AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #101 Del Skrevet 14. januar 2015 Trykket tven på, der kom den forhatte Lendo reklamen opp. Trykket videre... Du, kan vi gå i svømmebasenget? Har du badedrakt med da? Ja, smøg det nedi baggen,badeshortsen din og. Smarting, du planlegger, jeg følger med. Vi prøver å bade jentene og, hva? Nytt år nye muligheter, veldig mye hadde vi nå prøvd og skulle vi nå prøve. Livet begynte å bli normalt igjen. Å ligge fra påske til jentene ble født og så være låst først til sykehuset senere hjemme 24/7 ble en vane. Hvor mye en savnet det oppdaget en først når en begynte på normallivet igjen.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #102 Del Skrevet 14. januar 2015 I heisen ned stod et eldre ektepar. Å to stykker, så heldig du er, jo også hjelper din far deg? Så på henne, og svarte dette er min mann, min far er desverre død. Damen ble sprut rød. Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #103 Del Skrevet 14. januar 2015 Etter bad og middag snorket Gubben på rygg i dobbeltsenga. Lå og koste med Prinsessen, Lillemor sov. Ringte opp svigersøster, for å drøse litt. Hun er sykepleier og jobber på legekontor for å slippe unna turnusarbeid. Hun var rimelig oppgitt av unge jentunger som trodde de kunne tillate seg hva som helst både i telefonen og på legekontorets venterom. Noen ville ikke betale, når de fikk faktura med fakturagebyr i tillegg tilsendt, ringte de og skjelte henne huden full. De tror de er så spesielle at de kan tillate seg hva som helst, sa hun oppgitt. Mens andre er så beskjedne at de knapt tørr å trekke opp genserermet for å få tatt en blodprøve. Du, vi har en litt spesiell situasjon her. Du har jo sån halveis taushetsplikt, her. Ja? Svarre hun. Ja, det gjelder stedatter. Hun har tydeligvis enten fått seg eller holder på å få seg et liv, ja, seksuelt, altså. Hun spurte om hjelp med p-piller for litt siden. I morges ringte hun Gubben og var tenåringshysterisk fordi hennes mor hadde funnet noen kondomer. Hvor hun har fått dem fra gidder jeg ikke bry tankene på. Men hvordan gjør dere det med p-piller til 17 åringer? Send henne på Helsestasjonen, så får hun resept, på egenhånd. Men hennes mor, bør hun vite om dette, hun kan jo ikke akkurat skjule at hun daglig spiser piller? Kan ikke du ta en shoppingdag med henne eller noe? Vil helst slippe pga. exen. Ble jo så mye oppstyr da hun fikk mensen mens hun var med oss og ikke hos sin mor, akkurat som om første mens kan styres, den kommer når den kommer.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #104 Del Skrevet 14. januar 2015 Det er jammen det ikke greit å være "bonusmamma"" Kjære trådstartere, kan dere ikke legge ned litt tid på overskriften, slik at den speiler innholdet i tråden og gjør det enkelt å se hva dette handler om? Nei, bonusmamma er ikke enkelt det er en like utskjelt tittel og rolle som stemor.Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #105 Del Skrevet 14. januar 2015 Snakk med henne. Mye bedre vi hjelper henne med preventiver enn å få exen på nakken fordi vi ikke har hjulpet henne. Du husker den tråden på kg med hun på 14 som ble gravid? Ja, herlighet og alle de kommentarene som kom i den tråden. Det var jo nesten som om alt skulle komme fra exen. Men da tar jeg og prater med henne. Vil hun komme opp til en av legene hos deg, så ordner du med time? Vi kan jo ta henne med på Volvat og, men dette er jo en bagatell, sånn egentlig,,å få ordnet? Og jentene dine, hvordan takler de all kjøringen? Lilleg min bror og snorker så det høres gjennom telefonen? Han er heltni koma. Sikkert fordi det var en eldre dame som mente for nte gang at han er min far! Tek om vi hadde blitt omtalt som mødre for våre menn, ville ikke vært særlig trivelig. Ja, du spurte etter jentene. De har det helt fint. Vi var og badet med dem i svømmebasenget i sted. Gubben tok Lillemor i herregarderoben. Vi fjernet matesonden, og så fikk hun sitt første bad. Veldig artig å se på. Prinsessen fikk bare et lite bad. Surstoffet