Gå til innhold

Hvilken gutter liker dere minst utsende messig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type gutter liker dere minst utsende messig?

Husker jeg var i oslo for en stund tilbake å fikk øye på en mann som hadde åletrange bukser på seg og den meste perfekte sleiken jeg noengang har sett, må ha tatt noen timer å fikse den og var rett og slett knall brun av brunkrem fra top til tå så det ut som også gikk han i uggs. Veldig lite tiltrekkende også satt jeg og lurte på om jenter virkelig liker det der?.

Dere da?

Anonymous poster hash: 427e3...598
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn med dårlig hygiene (ja, det vises) er mest turnoff for min del, eller helseskadelig overvektige. Har ingen spesifikke preferanser jeg går etter utenom det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Caps litt høyt stående på hode. Sagge med jeans som er litt trange nede, stoore skatersko, stor beltespenne. Gjerne ha en bandana som henger ned fra baklomma.. å en sekk på ryggen som henger som en slakt. Toppet med en ekstrem schpaaa-attitude! Roper høyt på kompisene sine på Oslo S.

Anonymous poster hash: 53549...dca
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere typer menn som ikke tiltaler meg, meg jeg ser ikke så mange av de til daglig. Det jeg liker minst utseendemessig er menn som har en barnslig utseende (spesielt i fjeset), menn som kler seg feminint eller som jobber veldig mye med stilen sin (perfekt skjegg/hår, smykker, tatoveringer, nappede bryn osv) og menn som åpenbart har dårlig hygiene eller som er overvektige.

Verst er kanskje vokne menn av typen som både har utseendet og adferden til en tenåring.

Anonymous poster hash: 3fa2d...0ec
  • Liker 5
Skrevet

Såkalte "trailer menn" med buksa halvveis på raua og tresko. Det er vel hva jeg liker minst.

Deretter kommer det helt motsatte. Over feminine gutter, som bryr seg altfor mye om hvordan de ser ut. Det er ikke menn i mine øyne!

• Liker 4
Gjest HeiHade
Skrevet

Overvekt og gutter som rett og slett pynter seg (sleik, faketan, nappa bryn, osv). Og den ekle oslostilen med skinny jeans og blazere osv.

AnonymBruker
Skrevet

* Overvektige

* Veldig lave

* Veldig feminin stil

Anonymous poster hash: 211aa...d34
  • Liker 2
Skrevet

Arrogante menn(esker) liker jeg ikke.

Og ja, man ser det på dem.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

-Overvektige.Bamsegutter eller hva det kalles..

-De med fett hår,stygge tenner og åpenbart dårlig personhygiene

-Sosser

-De som bruker smykker,har masse piercings i trynet,svære svarte tatoveringer,osv..

-Bolere

Anonymous poster hash: 137f5...b4a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Caps litt høyt stående på hode. Sagge med jeans som er litt trange nede, stoore skatersko, stor beltespenne. Gjerne ha en bandana som henger ned fra baklomma.. å en sekk på ryggen som henger som en slakt. Toppet med en ekstrem schpaaa-attitude! Roper høyt på kompisene sine på Oslo S.

Anonymous poster hash: 53549...dca

Som dette?

http://manbque.com/wp-content/uploads/2013/10/beiberpants.jpg

:ler:

Anonymous poster hash: f6e1c...f37

• Liker 17
Skrevet

Harry mannfolk med dårlig hygiene, caps, joggebukse, sneakers året rundt, og som av uviss årsak tror de er Guds gave til kvinnen

• Liker 3
Skrevet

Ok, har egentlig ikke tenkt mye over det...Da jeg ikke alltd legger merke til klær og sånt..
Greit, jeg kan se en velkledd mann ute å få en ordentlig "WOW-faktor" andre legger jeg ikke merke til :fnise: (Bortsett fra wannabe gothere, kult at du tør å være annerledes)

Så jeg måtte tenke over hva som er turn-off istedet..
*Utstelt skjegg- om du ikke har anlegg til å gro skjegg så bør du ikke gjøre det, det ser ikke bra ut når du har litt tuster her og der.
*Unibrow -Jeg synes ikke det ser sexy ut med hverken uni eller monobrow..
"Trønderbart" -Greit om du har mannemann utsende, men om du har "baby-face" så ser det ikke bra ut.. :fnise:
-Ustelt og fett hår..

Og om du har alle de punktene + legger til problemhud/acne,flass og dårlig hygiene så har du mitt verste mareritt...

o_o

Skrevet

Sossegutter... Gutter med sleik, grøss

• Liker 3
Gjest RompeRusk
Skrevet

Sett bort fra helt vanlig hygiene og lignende:

"Glatte" mannfolk, og typisk kjekke mannfolk "alle" jenter sikler etter. En som bruker timevis på badet på morgenen er ikke noe for meg ;)

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet (endret)

Menn som virkelig gir langt f*** i hvordan de kler seg, som bare kaster seg inn i en joggebukse og hettegenser... :riste:

Edit: Skriveleif.. Sist jeg sjekket heter det ikke jobbebukser, men joggebukser :lol:

Endret av Nosoul
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn med dårlig hygiene (ja, det vises) er mest turnoff for min del, eller helseskadelig overvektige. Har ingen spesifikke preferanser jeg går etter utenom det.

Hvordan ser du dårlig hygiene? :)

Anonymous poster hash: 24002...c66

Skrevet

Hvordan ser du dårlig hygiene? :)

Anonymous poster hash: 24002...c66

Fett hår, matrester i tennene, uren hud, skitne klær, lange negler med skitt under++

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type gutter liker dere minst utsende messig?

Husker jeg var i oslo for en stund tilbake å fikk øye på en mann som hadde åletrange bukser på seg og den meste perfekte sleiken jeg noengang har sett, må ha tatt noen timer å fikse den og var rett og slett knall brun av brunkrem fra top til tå så det ut som også gikk han i uggs. Veldig lite tiltrekkende også satt jeg og lurte på om jenter virkelig liker det der?.

Dere da?

Anonymous poster hash: 427e3...598

Den trauste "nordiske" guttemannen. Han som er firskåren og kler seg i ei gammal t-skjorte med dongeri til (skitten, selvsagt) og ikke vasker seg under neglene etter han har mekket traktor (for det er jo "såååå maskulint") og ikke har det spor interesse for å sette seg inn i den mest grunnleggende kutyme om oppførsel i en setting som for han er uvanlig. Generelt en ukultivert, usikker og udannet tosk i mine øyne.

Noterer meg med forbauselse at de fleste kvinner elsker slike menn. Antagelig fordi de vet at de er lette partnere å kontrollere. :vetikke:

Anonymous poster hash: b41ed...e86

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...