AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 "Female led relationship". Er det noen her som har erfaring med det? Det er ikke SM, men det er likevel et klart definert maktforhold der kvinnen i forholdet har siste ord og legger forholdet etter sine egne premisser. Mange har kanskje en light variant av dette allerede uten å ha tenkt over det. Det betyr ikke at mannen i forholdet er undertrykt, men at han setter hennes ønsker og behov over noe annet. Ved uenigheter er det fortsatt kvinnen i forholdet som har siste ord. Er det noen som har vært i et lignende forhold? Hvordan fungerte det? Anonymous poster hash: ee3cd...a00
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Ingen? Anonymous poster hash: ee3cd...a00
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Jeg føler kanskje vårt forhold er sånn (jeg er kvinnen). Det bekymrer meg. Anonymous poster hash: 4c60b...ad4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg føler kanskje vårt forhold er sånn (jeg er kvinnen). Det bekymrer meg. Anonymous poster hash: 4c60b...ad4 Hvorfor bekymrer det deg? Anonymous poster hash: ee3cd...a00
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Hvorfor bekymrer det deg? Anonymous poster hash: ee3cd...a00 Fordi man som kvinner føler seg for maskulin i så tilfelle. Anonymous poster hash: cbfb4...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Fordi man som kvinner føler seg for maskulin i så tilfelle. Anonymous poster hash: cbfb4...2c8 Men kan du ikke bruke den dominansen du har til å skape et forhold du er fornøyd med? Bruke det til å fremme sider ved han som får deg til å føle deg mer feminin? Anonymous poster hash: ee3cd...a00
Flavio Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Jeg føler kanskje vårt forhold er sånn (jeg er kvinnen). Det bekymrer meg. Anonymous poster hash: 4c60b...ad4 Dette er vel strengt tatt vanligere enn noen ønsker å innrømme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå