Gjest oneD89 Skrevet 6. januar 2015 #1 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei er en jente på 23år som kunne tenkt seg noen venninner og funnet på ting sammen med, ensomheten tar snart knekken på meg :-( bodd i Larvik i ca litt over ett år og ikke laget så mye som en god venninne , hvis noen søker en venninne i Vestfold , Telemark omegn så gjerne send meg en melding , hadde betydd veldig mye for meg og hatt noen gode venninner og funnet på ting sammen med , vil så inderlig også ned i vekt pga veldig dårlig selvtillit så tur venner,inspirasjon og motivasjon hadde hvert utrolig godt for meg , håper og høre fra deg Hilsen j23 fra Larvik som ikke vil miste håpet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 4. mars 2015 #2 Del Skrevet 4. mars 2015 hei:) æ er 25 år,å bor i tønsberg men kommer ifra søgne. Har bodd her i 6 år men har fremdeles ikke blitt kjent med så mange her i området heller. er hjemmeværende så dagene blir lange hehe hva gjør du til daglig,noen interesser? Jeg bruker dagene på trening,har akkurat begynnt da hehe og ellers liker jeg gåturer ute:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå