Gå til innhold

Ville vesten vært et tryggere sted?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ville blitt ekstreeeeeeemt mye vanskeligere å vært ulovlig innvandrer i Europa om innvandring hadde vært ulovlig. Rett og slett pga hudfarge...

Er man mørkhudet afrikaner er det ikke noe problem å gli inn i folkemengden i Oslo i dag. Men om man går tilbake til 60-tallet så var det jo fortsatt en sensasjon å se "en lys, levende afrikaner".

Anonymous poster hash: 4c364...b4b

Det hadde jo vært genialt om politiet enkelt kunne gjenkjenne og arrestere ulovlige innvandrere bare basert på hudfarge. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Og virkelighetsfornekterne fornekter som vanlig virkeligheten.

Jeg vet hvordan virkeligheten er. De som fornekter virkeligheten er de som tror at det bare er muslimer som utgjør en fare.......si meg var Breivk en muslim ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Hvordan begrunner du det?

Jeg begrunner det med at det finnes nok av europeske av vestlig bakgrunn som er like mye i stand til å utføre den samme faenskap som det noen muslimer er.

Det skal tross alt ikke mer til en at en person gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan virkeligheten er. De som fornekter virkeligheten er de som tror at det bare er muslimer som utgjør en fare.......si meg var Breivk en muslim ?

Du vet jo åpenbart ikke hvordan virkeligheten er, når du sammenligner trusselen fra muslimer med trusselen fra Breivik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begrunner det med at det finnes nok av europeske av vestlig bakgrunn som er like mye i stand til å utføre den samme faenskap som det noen muslimer er.

Virkelighetsfjernt tøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal tross alt ikke mer til en at en person gjør det.

Da må du altså mene at om vi ikke hadde hatt muslimsk innvandring, så ville europeere i stedet begått den samme faenskapen som muslimske terrorister har gjort og gjør. Nei, det er nok ekstremt lite realistisk.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hallo, hadde ikke vesten hatt muslimsk innvandring ville ikke Breivik slått til heller, så hvorfor dra inn han som eksempel.

Anonymous poster hash: 56464...5c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo åpenbart ikke hvordan virkeligheten er, når du sammenligner trusselen fra muslimer med trusselen fra Breivik.

Muslimer har ikke begått noen terrorhandlinger i Norge. Breivik drepte 79 uskyldige mennesker up close and personal og forsøkte å demolere regjeringsbygget i arbeidstiden, noe som ville kostet ekstremt mange mennesker livet. Jeg tror det er "blodets rett" som er i utakt med virkeligheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo, hadde ikke vesten hatt muslimsk innvandring ville ikke Breivik slått til heller, så hvorfor dra inn han som eksempel.

Anonymous poster hash: 56464...5c5

Han ville formodentlig ha funnet noe annet å være forbannet over. "Problemet" med innvandring og innvandrere er ikke av en slik art at det KREVER en ekstrem terrorhandling å "løse det".

Brevik gjorde det han gjorde fordi han hadde en personlighet som gjorde ham i stand til å klekke ut en slik djevelsk plan og gjennomføre det. Og den ville han nok hatt uten innvandringen. Det meste skriver seg jo fra moren hans.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer har ikke begått noen terrorhandlinger i Norge. Breivik drepte 79 uskyldige mennesker up close and personal og forsøkte å demolere regjeringsbygget i arbeidstiden, noe som ville kostet ekstremt mange mennesker livet. Jeg tror det er "blodets rett" som er i utakt med virkeligheten.

Jeg er faktisk veldig overrasket over hvor lang tid det tok før noen påpekte denne eldgamle og faktisk fortsatt høyst levende europeiske rettspraksisen. :)

Uansett er det ekstremt virkelighetsfjernt ikke bare å sammenligne trusselen fra Breivik med trusselen fra muslimer, men til og med å rangere trusselen fra Breivik høyere enn trusselen fra muslimer. I virkeligheten tilhører ikke Brevik en flokk, selv om innvandringsliberalistene og multikulturalistene desperat prøvde å fremstille det slik under rettssaken og tiden etterpå.

Muslimske terrorister derimot, tilhører helt åpenbart en flokk. Men avslørende nok, i forhold til virkelighetsfjernhet, prøver de samme innvandringsliberalistiske og multikulturalistiske hvite menneskene å fremstille muslimske terrorister som ensomme og ustabile psykiatripasienter uten tilknytting til islam. Altså akkurat den samme diagnosen de så desperat kjempet mot, og klarte å forhindre at, ble Anders Behring Breivik til del.

Med andre ord ekstrem virkelighetsfjernhet eksemplifisert!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk veldig overrasket over hvor lang tid det tok før noen påpekte denne eldgamle og faktisk fortsatt høyst levende europeiske rettspraksisen. :)

Uansett er det ekstremt virkelighetsfjernt ikke bare å sammenligne trusselen fra Breivik med trusselen fra muslimer, men til og med å rangere trusselen fra Breivik høyere enn trusselen fra muslimer. I virkeligheten tilhører ikke Brevik en flokk, selv om innvandringsliberalistene og multikulturalistene desperat prøvde å fremstille det slik under rettssaken og tiden etterpå.

Muslimske terrorister derimot, tilhører helt åpenbart en flokk. Men avslørende nok, i forhold til virkelighetsfjernhet, prøver de samme innvandringsliberalistiske og multikulturalistiske hvite menneskene å fremstille muslimske terrorister som ensomme og ustabile psykiatripasienter uten tilknytting til islam. Altså akkurat den samme diagnosen de så desperat kjempet mot, og klarte å forhindre at, ble Anders Behring Breivik til del.

Med andre ord ekstrem virkelighetsfjernhet eksemplifisert!

Hvem er det som forsøker seg på denne fremstillingen av de muslimske terroristspirene, da? Rent konkret, mener jeg. For det der kan jeg ikke si at jeg har sett noe sted.

Særlig biten om at de er "ensomme, ustabile psykiatripasienter".

Det man HAR sett, og som ikke rimer så godt med fremstillingen av den farlige muslim, er at de svært ofte IKKE har noen dyp eller langvarig tilknytning til islam. De fleste av dem har ikke vært spesielt religiøst aktive før de av ukjente grunner ble radikalisert, og mange av dem var tilsynelatende godt integrerte og rimelig sekulære mennesker.

Baset på funn i eiendelene deres ser det tvert imot ut til at de i mange tilfeller er religiøse noviser som på en eller annen måte har fått en religiøs vekkelse. Flere av dem hadde bøker som nærmest kan beskrives som "islam for dummies", introduksjon til religionen.

Man skal antakelig være forsiktig med å spekulere for mye, men det slår meg at den som har rekruttert dem, har fått tak i dem mens de har vært i en livskrise og har vært mottakelige for å slutte seg til et "høyere formål".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men virkeligheten er at de drepte 3000 mennesker i New York (sorry slask og ulick)

Tok noen titals til i London og Madrid.

Ja, og så her om dagen gikk det med en 15-20 stykk i Paris.

Men, i Norge nei, da har de ikke gjort noe.

Enda!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ville formodentlig ha funnet noe annet å være forbannet over. "Problemet" med innvandring og innvandrere er ikke av en slik art at det KREVER en ekstrem terrorhandling å "løse det".

Brevik gjorde det han gjorde fordi han hadde en personlighet som gjorde ham i stand til å klekke ut en slik djevelsk plan og gjennomføre det. Og den ville han nok hatt uten innvandringen. Det meste skriver seg jo fra moren hans.

Ja, og de fleste som begår massemord og terrorisme har jo "mama-issues"

Salte, irakiske og syriske mødre har mye å svare for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierer følgende interessante innlegg fra en annen tråd her inne:

Mon tro hvordan Europa, Nord-Amerika og hele vesten hadde vært dersom man de siste 50 årene:

1. Aldri hadde tatt inn så mye som en eneste ikke-vestlig innvandrer.

2. Aldri hadde blandet seg i noe av det som hadde skjedd utenfor den vestlige verden.

Jeg tror Europa, USA og Canada hadde vært tryggere og mer fredfulle steder å leve, dersom disse to punktene hadde vært tilfelle de siste 50 årene.

Ville vesten vært et bedre og tryggere sted, dersom disse to punktene hadde vært tilfelle?

Anonymous poster hash: 8aa99...88e

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men virkeligheten er at de drepte 3000 mennesker i New York (sorry slask og ulick)

Tok noen titals til i London og Madrid.

Ja, og så her om dagen gikk det med en 15-20 stykk i Paris.

Men, i Norge nei, da har de ikke gjort noe.

Enda!

Interessant nok snakker mange av dere som om det er deres våte drøm.

Anonymous poster hash: adb34...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant nok snakker mange av dere som om det er deres våte drøm.

Anonymous poster hash: adb34...71e

Ja, noens våte drøm er det i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som forsøker seg på denne fremstillingen av de muslimske terroristspirene, da? Rent konkret, mener jeg. For det der kan jeg ikke si at jeg har sett noe sted.

Særlig biten om at de er "ensomme, ustabile psykiatripasienter".

Man er per definisjon virkelighetsfjern når man benekter at media og den politiske eliten i den europeiske verden, utenom Øst-Europa, desperat prøver å benekte koblingen mellom muslimsk terrorisme og islam.

Man skal antakelig være forsiktig med å spekulere for mye, men det slår meg at den som har rekruttert dem, har fått tak i dem mens de har vært i en livskrise og har vært mottakelige for å slutte seg til et "høyere formål".

Først vil jeg bare ha det klart at jeg erklærer meg dypt uenig i det jeg oppfatter som den islamapologetiske motivasjonen din for å hevde dette. Men jeg er faktisk tilbøyelig til å mene at du har et poeng. Tross alt forklarer jo det hvorfor venstreekstreme er så sterkt overrepresentert blant europeiske islamkonvertitter. Ikke bare generelt, men også blant de europeiske islamkonvertittene som reiser til land utenfor Europa for å bli soldater for islam.

Uansett mener jeg det er helt åpenbart at det avslører en ideologibasert og ekstrem virkelighetsfjernhet å benekte at islam står i sentrum for muslimske terrorister. Akkurat som det avslører en ideologibasert og ekstrem virkelighetsfjernhet å forfekte at islam ikke er en del av problemet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hadde det vært et bedre sted. Vi MÅ innføre nasjonalisme nå med mindre vi vil bli overkjørt av muslimene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hadde det vært et bedre sted. Vi MÅ innføre nasjonalisme nå med mindre vi vil bli overkjørt av muslimene...

Det ville utvilsomt bedret situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...