Gå til innhold

Hvorfor er FrP'ere mer kriminelle enn andre folk?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jo- men da må han jo skrive det - ellers får jeg assosiasjoner til SD-kuriren...

:sjarmor:

Venstremann du også, Krus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Venstremann du også' date=' Krus?[/quote']

Vi har hemmelige valg her i Norge, men i en ideell verden med et ideelt politisk landskap så er ventre et parti for meg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

...hadde vi hatt egg nå, kunne vi hatt egg og bacon hvis vi hadde hatt bacon...

Jo, du er venstremann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hvis de tar Thommesen som leder synes jeg synd på Venstre' date='for en premieskrulling.[/quote']

Æsje, ja - jeg tror faktisk han liker muslimer!

Men han er penere enn Sponheim, og kona hans vil gjøre det bra på internasjonale fruetreff. Hvit er hun også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hvis de tar Thommesen som leder synes jeg synd på Venstre' date='for en premieskrulling.[/quote']

Thommesen er en alt for uerfaren politiker, så noen leder bør han ikke bli, ennå. Men det meste er bedre enn Sponheim, for han er en alt for dårlig frontfigur. En nærmest misslykket versjon av Hagen med sitt oppblåste ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sponheim er artig han' date=' men burde kanskje heller lede et talkshow framfor Venstre.[/quote']

Snakk om sex, med programleder Lars "Hver mann sin høne" Sponheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jeg synes Sponheim er artig også. Thommesen har et enormt ego og nedlatende holdning til andre mennesker. Dessuten er han full av dobbeltmoral og kvalmende moraliserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venligst utdyp.

Kan det være fordi han ønsker fri arbeidsinnvandring tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg synes Sponheim er artig også. Thommesen har et enormt ego og nedlatende holdning til andre mennesker. Dessuten er han full av dobbeltmoral og kvalmende moraliserende.

Ja, han har nok ikke ditt empatiske syn på andre mennesker, eller det hele er kanskje et definisjonsspørsmål på hva du anser som mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...