stod på kanten. Vi har fått lange slanger til hun skal kunne bevege seg litt rundt, så vi tok en lang på og dyppet henne bittelitt. Artig. De koste seg. Å gleder meg til min egen seng. Snorker Gubben slik som dette til vanlig? Av og til, når han er trett. Han bør snart undersøkes for søvnapne, bare så det er sagt. Ikke flere problemer nå, er du snill kjære søster. Vi har nok fått operasjonsdato på Prinsessen når vi kommer hjem igjen. Kommer aldri til å klare å gi henne fra meg. Aldri. Er nok best at Gubben tar seg av henne, så får du ta hånd om Lillemor. Nei, vi skal være der begge. Svigermor får ta Lillemor. Ja, ja, du får ha god natt da, snakkes.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #106 Del Skrevet 14. januar 2015 Gubben våknet da Lillemor klynket. Åååååå, sa han bare. Han gikk på badet og kledde av seg, fant ennhotelbadekåpe. Satte seg med jenta på fanget. Måtte ta et bilde., Har du hørt om Universitetet på Geilo? Hæææ, har det rablet for deg nå? Nei, det var en dame hun kom hjem og i hagen sin fant hun flere knegående personer. Hun spurte hva de gjorde i hagen hennes. Og de svarte at de kom fra Universitet på Geilo, hennes hage var spesielt utvalgt til å bli undersøkt med lupe. Du tuller nå? Nei, det er helt sqnt det har stått om det på kg. Den nettavisen tror jeg det er best du bytter ut med vg eller dagbladet, til nød Nattpotto. Nattpotto? Ja, min gamle lærer vrei og vrengte på ord og uttrykk, aftenposten ble til nattpotto. Han kom fra Egersundkanten. Den kgavisen, tror jeg ikke er helt pålitelig altså. Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #107 Del Skrevet 14. januar 2015 Jentene lå som to amerikanske bjørner i en storm, tett omslynget inntil hverandre. Snakket med din søster om stedatter. Har ikke ringt henne tilbake. Hun trenger som alle jenter prevensjon! Du vil ikke bli bestefar, vel? Din unge elskerinne måtte i hine hårde dager som svært ung med en gammel Gubbe til elsker selv skaffe seg prevensjon. Din datter får vi prøve å ta litt vare på her, altså. Du av alle kan ikke nekte henne å ha sex. Vil du ordne dette med din datter når din ex er helt anti?Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #108 Del Skrevet 15. januar 2015 Når tvillingene er i prevensjonsalder er du nærmere 70 så da kommer vi ikke til å innvolvere deg. Det er denne ene gangen du blir innvolvert. Og da kan du pitle meg innvolvere deg. Spør hun du om hvem som skal hjelpe henne og fin ut hva hun vil, så får hun penger av meg. Kan legge ekstra penger i den unevnelige skuffen hjemme, så slipper vi å snakke mer om det. Vel du er nesten 20 år eldre enn din kone, men nå rar du og sover på den uttalelsen der, og finner ut av om du vil bli bestefar om ni mnd eller mer. Dine barn sksl ha utdannelse har du alltid sagt. La oss gjøre det vi kan for å la dette skje. Amen, sa Gubben. Samtidig som han ble veldig nærgående. Kunne godt tenke mer mer av den aktiviteten vi hadde i boblebadet i går. Hssj, jentene. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #109 Del Skrevet 15. januar 2015 Våkner flere ganger i løpet av natten, vinden rusker, hyler og piper utenfor husveggene. Jentene sover nå mellom seks og sju timer natt, dette gjør livet lettere for oss voksne. Finner noe godtesnop i minibaren og knasker på i min ensomhet blant tre andre personligheter, sovende personligheter.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #110 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvor kan man kjøpe ben til møbler stykkevis ? Ikke stykkevis og delt, men... Kan man gi møblene flere ben å gå på? Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #111 Del Skrevet 15. januar 2015 Gubben satt og jobbet på pcen. Så på ansiktsuttrykket at dette var jobbrelatert. Sikkert Drosjedama som alltid havnet i trådtrøbbel. Hvor lqnge må vi sitte værfast, tror du? Fikk bare en arm ut i lufte. Vanlig beskjed, jeg tenker derfor er jeg, opptatt. Sannelig min hatt, coboy Lotta hatt. Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #112 Del Skrevet 15. januar 2015 Arv, særkullsbarn Vanskelig tema, særlig når det er særkullsbarn og barn inne i bildet. Må bare stole på at Gubben har et testamente som sikrer oss alle. For å unngå å stå på gaten er særeie viktig for kvinne nummer to, tre osv alt etter hvor mange kvinner og barn en mann har feid over. Ingen kan ta fra mor og barn hennes særeieboligni blokka. Å flytte inn i noe felles kan skape problemer, å flytte inn i hans bolig er å be om å sette seg selv i fremtidig trøbbel. Nei, her er det mitt hus, vårt hjem. Særlig fordi Gubben er så pass mye eldre. Jo, han kan jo faktisk være pappaen til sin kone, aldersmessig, men det betyr ingenting. Vi har hatt så mange år sammen. Tro hva han som mann egentlig tenker om Keikolina som går og går med den lilla trusen helt oppe i dagen. Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #113 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvordan fungerer pass-prosessen? Hm, vi burde fått pass til jentene. Kan ikke ta det opp med Gubben når han jobber. Da skal han ha fred i sine tankerekker. Prinsessen lå ved siden av han der han satt i senga. Hun fketet ivrig med armene, hei, du, her er jeg, ser du meg? Plutselig satte Gubben pcen til side og tok Prinsessen opp. Det hadde aldri skjedd før, at han satte jobben til side for et barn. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #114 Del Skrevet 15. januar 2015 Trusler mot hundehold! Folk som bor i blokk skjønner ikke at de da skal ta hensyn til ar det bor andre mennesker rundt dem. Tenk om.... Værmeldingenstår oss bi, vi prøver å kjøre videre ved 15 tiden. Kan du sørge for at jentene er mette og gode men ikke bilsykmette til klokken 15 spurte Gubben, han hadde studert værmeldingen. Vi bør og være mette og god før vi kjører. Og vi bør innom en butikk og få med oss en ny pakke bleier, hva som enn skjer er det dumt å stå opprådd for bleier. Vil du følge Prinsessen og overlevere henne når de skal operere henne? Tror ikke jeg orker å gi henne i fra meg. Tenk om noe går galt. Nå tar vi og fokuserer på å komme oss helskinnet hjem fra nok en heisatur til Lykkeboden. Hvor mye mer skal du jobbe? Ikke særlig mye mer sendte det hele over til en nyansatt han kan få prøve å leke seg litt med de problemstillingene jeg har satt opp. De unge må jo og få slippe til, litt. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #115 Del Skrevet 15. januar 2015 Hadde dere sex før eller etter at dere... Dette forbyr Gubben meg å svare på, han var en gift småbarnsfar den gang da.......Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #116 Del Skrevet 15. januar 2015 Kjære kvinner, kunne dere ha dated meg? Spørsmålet er vel mer om du kunne dated meg uten å gjøre Gubben særs sjalu. Han aksepterer mye, men her går grensen. Vil ikke bli alene med to små jenter på grunn av utroskap. Utroskap er årsak til mange tråder på kg, tror du meg ikke? Neivel, så søk selv da og se hvor mange treff du får på søkeprordet utro!Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #117 Del Skrevet 15. januar 2015 Fortell noe skikkelig uinteressant! Det er jo 116 uinteressante innlegg her, hva mer forventer du? At det blir slutt nå?Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #118 Del Skrevet 15. januar 2015 Vi pakket i bilen, og kjørte. Blant de siste ting hodet husker er et besøk på en liten butikk for å kjøpe bleier, boller og to poser med godtesnop fra boksene med plukk og mix og at vi kjørte videre. Jentene på passasjersiden og fruen i midte, slik Gubben befalte dagen før. Kjære, klarer du å våkne? Hørte Gubben langt i borte i det fjerne. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #119 Del Skrevet 15. januar 2015 Du har anfall, stemmen til Gubben hørtes bekymret ut. Registrerte bare i det fjerne at han snakket, at han styrte på.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #120 Del Skrevet 15. januar 2015 Vi var kommet inn i garasjen. Svigermor var kommet. Klarte ikke noe som helst. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå