AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #61 Skrevet 10. januar 2015 Ikke feminint. "Because at the end of the day, the only thing that would matter in life, is having a tan." - Zyzz HVorfor byttet du bruker når du skal oppføre deg helt likt med den nye Dude91 Anonymous poster hash: 25509...0ae 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #62 Skrevet 10. januar 2015 Overvektige( vi snakker ølmage og trippelhake) Sossegutter(takler stilen, ikke oppførselen) Arbeidsnarkomane menn i dress(usj) Wannabe kriminelle(sægger,caps,tribals og en eller annen mastiff-bikkje som penisforlenger) Tynne og bleike(med svart lang hår og svarte klær)"Harry-Ronny"(SER at de har dårlig hygiene, går i skitne klær etc) Man vet man er HP-fan når man satt og funderte hva som var galt med Harry og Ron(nny). Anonymous poster hash: de0c3...0e4 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #63 Skrevet 10. januar 2015 Menn som stemmer Arbeiderpartiet. Anonymous poster hash: a7abf...c9f Ja, siden dette kan man se på utseende. Anonymous poster hash: de0c3...0e4 1
Toxicwonderland Skrevet 10. januar 2015 #64 Skrevet 10. januar 2015 Gamergutter uten et snev av sosial intelligens er veeldig frastøtende for min del... dere hvet hvilke typer jeg refererer til. Ustelte, kvisete, urenslige gutter med en outfit som skriker "dette var det som lå nærmest senga da jeg sto opp 2 minutter før bussen gikk imorges, samma om det har matflekker på seg" og med fett og ekkelt hår. Ugh. Er heller ikke så fan av de ekstreme klyseguttene som man nesten er i tvil om kjønnet på ved første øyekast. Og de harry rånerguttene er IKKE min type. Et kilo snus under leppa, snaubarbert med en kjempeharry logo-caps og MONSTER-genser og piercing i øyebrynet. Uffameg... 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #65 Skrevet 10. januar 2015 Veldig tynne/spinkle gutter (tynnrygger). Vet mange ikke kan noe for det og bare naturlig er sånn så skal ikke være for slem, men jeg kunne aldri tent på en slik gutt. En annen ting er feminine gutter, jeg vil HA MANN! Ikke selvbrunet ansikt med bronzer, nappede bryn og hår som man ser at har tatt mer enn 15 min. Anonymous poster hash: 56635...817
jordbær84 Skrevet 10. januar 2015 #66 Skrevet 10. januar 2015 Hvilken type gutter liker dere minst utsende messig? Husker jeg var i oslo for en stund tilbake å fikk øye på en mann som hadde åletrange bukser på seg og den meste perfekte sleiken jeg noengang har sett, må ha tatt noen timer å fikse den og var rett og slett knall brun av brunkrem fra top til tå så det ut som også gikk han i uggs. Veldig lite tiltrekkende også satt jeg og lurte på om jenter virkelig liker det der?. Dere da? Anonymous poster hash: 427e3...598 Ja den stilen er bare ekkel.... ser ut som de har badet i dritsaft. ... Menn generelt er ekle og stygge. Er ingen som frister meg..... 1
Gjest Cartman Skrevet 10. januar 2015 #67 Skrevet 10. januar 2015 Ja den stilen er bare ekkel.... ser ut som de har badet i dritsaft. ... Menn generelt er ekle og stygge. Er ingen som frister meg..... Hvis vi smører oss in med jordbærsaft da?
Charlene87 Skrevet 10. januar 2015 #68 Skrevet 10. januar 2015 Hvis vi smører oss in med jordbærsaft da? ta på dere dress ! Mannfolk blir så mye kjekkere med dress:-D det er bare et eller annet med menn med dress ^^
Gjest Cartman Skrevet 10. januar 2015 #69 Skrevet 10. januar 2015 ta på dere dress ! Mannfolk blir så mye kjekkere med dress:-D det er bare et eller annet med menn med dress ^^ Dress er tortur for oss menn. Liker dere dress, så liker dere tortur. Sadister Eneste fordelen med dress er at du ser overraskende bra ut selv om du er drita og når du er drita så merker du ikke at du har på deg dress. Det er sant.
Kassiopeia Skrevet 10. januar 2015 #71 Skrevet 10. januar 2015 De som ser ut som pappagutter med stereotypisk Bærumstil, og prøver alt de kan å vise at de kjører sossestil. Solbrune året rundt (solarium eller spraytan?), så stiv sleik at det ser ut som en hel boks hårvoks er tømt, stivpyntet i blazer, skjorte (det verste er de som går i pastellrosa), vanlig bukse og finsko som ser ut som de hører til dress, og selvfølgelig store klokker som viser at de kostet en meget dyr sum. Jeg bor i nord-Norge og nærmeste storby er Bodø, hvor det har begynt å florere med disse mennene og ungguttene. Synes de ser så harry ut. Gangster-stilen er latterlig teit, og finnes ikke tiltrekkende i mine øyne. Synes også det er veldig turn-off og lite tiltrekkende med sånne typiske "kjekkaser", som pumper jern for harde livet på treningssenter hele uken, og går t-skjorter som er minimum 1 størrelse for liten for å fremheve hvor godt trent de er, og som oser av så mye selvtillit fordi de vet at de er kjekke, populære og har draget på damer, at det er kvalmende å se hvor høy på seg selv de er. De har gjerne alt for mye parfyme på seg, som ligger igjen i lufta fem minutter etter de har gått. Usj. Har ikke noe i mot overvekt så lenge det ikke er fedme, men dårlig hygiene er turn-off. Er ikke tiltrekkende om en mann er lavere enn meg heller. Men ellers er jeg ganske åpen for det meste, og har alltid blitt tiltrekt av selve personligheten. Hudfarge, hårfarge, øyenfarge, krøller, stritt hår, langt eller kort, tynn eller overvektig, bart og skjegg eller glattbarbert.. Har han en tiltrekkende personlighet blir utseende hans også automatisk tiltrekkende.
Maleficenta Skrevet 10. januar 2015 #72 Skrevet 10. januar 2015 Sånn typisk stil man kan se hos noen utlendinger. Sleik, mye bling bling, buffalosko for å få de til å se høyere ut, store beltespenner. Eller menn med generelt harry klesstil. Det er utiltrekkende. Og selvsagt dårlig hygiene. Det er jo noe som sier seg selv.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #73 Skrevet 11. januar 2015 Men så blir kvinner objektivisert likevel, og da har jeg en rett til å svare med samme mynt. Egentlig tror jeg en del menn har godt av å erfare hvordan det er å bli vurdert som et kjøttstykke. Anonymous poster hash: 3fa2d...0ec Menn erfarer da det stadig vekk. Jeg har erfart det hele livet og sågar blitt mobbet for utseendet mitt i store deler av oppveksten av både menn og kvinner. Det virker som om du nærmest mener at menn ikke blir målt på utseendet. Jeg merker det også til en viss grad i voksen alder ved at ofte blir behandlet litt dårligere feks i butikker eller andre steder, blir vurdert ned, har lavere verdi, er "under de andre" osv. Anonymous poster hash: 89cc7...f21
jordbær84 Skrevet 11. januar 2015 #75 Skrevet 11. januar 2015 Sorry menn.... men dere er og blir usmakelige, uansett hvor hardt dere prøver. Derfor jeg har gått over til damer, da får du stil og klasse Aldri mer menn !! 1
Gjest lipgloss Skrevet 19. april 2015 #76 Skrevet 19. april 2015 Menn barbeint i Toms sko Hva er det som er så gale med menn barneint i toms sko
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #77 Skrevet 19. april 2015 -Bole-typer.De som har overdrevent mye muskler og ser ut som tegneseriefigurer. -Biker-mannfolk med skinnklær.Sykt harry. -Bamsegutter av typen 28 år og kulemage,som er fornøyd med å se sånn ut. -Små pinglete mannfolk som er superkresne på all mat. -Menn med stygge tatoveringer,slike tribal-greier.Blodharry. Anonymous poster hash: 137f5...b4a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #78 Skrevet 19. april 2015 Sossegutter. Asiatere. Menn med blondt hår og veldig lys hud. Gutter med rødt hår. (Dette er generelt sett men finnes jo alltid unntak)Anonymous poster hash: 4a86d...0b0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #79 Skrevet 20. april 2015 Som dette? http://manbque.com/wp-content/uploads/2013/10/beiberpants.jpg Anonymous poster hash: f6e1c...f37 Haha, dummere kan man nesten ikke se ut.Anonymous poster hash: ebc73...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #80 Skrevet 20. april 2015 Verste er nok tynne, bleke og hengslete menn. Ekstra ille om de har langt ustelt hår og hipsterstil. Anonymous poster hash: 5c069...4a7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå