MegJa Skrevet 9 timer siden #42341 Del Skrevet 9 timer siden Jaaaaaaa 😍 Var du glad i å dra på sirkus da du/dere var barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #42342 Del Skrevet 9 timer siden Ja!! Likte du å dra på tivoli da du var barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9 timer siden #42343 Del Skrevet 9 timer siden Ja! ( Elsket det som barn, greier det ikke lenger nå, fordi jeg blir så svimmel ). Har du sett noe på Boksen på TV2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #42344 Del Skrevet 9 timer siden Nei!! Har du hørt på musikk i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9 timer siden #42345 Del Skrevet 9 timer siden Ja ( Må høre på Guttene " Mine " daglig, det er aldri feil med litt Stones ). Har du hørt noe på radio i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #42346 Del Skrevet 9 timer siden Ja!! ( Vi må høre på Beatles: John, Paul, George & Ringo).♥️♥️♥️♥️ Skal du se på film i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9 timer siden #42347 Del Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): Ja!! ( Vi må høre på Beatles: John, Paul, George & Ringo).♥️♥️♥️♥️ Skal du se på film i kveld?? ( Jeg har faktisk hørt litt på Paul i det siste også, inspirert av kollegaen min, som er Beatles fan ❤️ Har hørt MYE på Ever Present Past, den er så bra! Og jeg digger også Ringo sin The No No song, en sang som alltid får meg i godt humør. Og jeg har alltid sett på George Harrison som en meget stilig og flink type, "I got my mind set on you" er en favoritt. Så jeg er innom " Den andre siden " , og jeg har aldri sett på Beatles som et dårlig band, tvert imot. Men jeg konverterer aldri 😉 ). Nei ( Ikke sett film ). Har du/dere sett på en serie i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #42348 Del Skrevet 8 timer siden MegJa skrev (15 minutter siden): ( Jeg har faktisk hørt litt på Paul i det siste også, inspirert av kollegaen min, som er Beatles fan ❤️ Har hørt MYE på Ever Present Past, den er så bra! Og jeg digger også Ringo sin The No No song, en sang som alltid får meg i godt humør. Og jeg har alltid sett på George Harrison som en meget stilig og flink type, "I got my mind set on you" er en favoritt. Så jeg er innom " Den andre siden " , og jeg har aldri sett på Beatles som et dårlig band, tvert imot. Men jeg konverterer aldri 😉 ). Nei ( Ikke sett film ). Har du/dere sett på en serie i kveld? Vi velger lett fire arbeiderklassegutter fra Liverpool fremfor Sossegutter fra London, nei da vi bare tuller, vi synes at Stones er et bra band også.♥️♥️ Tilbake til leken: Nei!! Spiser du sjokolade nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8 timer siden #42349 Del Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Vi velger lett fire arbeiderklassegutter fra Liverpool fremfor Sossegutter fra London, nei da vi bare tuller, vi synes at Stones er et bra band også.♥️♥️ Tilbake til leken: Nei!! Spiser du sjokolade nå?? (Sossegutter??? Altså Neida, skjønte dere bare tullet ) Nei ( Men spiste det før i kveld ). Har du/dere spist kveldsmat enda? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #42350 Del Skrevet 8 timer siden MegJa skrev (2 minutter siden): (Sossegutter??? Altså Neida, skjønte dere bare tullet ) Nei ( Men spiste det før i kveld ). Har du/dere spist kveldsmat enda? Sossegutter, det var irene i oss som kom frem der. Tilbake til leken: Nei!! Spiser du kveldsmat nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8 timer siden #42351 Del Skrevet 8 timer siden Nei. Pleier du/dere å reie opp senga etter hver gang dere har sovet i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #42352 Del Skrevet 8 timer siden Nei!! Hender det at du av og til slurver med tannpussen når du er trøtt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8 timer siden #42353 Del Skrevet 8 timer siden Nei ( Alltid nøye med tannpussen, og jeg har aldri hatt hul i tennene mine ). Pleier du å sette opp vinduet for lufting på soverommet ditt før du skal legge deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #42354 Del Skrevet 8 timer siden Ja!! Bruker du tanntråd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå