AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Gutter er rare. Hvis jenter er kresne i valg av sexpartnere kaller de oss pripne. Hvis vi ikke er kresne, men har sex når vi føler for det, kaller de oss løse. Anonymous poster hash: 964f8...d0f 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Gutter er rare. Hvis jenter er kresne i valg av sexpartnere kaller de oss pripne. Hvis vi ikke er kresne, men har sex når vi føler for det, kaller de oss løse. Anonymous poster hash: 964f8...d0f Vi vil egentlig ikke ha sex med dere før vi er i forhold eller det er seriøst. Hvis så skjer, så mister jeg følelsene for henne med en gang, da blir hun et ons og ikke noe mer. Så er bare å knipe igjen hvis du skal kapre en seriøs gutt.Anonymous poster hash: 2ec7a...8dd 2
oeas Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Jenter som ligger rundt er selvsagt løse. Det samme gjelder gutter som ligger rundt. Seriøse gutter ønsker seriøse forhold. Ikke jenter som har ligget med hele langrennslaget. 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Jenter som ligger rundt er selvsagt løse. Det samme gjelder gutter som ligger rundt. Seriøse gutter ønsker seriøse forhold. Ikke jenter som har ligget med hele langrennslaget. ??? Anonymous poster hash: b2315...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Er vel bare eiesyke og sjalu gutter som har problemer med jentas fortid. Anonymous poster hash: 964f8...d0f 2
oeas Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Er vel bare eiesyke og sjalu gutter som har problemer med jentas fortid. Anonymous poster hash: 964f8...d0f Det stemmer ikke. Det er mange (både gutter og jenter) som ikke ønsker seg noen som har ligget med hva de selv anser som uforholdsmessig mange for alderen. Hva som er uforholdsmessig, avhenger selvsagt hvem som ser. Men felles for de alle er at de ikke ønsker å være med noen som har ligget med det de selv synes er for mange. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Det stemmer ikke. Det er mange (både gutter og jenter) som ikke ønsker seg noen som har ligget med hva de selv anser som uforholdsmessig mange for alderen. Hva som er uforholdsmessig, avhenger selvsagt hvem som ser. Men felles for de alle er at de ikke ønsker å være med noen som har ligget med det de selv synes er for mange. Det er umodent å bry seg om antallet kjæresten har ligget med. Bedre å ha ligget med 10 kvalitetsmenn enn 2 random ligs i fylla som man knapt husker. Anonymous poster hash: 964f8...d0f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Vi jenter bør kunne ligge med så mange vi vil uten å bli kritisert for det. Vi lever i 2015, ikke 1915. Anonymous poster hash: 964f8...d0f
oeas Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Det er umodent å bry seg om antallet kjæresten har ligget med. Bedre å ha ligget med 10 kvalitetsmenn enn 2 random ligs i fylla som man knapt husker. Anonymous poster hash: 964f8...d0f Det er selvsagt din rett å mene. Men det spiller selvsagt ingen rolle for dem det gjelder. Og jeg er i hvert fall uenig med deg. Du får mene det du vil. Men grunnen til at mange synes at det er ugreit med noen som har ligget med hva de selv anser som uforholdsmessig mange for alderen er at det forringer intimiteten. Det er vanskeligere å føle seg spesiell sammen med noen som har ligget med mange, enn med noen som bare har ligget med dem de faktisk har vært sammen med. Og som attpåtil kanskje bare har vært i langvarige forhold, og ikke flydd fra kjæreste til kjæreste. 2
Tidus Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Vi vil egentlig ikke ha sex med dere før vi er i forhold eller det er seriøst. Hvis så skjer, så mister jeg følelsene for henne med en gang, da blir hun et ons og ikke noe mer. Så er bare å knipe igjen hvis du skal kapre en seriøs gutt. Anonymous poster hash: 2ec7a...8dd Du impliserer at du er definisjonen på en seriøs gutt. Jeg derimot hadde sex med dama første kvelden jeg møtte henne. 2 år sammen nå, og ser ikke bort ifra at vi er forlovet innen utgangen av 2015. Det er selvsagt din rett å mene. Men det spiller selvsagt ingen rolle for dem det gjelder. Og jeg er i hvert fall uenig med deg. Du får mene det du vil. Men grunnen til at mange synes at det er ugreit med noen som har ligget med hva de selv anser som uforholdsmessig mange for alderen er at det forringer intimiteten. Det er vanskeligere å føle seg spesiell sammen med noen som har ligget med mange, enn med noen som bare har ligget med dem de faktisk har vært sammen med. Og som attpåtil kanskje bare har vært i langvarige forhold, og ikke flydd fra kjæreste til kjæreste. Det er fordi du legger intimiteten i sex. Hvis sex er roten til intimiteten i et forhold for deg, kommer det aldri til å vare. Jeg synes det er mye verre med de som har 4-5 stk 2-årige+ forhold bak seg. De vet du kommer til å gå lei av deg etter hvert. De som har hatt mye sex, har kanskje bare rent fra seg i ungdomsårene. Som meg selv
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Det er vanskeligere å føle seg spesiell sammen med noen som har ligget med mange, enn med noen som bare har ligget med dem de faktisk har vært sammen med. Føler du deg spesiell om jenta bare har ligget med et par-tre stykker før deg, i grisefylla? Det er ikke kvantiteten som teller, men kvaliteten. Anonymous poster hash: 964f8...d0f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Vi vil egentlig ikke ha sex med dere før vi er i forhold eller det er seriøst. Hvis så skjer, så mister jeg følelsene for henne med en gang, da blir hun et ons og ikke noe mer. Så er bare å knipe igjen hvis du skal kapre en seriøs gutt. Anonymous poster hash: 2ec7a...8dd Og du anse deg selv å være seriøs? Anonymous poster hash: 0f8ba...99f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Hvis sex er roten til intimiteten i et forhold for deg, kommer det aldri til å vare. Du misforstår fyren. Han sier ikke at sex er roten til intimitet, men at intimitet er roten til sex. Så han vil bare ha sex med de han er glad i, hvis du skjønner. Noen folk er bare sånn. Anonymous poster hash: 964f8...d0f 2
oeas Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Det er fordi du legger intimiteten i sex. Hvis sex er roten til intimiteten i et forhold for deg, kommer det aldri til å vare. Jeg synes det er mye verre med de som har 4-5 stk 2-årige+ forhold bak seg. De vet du kommer til å gå lei av deg etter hvert. De som har hatt mye sex, har kanskje bare rent fra seg i ungdomsårene. Som meg selv Takk for samlivstipset. Men jeg tror jeg klarer meg uten. Noen av oss klarer faktisk å få langvarige forhold til å fungere. 1
oeas Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Føler du deg spesiell om jenta bare har ligget med et par-tre stykker før deg, i grisefylla? Det er ikke kvantiteten som teller, men kvaliteten. Anonymous poster hash: 964f8...d0f Tror nok ikke ei som ligger med folk i grisefylla som du kaller det er ei dame for meg uansett, samme hvor mange det hadde gjaldt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Innen rimelighetens grenser så er ikke antallet så nøye. Hvem hun har ligget med er viktigere. Det ville vært ille å finne ut at hun har vært borti en eller annen fyr som jeg misliker sterkt. Sånn som i den Seinfeld-episoden der Seinfeld får rede på at kjæresten har hatt sex med Newman. "Newman?" Den samme type vemmelsen hadde ridd meg da. Anonymous poster hash: 891ca...281 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Det er umodent å bry seg om antallet kjæresten har ligget med. Bedre å ha ligget med 10 kvalitetsmenn enn 2 random ligs i fylla som man knapt husker. Anonymous poster hash: 964f8...d0f Det er slik jenter tenker det. Dere synes en mann er mer attraktiv jo mer damer han har ligget med, spesielt hvis dere vet at han har ligget med pene jenter. Slik tenker ikke vi menn. Vi synes ikke at det er et kvalitetsstempel at dere har ligget med mange menn, tvert i mot. Anonymous poster hash: 06311...1ec
peppermyntete Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Det er slik jenter tenker det. Dere synes en mann er mer attraktiv jo mer damer han har ligget med, spesielt hvis dere vet at han har ligget med pene jenter. Slik tenker ikke vi menn. Vi synes ikke at det er et kvalitetsstempel at dere har ligget med mange menn, tvert i mot. Anonymous poster hash: 06311...1ec Det er ikke slik alle jenter tenker nei! En mann blir ikke attraktiv fordi han har hatt sex med mange pene jenter, han er enten attraktiv fordi han er den han er eller han er ikke attraktiv. Antallet sexpartnere spiller ingen rolle. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Det er slik jenter tenker det. Dere synes en mann er mer attraktiv jo mer damer han har ligget med, spesielt hvis dere vet at han har ligget med pene jenter. Slik tenker ikke vi menn. Vi synes ikke at det er et kvalitetsstempel at dere har ligget med mange menn, tvert i mot.Anonymous poster hash: 06311...1ec Tull. Det er ikke slik alle jenter tenker nei! En mann blir ikke attraktiv fordi han har hatt sex med mange pene jenter, han er enten attraktiv fordi han er den han er eller han er ikke attraktiv. Antallet sexpartnere spiller ingen rolle. Nettopp Anonymous poster hash: 8b192...f78
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Si meg, en ting jeg lurer på. Hvordan vet dere hvor mange partneren din har hatt sex med? Er jo mange som sier her "ville aldri hatt en dame som ligger rundt". Eller mann. Spør dere før dere kommer til stadiet før sengehalmen? Selv har jeg aldri fått det spm da jeg var singel, men det er jo også over 10 år siden. Og tror dere oppriktig talt dere får et ærlig svar? Uansett må dere ta tallet for god fisk, og siden man egentlig ikke vet nøyaktig, blir uttrykk som "da er det ikke dame/partner for meg" egentlig betydninsløse. Hvis ei jente du begynner å date sier hun har hatt 4 partnere og er i midten/slutten av 20-åra, tenker man kanskje at dette er ei kvalitetsjente, og man innleder et forhold. Alt er fryd og gammen. Men sannheten er at hun her har hatt 20 partnere. Hvordan vil det endre forholdet? Du visste jo ikke dette, og tror du for alvor at forholdet hadde vært så mye anderledes?Anonymous poster hash: 8953f...bec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå