Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Alle, ikke minst vi som jobber i kriminalomsorgen, vet at FrP'ere er mer kriminelle enn andre folk. De smugler oftest, de dømmes stadig vekk for vold, de siktes for voldtekt, de smugler våpen inn på Stortinget, de snyter på skatten... - i det hele tatt er de gjengangere i et bredt spekter av kriminalsaker. Som sagt; dette er en kjent sak. Men hvorfor er det sånn? Hvorfor har denne giften spredd seg fra grasrota og nesten til topps i akkurat dette partiet? Eller er det omvendt; at giften har spredd seg ovenfra og nedover? Og sist, men ikke finsk: Hva kan vi gjøre for å bekjempe problemet? Det er liksom litt for enkelt å sende dem tilbake dit de kom fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Litt generaliserende her vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 Men flink til å provosere er du.. !! Det skal du jammen meg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #4 Del Skrevet 3. august 2004 Litt generaliserende her vel? Jeg generaliserer bare fordi det er betenkelig å gå ut med navn, selv om mange av sakene er godt kjent fra media... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #5 Del Skrevet 3. august 2004 Pistolen til Simonsen var ikke ladd, altså. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #6 Del Skrevet 3. august 2004 Pistolen til Simonsen var ikke ladd' date= altså. Så det så. Etterpå, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #7 Del Skrevet 3. august 2004 Men den var altså ikke det. Jeg fulgte med på rettssaken. Pistolen til Simonsen var jo ikke ladd, så da var det så farlig, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #8 Del Skrevet 3. august 2004 Typisk FrP logikk, med andre ord: OK, så smuglet jeg 500 liter sprit, men jeg hadde ikke tenkt å selge eller drikke den, altså... Ikke farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #9 Del Skrevet 3. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 3. august 2004 #10 Del Skrevet 3. august 2004 Trøffelhelten, hvem er det som har putta penger på deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #11 Del Skrevet 3. august 2004 Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #12 Del Skrevet 3. august 2004 Meg! ...jeg trodde det var jeg som kom med innskuddet Riktignok et lite innskudd, men i hvert fall kontant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #13 Del Skrevet 3. august 2004 ...jeg trodde det var jeg som kom med innskuddet Du trodde det? Jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #14 Del Skrevet 3. august 2004 ...men dette er jo egentlig en tråd om FrP-kriminaliteten og hva som kan gjøres med den - ikke en tråd om hvorfor GreenSky (sjekker stavingen!) vanligvis trives med et ben på hver trøffelskulder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 3. august 2004 #15 Del Skrevet 3. august 2004 Det er fordi frp-velgere er dummere. Pratet med en her om dagen. Herregud så teit han var i pappen, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #16 Del Skrevet 3. august 2004 Det er fordi frp-velgere er dummere. Pratet med en her om dagen. Herregud så teit han var i pappen' date=' ass.[/quote'] Tror du er inne på noe vesentlig der! Jeg har faktisk samme erfaring selv. Da har vi funnet svaret på det første spørsmålet, og det siste gjenstår: Hva kan vi gjøre med det faktum at FrP-velgere er dummere? Er det i det hele tatt mulig å oppnå resultater her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #17 Del Skrevet 3. august 2004 :o Er de det? Jeg vil gjerne ha en form for bevis, jeg stemmer frp og er ikke dum, men jeg skjønner ikke helt påstandene dine! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #18 Del Skrevet 3. august 2004 :o Er de det? Jeg vil gjerne ha en form for bevis' date=' jeg stemmer frp og er ikke dum, men jeg skjønner ikke helt påstandene dine! :-x[/quote'] *Repetér til forståelsens lys åpenbarer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. august 2004 #19 Del Skrevet 3. august 2004 :o Er de det? Jeg vil gjerne ha en form for bevis' date=' jeg stemmer frp og er ikke dum, men jeg skjønner ikke helt påstandene dine! :-x[/quote'] Vi kan jo starte med..Hvorfor stemmer du FrP? Liker tryllekunst? Tror på 50 minus 100 av en eller annen grunn blir pluss et eller annet? Eller er det andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #20 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg stemmer frp fordi jeg ikke liker negere, eller andre mennesker fra Asia, jeg stemmer frp fordi jeg ikke liker nordlendinger, jeg stemmer frp fordi vi har det så gøy på landsmøtene, jeg stemmer frp fordi jeg liker å smugle øl og tobakk og sprit og sånn, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå