Gå til innhold

Sex med stemoren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter! Hva hadde du gjort om du hadde fått vite at kjæresten din hadde hatt sex med stemoren din bak ryggen din? Dette har skjedd meg! Ble slutt mellom meg og kjæresten for noen måneder siden men har nå fått vite dette!! Å det er hundre prosent sikkert, selvom det høres for sykt ut til å være sant. Stakkars pappa som har en sånn kone. Vet ikke hvordan jeg skal fortelle han om dette. Hun har gjort mye sykt før så han blir nok ikke alt for overrasket. Men jeg synes dette er så jævelig!! Hvordan hadde dere reagert?

-frustrert jente 20

Anonymous poster hash: e4cd4...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde først snakket med den onde stemoren og fått hun til å si det selv. For en syk dame!!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter! Hva hadde du gjort om du hadde fått vite at kjæresten din hadde hatt sex med stemoren din bak ryggen din?

Anonymous poster hash: e4cd4...799

Stemoren min? Altså moren HANS?! :sjokkert:

Anonymous poster hash: a2588...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først snakket med den onde stemoren og fått hun til å si det selv. For en syk dame!!!

Syk gutt også.

Anonymous poster hash: c62c8...d4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, damen som er gift med hennes far

Åh, jeg tenkte... sviger... Nå lurte jeg fælt :P

Anonymous poster hash: a2588...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig gjort av både exen din og stemoren din. Skal man først være utro, så bør man ikke ta kjærestens/ektefellens venner eller familie, altså!

Synes litt synd i både deg og faren din. Siden begge gjorde dette, tror du det var noe mer enn seksuell tiltrekning? Har de fortsatt kontakt?

Jeg ville ikke blandet meg inn og fortalt det til faren, men jeg hadde kanskje tatt en liten prat med stemoren.

Er de gift forresten? Har de vært sammen lenge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
På 7.1.2015 den 21.28, Tibbie skrev:

Litt dårlig gjort av både exen din og stemoren din. Skal man først være utro, så bør man ikke ta kjærestens/ektefellens venner eller familie, altså!

 

Synes litt synd i både deg og faren din. Siden begge gjorde dette, tror du det var noe mer enn seksuell tiltrekning? Har de fortsatt kontakt?

Jeg ville ikke blandet meg inn og fortalt det til faren, men jeg hadde kanskje tatt en liten prat med stemoren.

Er de gift forresten? Har de vært sammen lenge?

Holymoly..

Anonymkode: 827b3...d04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med gutter og lysten på stemor?

Hadde blitt illsint , uansett utroskap  

Anonymkode: 827b3...d04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med gutter og lysten på stemor?

Hadde blitt illsint , uansett utroskap  

Anonymkode: 827b3...d04

Vet om en som har hatt seg med sin ex-stemor, en annen med sin brors ex-svigermor.  Så dette er nok ikke SÅ uvanlig. Husk på at mange desp. 40+ kjerringer elsker oppmerksomhet fra yngre menn, så ikke bare gutta som er ekle.

Anonymkode: 17a9e...24a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en som har hatt seg med sin ex-stemor, en annen med sin brors ex-svigermor.  Så dette er nok ikke SÅ uvanlig. Husk på at mange desp. 40+ kjerringer elsker oppmerksomhet fra yngre menn, så ikke bare gutta som er ekle.

Anonymkode: 17a9e...24a

Det finnes like mange perverse grise kjerringer som grise menn..

Anonymkode: 08301...e0a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en som har hatt seg med sin ex-stemor, en annen med sin brors ex-svigermor.  Så dette er nok ikke SÅ uvanlig. Husk på at mange desp. 40+ kjerringer elsker oppmerksomhet fra yngre menn, så ikke bare gutta som er ekle.

Anonymkode: 17a9e...24a

Ikke alle stemødre som er så gamle som 40+. Husk at mange eldre menn finner seg en ung dame idag. Mannen har gjerne en datter eller sønn fra før. 

Anonymkode: 827b3...d04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en som har hatt seg med sin ex-stemor, en annen med sin brors ex-svigermor.  Så dette er nok ikke SÅ uvanlig. Husk på at mange desp. 40+ kjerringer elsker oppmerksomhet fra yngre menn, så ikke bare gutta som er ekle.

Anonymkode: 17a9e...24a

Det er sant. Men dagens stemødre er ikke som før i tiden. Man kan jo idag risikere at stemoren bare er 10-15år eldre. Siden eldre menn med barn fra tidligere forhold, velger unge damer og nesten sin sønns alder. Ikke så rart man kan bli fort tent da... 

Anonymkode: 827b3...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Men dagens stemødre er ikke som før i tiden. Man kan jo idag risikere at stemoren bare er 10-15år eldre. Siden eldre menn med barn fra tidligere forhold, velger unge damer og nesten sin sønns alder. Ikke så rart man kan bli fort tent da... 

Anonymkode: 827b3...d04

Det er sant. Jeg vet også om  et tilfelle der moren fant seg en yngre. Vet ikke om jeg kan kalle det stefar, heller morens kjæreste/elsker. Hvertfall var han aldersmessig midt mellom mor og datter, balkanboy (Bosnia tror jeg).  Han hadde seg visst med både dattera og ei av venninnene hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bullehurk skrev:

Det er sant. Jeg vet også om  et tilfelle der moren fant seg en yngre. Vet ikke om jeg kan kalle det stefar, heller morens kjæreste/elsker. Hvertfall var han aldersmessig midt mellom mor og datter, balkanboy (Bosnia tror jeg).  Han hadde seg visst med både dattera og ei av venninnene hennes. 

Typisk. 

Anonymkode: 827b3...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, bullehurk skrev:

Det er sant. Jeg vet også om  et tilfelle der moren fant seg en yngre. Vet ikke om jeg kan kalle det stefar, heller morens kjæreste/elsker. Hvertfall var han aldersmessig midt mellom mor og datter, balkanboy (Bosnia tror jeg).  Han hadde seg visst med både dattera og ei av venninnene hennes. 

Så lenge det ikke skiller masse år, så er det ikke merkelig at det kan oppstå følelser. 

Anonymkode: 827b3...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bare ei dame til for å gjøre noe så dumt. Men ingen fare fordi hun også klarer å rettferdiggjøre handlingen til å fremstå som legitim.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...