Gå til innhold

Sex med stemoren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.11.2019 den 21.12, Hr. Aktiv skrev:

Det må bare ei dame til for å gjøre noe så dumt. Men ingen fare fordi hun også klarer å rettferdiggjøre handlingen til å fremstå som legitim.

Pisspreik hadde en kamerat som gikk ut med ei i fem år så plutselig en kveld satte faren hans og kjæresten til kameraten han ned og fortalte at de hadde hatt ett seksuelt forhold i tre ut av fem årene.

Jeg slo ut to tenner på jævlen når han kom til leiligheta mi å prøvde å forklare til meg etter at jeg henta kameraten midt på natta (da hadde kameraten gått i regnet i nesten halve natta og var på vei imot brua for å ta livet sitt.) så glad jeg og en annen kompis nådde fram i tide.

Så finnes fucka folk på begge sider til TS vil jeg si dump drittsekken og fortell faren din om dette.

 

Anonymkode: e82f5...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.5.2020 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke utelukke at han samme fantasi som deg, men respekt for at du lar det bli med fantasien og at du ikke prøver å virkeliggjøre dette. Du er absolutt ikke syk i hodet. Alle fantaserer av og til om litt "forbudte" ting.

Anonymkode: b58e0...772

Nemlig !  Det er forskjell på fantasi og virkelighet.  Sambo er aldri så fornøyd med knullinga mi, som når jeg fantaserer om ei i kompisgjengen til sønnen min.                                                                                                                                                                         Det kommer aldri til å skje noe som helst. Men som den prostituerte sa i dokumentaren..... "tankene mine får du aldri".

Anonymkode: 17a9e...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 17.11.2019 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Kvasiintellektuellt patetisk vås.

Anonymkode: 17a9e...24a

Ha ha, det er så bra å bare skjelle ut med tre ord og ikke si noe mer. Hadde vært int å hørt hva du egentlig mente om de forskjellige tingene jeg har skrevet, om du har noen meninger da? Og takk for kritikken, selv om den ser ganske stakkarslig ut😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Du, veldig godt forklart. Jeg er da kvinne og stemor til to tvillinger(gutter) som er 20 og jeg er 30år. Du mener selv da at det er status for dem, selv om ikke jeg merker noe særlig til det? 

Anonymkode: 827b3...d04

Hei

Takk for tilbakemeldingen.

Jeg er litt usikker på spørsmålet ditt, men antar at du lurer på om det jeg skriver også gjelder dine to stesønner på 20 år selv om du bare er ti år eldre og du ikke merker noe som helst til det? Selvsagt gjelder det dem også. Hvor lenge har du vært stemor for dem? Men jeg håper ikke du ser på dette som negativt eller at du endrer noe overfor dem for det om du nå er klar over at antageligvis begge to har våte og lange drømmer om seg selv og deg i utallige situasjoner😊 

Om begge eller ingen av de hadde takket ja om du hadde lagt an på de og ville dratt et sted alene kan jeg ikke si sikkert svaret på. De har kanskje stor respekt for sin far eller generelt gode holdninger slik at de ikke ville gjort det selv om lysten hadde skreket ja lang vei. Men at de fantaserer og kikker på deg støtt er jeg sikker på. Og hvis du kler deg litt sexy og utfordrende så kikker de nok enda mer og mer intenst. Prøv å gjøre det og få hjelp av andre til å observere/filme deres reaksjon slik at du ikke mø følge med på dem. Det kan få de til å snu seg bort og ikke tørre å se mer  og gi feil resultat. Prøv så skal du se at du har to unge gutter som er mer int i stemora si enn hva de prøver å vise deg😉

Ta det hele som et kompliment og bare la de kose seg med det. Det er bare sunt og det roer seg etter hvert. De vil nok etter hvert finne seg jenter og lage seg sine egne liv. Men de vil aldri glemme stemora si, og alle de våte tankene de hadde i oppveksten😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2020 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne ligget med en stemor. Det er veldig tabu. Men jeg har hatt sex med godt voksne damer og yngre damer. Sex med de voksne var så feil, og i begynnelsen skammet jeg meg enormt. Men så har jeg hatt noen episoder som har vært helt outstanding. Jeg kan jo ikke snakke om det med noen, men skulle ønske jeg var tøff nok til å ha et seksuelt forhold med en eldre kvinne over tid. Da blir det i så fall ikke familie, men kanskje er det allikevel beste løsningen?

Utroskap er dårlig gjort på den ene siden, men på den annen side, så er utroskap veldig pirrende.

Har du ei stemor selv? Hvor gammel er du ift de eldre damene du snakker om? 

Anonymkode: 827b3...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 14.38, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Men dagens stemødre er ikke som før i tiden. Man kan jo idag risikere at stemoren bare er 10-15år eldre. Siden eldre menn med barn fra tidligere forhold, velger unge damer og nesten sin sønns alder. Ikke så rart man kan bli fort tent da... 

Anonymkode: 827b3...d04

Helt sant. Stemødre er unge idag. 

Anonymkode: 827b3...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...