseinntrykk irriterte en allerede overbelastet hjerne. Sluknet på vei ned i dynene.

Helsikkens, dette passer ikke nå. Må bare stole på at Gubben klarer å ta seg av alt rundt....

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor har aldri sett anfallene i praksis før. Hun er av den oppfatning at det bare er å ta seg sammen, så klarer man alt man vil.

Stebarna har kommet sjokkskadet hjem og forklart at stemor fikk anfall og pappa måtte bare legge henne, hun kunne ingenting selv. Vi måtte være helt stille og pappa kjeftet.

Så fikk Gubben enda mer slengt etter seg med hvor tåpelig det er for ungene at han begynte å springe etter lammekjøtt og innbilte seg at gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet.

Sikkert helt vanlig i alle hjem der farni huset forlater mor i huset til fordel for en annen kvinne og der den andre kvinnen er eller har noe den som blir forlatt ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte Gubben og svigermor prate i det fjerne.

Svigermor sjokkert, er det sånn hun blir når hun får de anfallene?

Hun har jo vært helt fin lenge nå, glemmer nesten hbor syk hun kan bli, når hun ikke passer på, jeg ikke passer på rettet Gubben.

Svigermor, hvor har hun fått dette nå, da?

Kan du aldri opptre som en mann overfor kvinnene dine?

Hotellet gikk helt fint, hytten og. Tror det må ha vært noe på butikken vi stoppet og hvor hun gikk inn og kjøpte noe matnog bleier. Jeg kjører jo, så det var naturlig at hun gikk inn.

Du kunne tatt litt hensyn til henne da du kjøpte Volvoen og kjøpt en automatbil hun og kan kjøre, jeg og kan kjøre, la svigermor til.

Men hva er det hun har vært borti som gjør henne så vanvittig syk?

Mugg, mugg enten i lokalet eller i frukdisken, godtesnopet eller nøttene, blomstene eller hva de selger i den sjappa på Snødekket.

Du vet jo at hun ikke kan ha muggen mat i kjøleskapet og er hysterisk med å kaste, fordi hun blir sånn som dette qv litt uskyldig mugg på en ost eller på brødet.

Vet det jo iteorien, har i grunnen ledd litt av henne men nå ser jeg jo alvoret i saken.

Nei, du ser ikke alvoret i saken dette er bar begynnelsen på flere dager i helvette for henne.

Når hun får diare og oppkast og ligger på badegulvet og vrir seg i smerte, da er det vi ser alvoret i saken. Men da er det omtrent ingen andre enn meg som ser hennes smerte, Gubben var opprørt på seg selv, og på sin egen mor.

Jeg får jobbe hjemme i morgen og. Stedatter får komme over og hjelpe etter skolen, får betale henne litt så blir hun lettere å be. Mener jo ikke hun skal ha penger for å hjelpe med småsøsknene sine, men dette er litt mot normalt.

Klarer du deg selv nå da? Svigermors stemme var bekymret.

Jentene er matet og lagt. Jeg tenker å køye ganske raskt. Kjør hjem du mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man kjøpe ben til møbler stykkevis ?

Ikke stykkevis og delt, men...

Kan man gi møblene flere ben å gå på? Anonymous poster hash: 620a9...689

Jeg kjøpte isoporhode på Panduro, kanskje de har fot også?

Skrevet av Marissa.

Dette med føtter i løsvekt er ikke enkelt. Nesten som å spise godtesnop fra egen lomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av forholdet, charter med en annen

Charterreiser pleier å foregå sammen med en helt flylass andre personer. Blir man lei av forholdet til sidemannen må man like fullt sitte der, inntil flyet lander. (Antar autokorrekten har tatt over både heddingen og innlegget til ts av den tråden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å treffe nye, med herpes på slep.

Alle som har levd en stund har noen lik i skapet.

Noen skaplik er verre å drasse på enn andre....for æ har litt bagasje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gifte seg på et isflak

Sidestilt med å:

Inngå ekteskap med klalde føtter?

Iskald måte å inngå ekteskap på, vi de noen gang finne sengevarmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 16 mnd gnåler HELE tiden

Bare vent, kjære ts, en dag blir han 16 år, da vil du se tilbake på gnålinger han hadde da han var 16 mnd som en bagatell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boikott av fotballflue

Hvorfor skal noen stenge noe eller noen ute? Den pusen med flue på nesen (og ikke i suppen) er bare herlig.

Alle skal være med alle, barnehagelærdom. Den gangen var ikke ab oppfunnet. Det er den nå, hører dere, alle dere med jobb i barnehage? Dere har en jobbå gjøre ikke mogg abere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG! Hva driver dere med, kvinner?

Aktiviteten er unntatt offentligheten.

(Tips, se på klokken....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt i fylla, mistet lappen og har angst for buss? SYND!

Hvorfor kan vi bare ha ett førerkort, ville vært mye mer praktisk med to. Mister man det ene så bruker man det andre, akkurat som med bankort og kredittkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sier man "jeg elsker deg"

Svaret kommer når du minst aner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser alle seg som smarte?

Det er en betingelse, kjære deg, alle på kg må oppfylle for å få bruker her inne.

Man begynner som grå kontormus, til nød en rømt havmus og ender opp som Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berit Reis Andersen og Anne Holt,

Anne Holt og Even Holt kan fint skrive bøker sammen.

Men del aldri brukeren din på KG med tivillingen din da blir tråden klusset til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben kom og la Prinsesen i sengen.

Under puten puttet han ekstramobilen med kontantkort.

Var min mibil inndradd?

Ikke løft eller flytt på henne, hun er nybadet og mett, nå er det Lillemor sin tur. Ring om det er noe tar min mobil med på badet.

Prinsessen luktet deilig babylukt.

Vi lå og så på hverandre.

Å løfte noe i denne tilstanden medfører at det glipper.

Men mobilen, hvorfor unndro han mobilen?

Greit at lys, lyder og all mulig hjernestress medfører stress.

Å være alene med en en liten stund går greit, å være eller bli alene med to fordi Gubben drar vil aldri gå, det vet vi begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang da stedatter var hos oss og anfallet hadde meldt seg, skulle hun være hyggelig og lage noe godt til både seg selv og sin stemor.

Hørte hun styrte voldsomt på på kjøkkenet. Før hun fortvilet stod i døren. Komfyr og mikro hadde hun forbud mot å bruke, så hun kan ikke ha vært så gamle tøtta.

- Skulle lage ostesmørbrød i brødristeren, men skivene kommer ikke opp igjen. Hvorfor popper ikke skivene opp?

- Heldivis var tsnkene ganske klare mht en effektiv løsning, trekk ut kontakten er du snill, og la det stå til din far kommer hjem. Pappa ordner alt, vet du?

Kom og fortell meg når du har klart å få støpselet ut av veggen, hva?

Hun nikket og museflettene Gubben hadde laget på henne danset rundt hodet hennes.

Hun klm tilbake og stolt fortalte at nå hadde hun fått koblet fra brødristeren. Så krøp hun stille opp i senga og ble liten kosejente, inntil Gubben satte nøkkelen i dørlåsen, da pilte de små føttene ut til hennes favorittvoksenperson.

Det var historien om den brødristeren for den måtte kastes etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben kom og byttet barn.

Lillemor må og få litt alenetid.

Er det mulig å lage omelett i vaffejernet? Gubben så spørrende ut.

Ikke prøv det er du snill.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben hentet sin datter.

Samlet en gjeng med reservekrefter og gikk på badet. Fant noe mykistøy og tok på. Maten Gubben holdt på med var ikke innbydende til annet enn å fremkalle kvalme. Fant en næringdrikk og sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uværet hulte ute, bare bra vi var kommet hjem.

Du det er noen på terrassen.

Ja, særlig, blader som har kommet flygende gjennom luften er det største vi har tenker jeg, svarte Gubben.

Plutselig hoppet den fordømte katten til hun i Villaen opp på dørhåndtaket. Men døren er forsvarlig låst, av hensyn til personer på to ben, ute i nattemørket for å robbe uskyldige mennesker.

Ser du, det er katten. Kravlet over i andre enden av sofaen og så på katten. Pjuskete var den ved siste observasjon i garasjen, nå så den enda mer pjusk ut.

Den katten har det ikke godt, men slipp den ikke inn. Kan du finne noe mat å sette ut til han?

Er det en han eller en hun?

Vet ikke, har ikke fått med meg hva det var hun i villaen gaulet , bare at hun gaulet på katten. Og at katten kom springende.

Hvor mye klarer du idag, kjære?

Vet ikke. Ønsker en dusj. Må ligge her og samle noen krefter.

Vil du ikke gå i sengen igjen?

Nei, vil være nær familien min.

Hvis vi vasker katten, kan vi ta den inn da?

Nei, denkatten er ute vill katt, du klarer ikke vaske den uten å bli angrepet, klort og bitt. Straffen din blir en tur på legevakten for stivkrampevaksine. Kanskje du treffer på Stilfen der, om du er heldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få gjort noe med det kjøleskapet, sa Gubben stille.

Må vi ha nytt?

Ikke nytt skap, men nytt innhold. Er så tomt inni der at det er ekko når du spør deg selv hva som kan smake på brødskivene, når du står og ser inni skapet.

Ja,ja, får gå inn på butikken når jeg kjørerninn på kontoret i ettermiddag. Stedatter kommer ved 14.30 tiden. Tar henne og jentene med innover. Hun kan trille i kjøpesenteret mens jeg er på kontoret og viser fjeset mitt. Det går helt fint,,og du får litt ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...