jkm_ik Skrevet 9. januar 2015 #1 Del Skrevet 9. januar 2015 Heisann! Jeg er ei jente på 22 år som flytta til Fredrikstad i fjor. Synes ikke det har vært bare enkelt å skaffe seg venner her, har fått mange bekjente men få nære. Jeg er glad i å gå på cafe, vinkvelder, konserter, ut på tur i skogen og er egentlig åpen for det meste. Så nå lurer jeg på om det finnes noen hyggelige, jordnære, ærlige og snille jenter her i Fredrikstad som ønsker nye bekjentskap. Alder er egentlig ikke så nøye, så lenge kjemien er der Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 10. januar 2015 #2 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei. Jeg bor i Fredrikstad. Som du skrev det var ikke enkelt å skaffe seg venner det har du rett i. Friends is hard to find! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebfowla Skrevet 18. januar 2015 #3 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg bor også i Fredrikstad, jente på 22 som sliter mye med det samme problemet som du beskriver! er hvertfall veldig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unique Skrevet 31. januar 2015 #4 Del Skrevet 31. januar 2015 Er fra fredrikstad jeg og, bare å skrive til meg om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emma Sophie Skrevet 2. februar 2015 #5 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) ... Endret 23. desember 2015 av Emma Sophie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motorsportfruen Skrevet 21. februar 2015 #6 Del Skrevet 21. februar 2015 21 år og bor i fredrikstad 😃😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå