Gjest zoofi Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Heisann! Jeg og mannen min har ofte "krangler" pga at han aldri vil dra på besøk til folk. "du kan dra alene", sier han, men jeg vil gjerne ha han med. Det er ikke snakk om at jeg klarer å få han til å skjønne at jeg vil dra sammen med han en gang i blandt. For jeg må jo dra alene siden han nekter plent. Er det jeg som er vanskelig, eller er mannen min en smule egoistisk? Skal jeg bare la det være, og heller dra alene på besøk? (så frustrerende når vi begge er invitert!) Ellers så har vi det tipp topp sammen! (jeg har sikkert snart glemt hele saken, er bare litt frustrert nå..) Hva ville du ha gjort i dette tilfellet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Heisan! Jeg forstår deg, hadde det problemet med en tidligere samboer. Men nå er det bedre tider, hender til og med at han foreslår å dra på besøk. Verre er det hvis det er snakk om ut, kino, konserter og liknende... Noen ganger drar jeg alene, andre ganger får jeg ham med meg! Mitt forslag til deg er å kutte ut å spørre ham totalt. Ta det som en selvfølge at han ikke gidder være med. Kanskje han da reagerer på hvorfor han ikke blir spurt og faktisk får lyst til å bli med. Du vet mannfolk som trenger betenkningstid føre de reagerer.. :-? Har ingen flere gode råd jeg... God Helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zoofi Skrevet 28. juni 2002 #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei! Takk for svar! Fint å se at det er andre som har hatt samme problem. Har vurdert å slutte å spørre han, så siden du sa det, skal jeg gjøre det! :D Håper at det virker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lysten Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg vil gjerne være med noen ganger, når min dame skal ut med sine venner. Det er bare ett få tall av vennene hennes jeg får være med å møte, ellers pleier det alltid å være ett eller annet som gjør det slik at det ikke passser seg. Ganske frustrerende da man vil bli kjent med partnerens venner også. Lysten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #5 Del Skrevet 28. juni 2002 Her er det på samme måten. Men mannen min har jobbet endel mer og har hatt en mer stresset hverdag enn meg. Så han har ikke hatt overskudd til så mye sosialt som jeg. Kan det være at dere bør fordele arbeidsoppgaver og økonomiske forpliktelser bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zoofi Skrevet 30. juni 2002 #6 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei igjen! Mannen min har vært litt sliten den siste tiden, pga av jobben. Men dette at han ikke vil på besøk har vært helt siden vi ble kjent for snart 4 år siden.. Har tenkt at han kanskje vil begynne selv å ville dra bort, men det har ikke skjedd.. Når det gjelder arbeidsoppgaver og det økonomiske hjemme, så gjør vi like mye og har felles økonomi. (jeg tjener også bedre enn han..) Så egentlig tror jeg at han burde ha nok overskudd sånn normalt sett.. (siste halvåret har han riktignok vært veldig sliten) Klem zoofi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå