AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Del Skrevet 8. januar 2015 For ca. 1 mnd siden ble jeg kjent med en fyr. Vi har ikke rota, men bare send mld'er av variabelt innhold, og møttes ute, hvor han alltid vil være med meg hjem. Men fordi han har vært så masete og fordi jeg ikke kjenner han spesielt godt, har jeg aldri giddet å ta han med hjem el. Vi bor i tillegg i samme gate, så har ofte lurt på hvorfor han ikke ber meg dit. Søkte han derimot opp på Facebook før idag, og ser der at han har to sønner, som han ikke har nevnt. Denne fyren er opprinnelig fra Tyskland, men har bodd her i fem år. Og den ene sønnen så eldre ut enn fem år. Han sendte meg tilfeldigvis mld etterpå, å da spurte jeg indirekte om han var gift ett par ganger, men han unnlot å svare. Til slutt spør jeg: Er du gift eller ikke? Og da får jeg: Jo, det er jeg Trodde jeg hadde fortalt deg det? Øh.. Hva tar han meg for? Hvorfor skulle jeg ville ha noe å gjøre med en gift mann?! Kjente at jeg ikke ble sjokkert over å få høre det, men tenker mer på hvordan han TØR?! Jeg koster meg jo to kalorier å gå på døra hans å ta en prat med kona.. Vi bor jo i samme gate. Jeg gidder ikke å svare han mer, men hva ville dere svart om han sendte noe mer? Jeg blir så jævlig hevngjerrig. Ikke første gang på de to siste årene jeg har rota meg borti noen som allerede er opptatt.Anonymous poster hash: 772ee...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Del Skrevet 9. januar 2015 Mulig han har det kjedelig i forholdet, jeg fikk selv kontakt med en som var gift. Jeg var på et utested, hvor en kjekk mann plutselig begynte og danse med meg og gå etter meg over alt. Syntes han var kjekk (litt øldbriller;) ) han var ikke fullt SÅ kjekk når jeg så han i edru tilstand. vi snakket store deler av kvelden, ga hverandre nummeret våres. han var tydelig intressert i videre kontakt. jeg søkte opp nr hans, fant navnet og søkte på facebook, og så er han gift! jeg kontakten han ikke, men derimot han, og spurte om vi skulle treffes over en kaffe. jeg kjedet meg så forferdelig at jeg sa ja (hadde ingen planer om å rote med han). jeg latet som jeg ikke viste noe. jeg tenkte å spørre han rett ut hvorfor han ville ut med meg når han hadde dame. han sa at forholdet var blitt så kjedlig. etter kvelden dro vi hver til vårt. han fortsette og sende melding, jeg svarte ikke. var ikke intressert i han, ville heller ikke være neket som roter med en gift mann, og å være gift og vise at du vil være utro er det dårligste sjekketrikset . etter noen uker var det en syklist som fant ut at han skulle sykle krysse veien uten og se seg for, så jeg måtte bremse noe ned..kjørte sakte forbi vedkommende og så på han fordi jeg var irritert over at han ikke kunne se seg for, så var det HAN fikk melding rett etterpå "det var deg ja, hører ikke noe fra deg?" . svarte ikke på den heller. Nå har han vel funnet andre å være utro med, og den stakkars jenta vet vel ingenting... Anonymous poster hash: 86596...f76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 9. januar 2015 #3 Del Skrevet 9. januar 2015 Jepp, gifte menn på sjekker´n - dem står det respekt av, jenter. Spesielt når dem "glemmer" å informere om kone og eventuelt også barn der hjemme. Og til dere gutta som lurer; det er ikke bedre sjekketriks å "bare" være samboer... Herre min hatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. januar 2015 #4 Del Skrevet 9. januar 2015 Dump han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #5 Del Skrevet 9. januar 2015 Hater slike fyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 9. januar 2015 #6 Del Skrevet 9. januar 2015 Siden du har bevis , syns jeg du skal gå til kona og sladre på han. Han gjør det slik mot andre damer, så hun kan dumpe ham. og sønnene har ikke godt å vite at faren er en notorisk utro dust. For det kan ende opp at de blir slik når de blir eldre. Jeg ville ønsket å vite det ! Skjønner det er skummelt, men du gjør en god gjerning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg syns også at du bør ta med deg bevisene og opplyse kona om hva mann hun har. Anonymous poster hash: d0947...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flavio Skrevet 11. januar 2015 #8 Del Skrevet 11. januar 2015 Det der hørtes ut som en aldri så liten dealbreaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #9 Del Skrevet 11. januar 2015 Slike fyrer ligger vi unna. Jeg hadde vurdert å snakke med konen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #10 Del Skrevet 11. januar 2015 Skriv at du ikke er interessert i en gift mann og gå videre med livet. Verden er full av dem som er på jakt etter elskerinner, dessverre. Anonymous poster hash: b59c2...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #11 Del Skrevet 11. januar 2015 Har oppdaget det samme, med en som jeg fant ut hadde dame. Jeg måtte grave litt i sosiale medier for å finne det ut. Gadd ikke å si noe til dama hans, bare kuttet ut. Den følelsen jeg satt igjen med etterpå, var egentlig at jeg lurte på hvordan det ville gå videre, han kom vel til å finne en ny jente som ikke visste at han var opptatt. Satt egentlig og syntes synd på den nye jenta, hvem det nå kom til å bli. Anonymous poster hash: d24bd...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #12 Del Skrevet 12. januar 2015 Han sendte meg faktisk mld IGJEN dagen etter, om noe helt hverdagslig. Akkurat som om jeg bare hadde glemt å svare han, når han sa han var gift. Jeg sa da pent tilbake at jeg ønsket at han slettet nr'et mitt, at vi kutter kontaktten og at jeg ikke har noe respekt for hana oppførsel. Han skjønte virkelig ikke hva jeg var sur for, og sendte lange avhandlinger tilbake om at han ikke var noe utro fyr, og at jeg ikke visste en dritt om han, og went all drama.. Vet ikke hvem han prøverå lure. Utroskap for han er tydeligvis bare å ha sex med noen, for han nektet ikke for å ha flørtet med meg, og han har sagt at han har lyst på meg og vil ha sex.. Det kaller JEG utroskap.. TSAnonymous poster hash: f7204...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå