AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Jeg venter mitt tredje barn. Alle tre barna har forskjellig far, og jeg er ikke sammen med noen av dem. Alle tre fedrene er i tillegg ikke norske. Far til eldstedatteren min er asiatisk, far til sønnen min fra et land i sentral-Afrika, og far til jenta i magen er øst-europeer. Ut fra dette - hva tenker du om meg, og hvordan tenker du at jeg er, hva jeg tenker og hva mitt daglige virke er?Anonymous poster hash: c9532...eda
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Kommer an på. Har barna kontakt med sine fedre eller er du da alene om omsorgen? Fungerte ikke forholdene? Er dette en aktuell problemstilling eller er dette din egentlige livssituasjon? Anonymous poster hash: 12d58...f97 1
PPM Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Ingen her kjenner deg vel godt nok til å kunne svare på det vel? Er du redd for at du skal bli sett ned på pga dette? 2
Gjest Kaffelattn Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Jeg venter mitt tredje barn. Alle tre barna har forskjellig far, og jeg er ikke sammen med noen av dem. Alle tre fedrene er i tillegg ikke norske. Far til eldstedatteren min er asiatisk, far til sønnen min fra et land i sentral-Afrika, og far til jenta i magen er øst-europeer. Ut fra dette - hva tenker du om meg, og hvordan tenker du at jeg er, hva jeg tenker og hva mitt daglige virke er?Anonymous poster hash: c9532...eda Tja...utradisjonell og nysgjerrig men også radikal og miljøverner. Ser for meg idealisme og offentlig sektor. Hjelpearbeid.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Jeg venter mitt tredje barn. Alle tre barna har forskjellig far, og jeg er ikke sammen med noen av dem. Alle tre fedrene er i tillegg ikke norske. Far til eldstedatteren min er asiatisk, far til sønnen min fra et land i sentral-Afrika, og far til jenta i magen er øst-europeer. Ut fra dette - hva tenker du om meg, og hvordan tenker du at jeg er, hva jeg tenker og hva mitt daglige virke er?Anonymous poster hash: c9532...eda Jeg tenker at du er litt dum og synes synn på barna. Daglige virke kan være alt fra tannlege til hjemmeværende, det finnes raringer i alle yrker. Anonymous poster hash: ddfb1...0db 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Jeg tenker at jeg tror jeg vet hvem du er Anonymous poster hash: ad474...0dc 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Jeg prøver å ikke være dømmende mot folk, men 3 barn med 3 forskjellige fedre og attpåtil alle av utenlandsk opprinnelse syns jeg virker litt mye. Ville nok ikke sett så mye kjærestepotensiale i deg om jeg var mann iallefall. Sikkert ikke hatt sex med deg heller Anonymous poster hash: d431f...bd0 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Jeg venter mitt tredje barn. Alle tre barna har forskjellig far, og jeg er ikke sammen med noen av dem. Alle tre fedrene er i tillegg ikke norske. Far til eldstedatteren min er asiatisk, far til sønnen min fra et land i sentral-Afrika, og far til jenta i magen er øst-europeer. Ut fra dette - hva tenker du om meg, og hvordan tenker du at jeg er, hva jeg tenker og hva mitt daglige virke er?Anonymous poster hash: c9532...eda Av det du skriver hadde jeg nok tenkt at du høres ut som en person som er litt korttenkt og alt for impulsiv. Hvor barnefedrene opprinnelig kommer fra betyr lite, men 3 barn med 3 ulike fedre skurrer for meg. Tenker det er vanskelig for tre søsken å vokse opp med så ustabile familieforhold. Nå vet jeg ikke om du har kontakt med fedrene, men uansett må det være rart for søsken å ha så mange ulike fedre å forholde seg til, om deg er på et personlig nivå eller bare teoretisk sett. Hadde jeg fått et barn med en mann jeg ikke skulle være med hadde jeg i alle fall ventet godt og lenge med neste, til jeg (forhåpentligvis) var i et stabilt forhold. Med alle er forskjellige, og jeg håper det fungerer for deg/dere. Hva du jobber med har jeg selvfølgelig inhen anelse om. Både høyt utdannede og personer som trenger hjelp av NAV kan gjøre dårlige valg. Anonymous poster hash: 2a353...a74 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Stakkars barn. Og æsj, lavmoral-dame. Uavhengig av etnisk bakgrunn på de TRE forskjellige fedrene til barna dine. Anonymous poster hash: 6b3e5...f15 3
Gjest Cartman Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Jeg tenker at vi trenger sånne som deg, da nordmenn får for få barn. 3 barn er perfekt. Gratulerer.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Jeg tror ikke du har doktorgrad i fysikk for å si det slik. Anonymous poster hash: f8ff2...e43 4
Gjest Salvesen Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Siden De først spør, må undertegnede innrømme at man finner Dem i overkant skjødesløs når det gjelder å gi Deres barn en trygg oppvekst med en mor og en far. Intuitivt finner man også quinder som har barn med veldig mange forskjellige menn en smule "trashy" for ens egen personlige smak, om man får være så direkte. Hvordan De ellers er som person - og hva Deres daglige virke er - har man dog ingen videre formening om. Alle er et produkt av sin historie, og undertegnede kjenner ikke Deres. Endret 7. januar 2015 av Salvesen 5
norw Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 Jeg tenkte bare "huff", og håper at dette er en trolletråd. 4
Gjest Klaveret Skrevet 7. januar 2015 #15 Skrevet 7. januar 2015 Før ville jeg dømt deg nord og ned ... Men heldigvis er jeg blitt klokere med årene og har skjønt at vi mennesker er forskjellige og at hvem/hvor mange vi får barn med ikke trenger å si noe stort i forhold til om du er et "godt/dårlig" menneske. Det kan sikkert si noe om deg som person, men ikke noe som gir meg grunn til å tenke hverken godt eller dårlig om deg. Fordi jeg ikke kjenner deg.
KatyP Skrevet 7. januar 2015 #16 Skrevet 7. januar 2015 Jeg kjenner en i samme situasjon som deg. Det som slår meg er ikke at du er trashy, billig osv, men at det er en rotete situasjon for barna. Også håper jeg du har en ok utdannelse slik at du klarer å gi barna dine det de trenger. Det er tøft både økonomisk og av og til følelsesmessig å være alenemamma.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #17 Skrevet 7. januar 2015 Så hva er ditt yrke? Anonymous poster hash: 284df...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #18 Skrevet 7. januar 2015 Jeg tenker at du nok ikke har gjort noe mer galt enn andre, eller enn meg! Jeg har hatt sex med flere enn 3 menn uten at det har blitt barn av det! Når man har sex så vet jo alle at det kan lede til en graviditet selv om man beskytter seg! De fleste vil jo egentlig være lykkelig med sin utvalgte og du har forsøkt med 3 uten at det har klaffet! Håper du treffer på drømmemannen til slutt! Anonymous poster hash: d897f...448 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #19 Skrevet 7. januar 2015 Dette er ikke for å være slem, men jeg tror du er det man kaller stor. Grunnen, de fleste jeg ser av norske damer som har ikke-etniske barn er rett og slett store. Hva du jobber med, egentlig ingen aning, men kanskje assistent i barnehage/ skole. Deg som person? Heller her ingen aning, men kanskje litt korttenkt, men ellers ok som person. Anonymous poster hash: f41e2...656
absinthia Skrevet 7. januar 2015 #20 Skrevet 7. januar 2015 Det er for lite informasjon til at jeg gidder å tenke så fryktelig mye. Til vanlig tar jeg folk som de er uten for mye moralisering over ting jeg ikke egentlig har innsikt i. Dersom du er 24, ville jeg nok tenkt at du var korttenkt, dersom du var 35 og eldste barn kanskje var 15, kunne nesten hva som helst ha vært scenarioet. Uansett så ligger du litt bedre an en en bekjent av meg som har 5 barn med 4 kvinner og ikke bor sammen med noen av dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå