AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #41 Skrevet 6. januar 2015 Du høres ut som en ganske typisk norsk jente. Går konsekvent for menn som er over ditt nivå, blir pumpa og dumpa, og skriver klageinnlegg på KG etterpå. Anonymous poster hash: 5da54...8cf Ok... Så flott at du kjenner meg, da. Jeg lagde denne tråden fordi jeg synes det er vanskelig å vurdere hvor jeg ligger på denne "skalaen". Nei, jeg klager ikke, og nei, jeg har ikke blitt dumpa i hytt og vær. Helt ærlig har jeg hatt så dårlig selvtillit at det har vært uaktuelt å se for seg meg i et forhold med noen. Det er først det siste året at jeg har hatt selvtillit nok til å flørte med og prøve meg på menn. Du sier at jeg går konsekvent etter menn over mitt nivå; hvordan kan du vite det? Er man forelska, synes man jo at h*n er en 10-er, selv med "feil og mangler". Men takk for at du trakk ned selvtilliten min igjen, da. Trengte jo det TsAnonymous poster hash: be000...2c0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #42 Skrevet 6. januar 2015 Vet du, det er ikke utseendet som gjør mannen. Lær deg det du nå. Nei, og det er jeg klar over Men jeg vil jo ikke gå gjennom livet og prøve meg på menn over mitt nivå, hvis jeg gjør det, og aldri finne en å dele livet med. TsAnonymous poster hash: be000...2c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå