Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #61 Del Skrevet 6. august 2004 I prosent av velgermassen da vet du Trøffel. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #62 Del Skrevet 6. august 2004 Jo- men da må han jo skrive det - ellers får jeg assosiasjoner til SD-kuriren... Venstremann du også, Krus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. august 2004 #63 Del Skrevet 6. august 2004 Venstremann du også' date=' Krus?[/quote'] Vi har hemmelige valg her i Norge, men i en ideell verden med et ideelt politisk landskap så er ventre et parti for meg, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #64 Del Skrevet 6. august 2004 ...hadde vi hatt egg nå, kunne vi hatt egg og bacon hvis vi hadde hatt bacon... Jo, du er venstremann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #65 Del Skrevet 6. august 2004 velgermassen Som sagt; in your dreams... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #66 Del Skrevet 6. august 2004 Som sagt; in your dreams... 80.155 er en folkemasse i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. august 2004 #67 Del Skrevet 6. august 2004 80.155 er en folkemasse i mine øyne. Og kvitter de seg med bonden så får de flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 6. august 2004 #68 Del Skrevet 6. august 2004 Hvis de tar Thommesen som leder synes jeg synd på Venstre,for en premieskrulling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #69 Del Skrevet 6. august 2004 Hvis de tar Thommesen som leder synes jeg synd på Venstre' date='for en premieskrulling.[/quote'] Æsje, ja - jeg tror faktisk han liker muslimer! Men han er penere enn Sponheim, og kona hans vil gjøre det bra på internasjonale fruetreff. Hvit er hun også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. august 2004 #70 Del Skrevet 6. august 2004 Hvis de tar Thommesen som leder synes jeg synd på Venstre' date='for en premieskrulling.[/quote'] Thommesen er en alt for uerfaren politiker, så noen leder bør han ikke bli, ennå. Men det meste er bedre enn Sponheim, for han er en alt for dårlig frontfigur. En nærmest misslykket versjon av Hagen med sitt oppblåste ego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #71 Del Skrevet 6. august 2004 Sponheim er artig han, men burde kanskje heller lede et talkshow framfor Venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #72 Del Skrevet 6. august 2004 Sponheim er artig han' date=' men burde kanskje heller lede et talkshow framfor Venstre.[/quote'] Snakk om sex, med programleder Lars "Hver mann sin høne" Sponheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 6. august 2004 #73 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg synes Sponheim er artig også. Thommesen har et enormt ego og nedlatende holdning til andre mennesker. Dessuten er han full av dobbeltmoral og kvalmende moraliserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #74 Del Skrevet 6. august 2004 Hadde jo vært dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #75 Del Skrevet 6. august 2004 Hvis de tar Thommesen som leder synes jeg synd på Venstre' date='for en premieskrulling.[/quote'] Venligst utdyp. Kan det være fordi han ønsker fri arbeidsinnvandring tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. august 2004 #76 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg synes Sponheim er artig også. Thommesen har et enormt ego og nedlatende holdning til andre mennesker. Dessuten er han full av dobbeltmoral og kvalmende moraliserende. Ja, han har nok ikke ditt empatiske syn på andre mennesker, eller det hele er kanskje et definisjonsspørsmål på hva du anser som mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 6. august 2004 #77 Del Skrevet 6. august 2004 Spikeren på hodet......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå