Gå til innhold

Hvilken gutter liker dere minst utsende messig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overvekt generelt. Det trenger ikke nødvendigvis være de feteste som er mest avtennende, men heller de med runde, bleke hofter som skimtes gjennom genseren eller som tyter ut på sidene. Dvaske, uformelige rumper er som regel en del av "den pakken" der. Og runde ansikter med antydning til dissehake som danser livlig når de går eller ler.

Gud forby.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damer hadde reagert veldig sterkt om mannfilk snakket om de på samme måten. Det gjelder ikke alle, men en del svar her er rett og slett usmakelige.. Hilsen dame, 25 år..

Anonymous poster hash: f919a...821

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Damer hadde reagert veldig sterkt om mannfilk snakket om de på samme måten. Det gjelder ikke alle, men en del svar her er rett og slett usmakelige.. Hilsen dame, 25 år..

Men så blir kvinner objektivisert likevel, og da har jeg en rett til å svare med samme mynt. Egentlig tror jeg en del menn har godt av å erfare hvordan det er å bli vurdert som et kjøttstykke.

Anonymous poster hash: 3fa2d...0ec

• Liker 20
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvilken type gutter liker dere minst utsende messig?

Husker jeg var i oslo for en stund tilbake å fikk øye på en mann som hadde åletrange bukser på seg og den meste perfekte sleiken jeg noengang har sett, må ha tatt noen timer å fikse den og var rett og slett knall brun av brunkrem fra top til tå så det ut som også gikk han i uggs. Veldig lite tiltrekkende også satt jeg og lurte på om jenter virkelig liker det der?.

Dere da?

Anonymous poster hash: 427e3...598

Så ut til å være en jeg vet hvem er :-))) Men han er faktisk usedvanlig godt likt pga sin egenart,og så er han utrolig ok. Men jeg finner han ikke tiltrekkende,-han er altfor forfengelig :-)

Så veldig jålete og forfengelige menn mht utseende er ikke tiltrekkende for meg.

Ellers har jeg falt for litt ulike typer.

Skrevet

Overvektige( vi snakker ølmage og trippelhake)

Sossegutter(takler stilen, ikke oppførselen)

Arbeidsnarkomane menn i dress(usj)

Wannabe kriminelle(sægger,caps,tribals og en eller annen mastiff-bikkje som penisforlenger)

Tynne og bleike(med svart lang hår og svarte klær)

"Harry-Ronny"(SER at de har dårlig hygiene, går i skitne klær etc)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Arrogante menn(esker) liker jeg ikke.

Og ja, man ser det på dem.

Ofte kan mennesker oppfattes som arrogante, når de i virkeligheten er sjenerte eller usikre (kanskje det er like ille). Selv har jeg fått høre av venner at jeg kan se litt arrogant ut, fordi jeg holder hodet høyt hevet når jeg er ute og går i byen. Ikke fordi jeg ER arrogant, men fordi jeg er nervøs blant folk, og ubevisst bruker det som en slags forsvarsteknikk..

Anonymous poster hash: 925d0...084

• Liker 5
Skrevet

Jeg er så enig.

• Liker 3
Skrevet

Alle dere jenter/kvinner som sier dere misliker menn som tenker på sitt eget utseende: De fleste av oss ville neppe ha tatt i dere med ildtang. Dere er falske.

Skrevet

Alle dere jenter/kvinner som sier dere misliker menn som tenker på sitt eget utseende: De fleste av oss ville neppe ha tatt i dere med ildtang. Dere er falske.

Hva med en mann som bruker 3 timer på badet før han skal ut på byen? :fnise:

-For så å klage over at kvinner bruker for lang tid på badet o_o

• Liker 2
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Menn med veldig preppy stil eller sånne typiske "bole-gutter" med trange singletter og store smykker. Jeg ser bare for meg at vi ikke hadde hatt veldig mye til felles.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kraftig overvekt, alt for mange piercinger, og de med dårlig hygiene. Huff.

Endret av Tissefant
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"De sier stygge ting om vårt utseende og størrelse på utstyret, så vi kritiserer dem tilbake. Ædda bædda". Rene Midtøstenkonflinkten her inne på KG med barneskoletråder.

Anonymous poster hash: cf69b...c08

• Liker 2
Skrevet

Overvekt og gutter som rett og slett pynter seg (sleik, faketan, nappa bryn, osv). Og den ekle oslostilen med skinny jeans og blazere osv.

Jeg napper bryna, ikke for å ha kvinnelige øyenbryn så klar, men for å holde de i orden. Er det også turn off?

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke gutter som er:

- tjukke

- lavere enn meg

- typisk "slavisk" utseendemessig (litt lave med veldig runde ansikt).

- typisk afrikansk utseendemessig (runde hoder, veldig mørk hud og bred nese)

- typisk arabisk utseendemessig (hårete, mørk hud, stor nese),

- ustelte (uryddig hår, dårlig hygiene, skitne klær)

- slaskete kledd (joggebukse, hettegenser, t-skjorte på jobb, caps, klær som ser skrukkete ut)

Skrevet

Ryddet for bilde som bryter med opphavsretten.

Irrlys, mod.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Menn barbeint i Toms sko

:spy:

Skrevet

Det kommer an på. Napper du bare i mellom eller former du de smalere eller hva gjør du?

Det skal ikke se sånn her ut i alle fall: http://gfx.dagbladet.no/labrador/210/210858/21085848/jpg/active/480x.jpg

Uff..

Nei sånn som på det bilde har jeg de ikke. Det kaller jeg kvinnelig øyenbryn. Jeg former de litt men ikke sånn at de blir veldig smale. Bare sånn at det ser pent ut og ikke vokser og ser uryddig ut ;) I mellom også så de ikke gror sammen ;D

AnonymBruker
Skrevet

Nei sånn som på det bilde har jeg de ikke. Det kaller jeg kvinnelig øyenbryn. Jeg former de litt men ikke sånn at de blir veldig smale. Bare sånn at det ser pent ut og ikke vokser og ser uryddig ut ;) I mellom også så de ikke gror sammen ;D

Driver du med analbleking også?

Anonymous poster hash: 85908...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...