AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Si meg, en ting jeg lurer på. Hvordan vet dere hvor mange partneren din har hatt sex med? Er jo mange som sier her "ville aldri hatt en dame som ligger rundt". Eller mann. Spør dere før dere kommer til stadiet før sengehalmen? Selv har jeg aldri fått det spm da jeg var singel, men det er jo også over 10 år siden. Og tror dere oppriktig talt dere får et ærlig svar? Uansett må dere ta tallet for god fisk, og siden man egentlig ikke vet nøyaktig, blir uttrykk som "da er det ikke dame/partner for meg" egentlig betydninsløse. Hvis ei jente du begynner å date sier hun har hatt 4 partnere og er i midten/slutten av 20-åra, tenker man kanskje at dette er ei kvalitetsjente, og man innleder et forhold. Alt er fryd og gammen. Men sannheten er at hun her har hatt 20 partnere. Hvordan vil det endre forholdet? Du visste jo ikke dette, og tror du for alvor at forholdet hadde vært så mye anderledes?Anonymous poster hash: 8953f...bec Da er forholdet basert på en løgn og jeg dumper lett dama for ærlighet er noe av det viktigste i et forhold. Bryr meg ikke om henne har hatt 5 eller 10 men er henne i starten av 20 årene og hatt 20-30, da kommer henne kun til og være en vennAnonymous poster hash: 6346e...f87
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Kvinner er også rare. så om du tror at dere er noe mer normale en hva vi er. Så må jeg skuffe deg med å si at det er dere ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Da er forholdet basert på en løgn og jeg dumper lett dama for ærlighet er noe av det viktigste i et forhold. Bryr meg ikke om henne har hatt 5 eller 10 men er henne i starten av 20 årene og hatt 20-30, da kommer henne kun til og være en vennAnonymous poster hash: 6346e...f87 Poenget mitt er at du kan ikke vite antall. Så da å si et max antall blir jo helt betydningsløst. La hun forteller deg at hun har vært med 5, realiteten er 15, men det får du aldri vite. Ingen andre som vet det heller. Og hvordan får du vite antallet da? Spør du rett ut? Og jeg vil våge å påstå at i de fleste tilfeller får du i så fall et tall som er noe pyntet på. Man trekker av for kjentfolk vettu Anonymous poster hash: 8953f...bec
jerome Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Skjønner godt at jenter prøver å fjerne det siste stigmaet rundt deres seksualitet, nemlig antallet de har seg med. Personlig så har jeg noe problem med at jenta har knullet mye rundt. Det er en fordel for da vet hun hva hun vil ha, og har kanskje lært noen triks som jeg slipper å lære henne. Så da fortsetter jeg å øke antallet hennes, men kommer aldri til å bli noe seriøs med henne, sånn er det bare. Grunnen til at menn kan ha mye sex, mens kvinner ikke burde ha det, ligger i måten de to kjønnene oppfatter opplevelsene. Si en mann har hatt en ferrari, men kjører nå en toyota. Han er fornøyd med toyotaen, for den hadde samme funksjon som ferrarien, nemlig å komme seg fra A til B. En dame derimot vil kjøre toyotaen, men hele tiden minnes og savne ferrarien, for hun har kjørt noe bedre. Der ligger den forskjellen.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 Poenget mitt er at du kan ikke vite antall. Så da å si et max antall blir jo helt betydningsløst. La hun forteller deg at hun har vært med 5, realiteten er 15, men det får du aldri vite. Ingen andre som vet det heller. Og hvordan får du vite antallet da? Spør du rett ut? Og jeg vil våge å påstå at i de fleste tilfeller får du i så fall et tall som er noe pyntet på. Man trekker av for kjentfolk vettu Anonymous poster hash: 8953f...bec Noen ganger får man aldri vite men det kommer veldig på om dere har felles bekjente osv men antallet er ikke det værste hadde tatt det værre om henne sa 5 imens det faktisk var 20.Anonymous poster hash: 6346e...f87
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #26 Skrevet 9. januar 2015 Det er selvsagt din rett å mene. Men det spiller selvsagt ingen rolle for dem det gjelder. Og jeg er i hvert fall uenig med deg. Du får mene det du vil. Men grunnen til at mange synes at det er ugreit med noen som har ligget med hva de selv anser som uforholdsmessig mange for alderen er at det forringer intimiteten. Det er vanskeligere å føle seg spesiell sammen med noen som har ligget med mange, enn med noen som bare har ligget med dem de faktisk har vært sammen med. Og som attpåtil kanskje bare har vært i langvarige forhold, og ikke flydd fra kjæreste til kjæreste. Signerer denne!Anonymous poster hash: 2ec7a...8dd 1
Tidus Skrevet 11. januar 2015 #27 Skrevet 11. januar 2015 Takk for samlivstipset. Men jeg tror jeg klarer meg uten. Noen av oss klarer faktisk å få langvarige forhold til å fungere. Langvarige i flertall uansett.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #28 Skrevet 11. januar 2015 Skjønner godt at jenter prøver å fjerne det siste stigmaet rundt deres seksualitet, nemlig antallet de har seg med. Personlig så har jeg noe problem med at jenta har knullet mye rundt. Det er en fordel for da vet hun hva hun vil ha, og har kanskje lært noen triks som jeg slipper å lære henne. Så da fortsetter jeg å øke antallet hennes, men kommer aldri til å bli noe seriøs med henne, sånn er det bare. Grunnen til at menn kan ha mye sex, mens kvinner ikke burde ha det, ligger i måten de to kjønnene oppfatter opplevelsene. Si en mann har hatt en ferrari, men kjører nå en toyota. Han er fornøyd med toyotaen, for den hadde samme funksjon som ferrarien, nemlig å komme seg fra A til B. En dame derimot vil kjøre toyotaen, men hele tiden minnes og savne ferrarien, for hun har kjørt noe bedre. Der ligger den forskjellen. Her var det utrolig mye dumt. Anonymous poster hash: b0c38...cf4
Gjest Coolaid Skrevet 11. januar 2015 #29 Skrevet 11. januar 2015 Gutter er rare. Hvis jenter er kresne i valg av sexpartnere kaller de oss pripne. Hvis vi ikke er kresne, men har sex når vi føler for det, kaller de oss løse. Anonymous poster hash: 964f8...d0f Og når menn står og tisser i skogen mens en kvinne kommer forbi er han en blotter. Dersom en kvinner tisser i skogen og en mann kommer forbi er han en kikker. Sånn er det for dere, sånn er det for oss.... la oss heller være venner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå