Gå til innhold

Har jeg gjort noe dumt nå??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sitter med en vond følelse inni meg akkurat nå, har tatt et vanskelig valg.....

Jobber i dag 3/4 stilling, trives hos min nåværende arbeidsgiver. Fikk tilbud av en annen arbeidsgiver om en 100% stilling fra dags dato og frem til 31.03.05. (Har alltid ønsket meg opp i 100% stilling)

Har hele tiden visst at det kan være mulighet for å gå opp til 100% stilling hos min nåværende arbeidsgiver fra november av (og i ett år fremover), men har liksom aldri fått det bekreftet. Men da sjefen fikk vite at jeg hadde fått tilbud om ny jobb, kontaktet hun ham som angivelig skulle ha permisjon fra november for å høre om det ble noe av. Jeg fikk muntlig tilbakemelding via sjefens ferievikar om at jeg kommer til å få den 100% stillingen fra november av.

Det jeg syns er litt risikabelt er å gi slipp på den andre stillingen før jeg har fått skriftlig avtale om den andre, men dette har jeg altså måttet gjøre i dag.

Tenk om sjefen har ombestemt seg da, eller at noe annet kommer i veien?? Da sitter jeg der med skjegget i postkassen..... Skal prøve å få skriftlig avtale så fort sjefen er tilbake fra ferie, men det er ingen god følelse å si fra seg en stilling når en kun har den andre via muntlig avtale, og det også attpåtil er gjennom sjefens vikar.....

Måtte bare få ut litt tanker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Den andre stilligen var jo bare midlertidig, for et meget kort tidsrom. Hvis du ikke kan stole på din egen arbeidsplass så får du finne noe annet når den tid kommer. Selvfølgelig kan det være usikkert om denne personen i det hele tatt går ut i permsjon. Men noen sjangser må man ta. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg sa fra meg en fast stilling til fordel for en ny en der jeg kun var sikret jobb noen mnd......jeg fikk fast ansettelse.... i drømmejobben!! Min konklusjon er derfor som følger: NOEN sjanser må en ta!! Bare DU kan avgjøre hvilke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...