AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #21 Skrevet 5. januar 2015 Med menn er det litt mer relativt. Det er noen menn som ikke har spesielt pene ansiktstrekk som likevel er veldig kjekke, så de kan bli vurdert som alt fra 5 til 10. Hvis du ikke er typisk pen, så gå for en av mennene som ikke er klassisk pen i ansiktet, men likevel barsk. F.eks. vil jeg si Brad Pitt er klassisk pen, mens Charlie Hunnam ikke er så klassisk, men jeg synes sistnevnte er mest tiltrekkende.Anonymous poster hash: 737b3...3c2 Ja, enig! Jeg liker også bedre Charlie Hunnam enn Brad Pitt. Det er sjelden jeg liker de typiske kjekkasene som "alle" liker, egentlig. TsAnonymous poster hash: be000...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #22 Skrevet 5. januar 2015 Folk blir penere om man liker dem, og det er vel derfor vi ofte tenker at den vi liker er "for pen" for oss. Ja, det stemmer det! TsAnonymous poster hash: be000...2c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #23 Skrevet 5. januar 2015 Vil egentlig mest komme an pá hva hver person sóker etter. Finnes ogsá menn og kvinner som har vaert populaere pá grunn av utseendet og velger á bli sammen med en partner som ikke er av samme utseendet som dem. Naturligvis hvis vi skal dómme ut i fra hvordan det blir gjort i Hollywood eller med flest Celebrities, da blir jo valgene sett pá annerledes. Men i den virkelige verden, sá er ikke alle menn og kvinner bare opptatt av hvilken utseende sin partner má ha. Klart at det finnes de som tenker sánn, men det vil ogsá vaere andre som tenker mer pá om de klikker i personlighet eller om de har felles interesser, o.s.v... Ja, det har du rett i. Det hender jo jeg ser par der den ene, ifølge meg, er mye penere enn den andre. Men det blir jo så subjektivt, for man har jo ulik smak, flere "kriterier" enn utseende osv. TsAnonymous poster hash: be000...2c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #24 Skrevet 5. januar 2015 Ja, enig! Jeg liker også bedre Charlie Hunnam enn Brad Pitt. Det er sjelden jeg liker de typiske kjekkasene som "alle" liker, egentlig. TsAnonymous poster hash: be000...2c0 Jeg trodde Charlie Hunnam var en typisk "kjekkas" jeg, men nå er jeg mann så er kanskje ikke den som er best til å vurdere. Selv aner jeg ikke hvor jeg ligger på en skala, men vil tippe rundt gjennomsnittet i folk flests øyner. Har fått høre ganske mange ganger at jeg er kjekk og pen, men ingen prater vel om utseende til andre med mindre de har noe positivt å si. Har fått høre at jeg er stygg osv fra gutter da, men har ikke tatt det til meg da det stort sett har vært når jenter de er intressert i har gitt meg oppmerksomhet. Typ, hva gjør du med den stygge karen der. Hvis jeg skal tolke ut ifra det motsatte kjønns interesse er det ikke til å bli klok på. Har hatt veldig attraktive damer som har vært interessert i meg og mindre attraktive som har avvist meg. Anonymous poster hash: 5fdad...dc9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #25 Skrevet 5. januar 2015 Da er jeg nok mellom 4-6. Det er ikke ofte jeg har blitt fortalt at jeg er pen, egentlig. Føler alltid jeg faller for menn som er mellom 7-10. Han jeg liker nå f.eks., blir sett på som kjekk av flere jeg kjenner. Til og med menn ser at han er flott. Da tenker jeg jo at han er way over my league. Men så vil jeg liksom ikke "ta til takke" med en jeg ikke liker så godt heller... Nå høres jeg veldig utseendefokusert ut, men det er selvfølgelig flere ting som teller vel så mye. Mem utseende er jo en del av pakka. TsAnonymous poster hash: be000...2c0 Du høres ut som en ganske typisk norsk jente. Går konsekvent for menn som er over ditt nivå, blir pumpa og dumpa, og skriver klageinnlegg på KG etterpå. Anonymous poster hash: 5da54...8cf 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #26 Skrevet 5. januar 2015 Altså jeg kan kun snakke for meg personlig, men tror mange menn tenker det samme. Og jeg tenker ikke at jeg er penere enn hun eller at jeg har mer venner, mer penger eller noe sånt når jeg treffer en dame. Hvis jeg liker utseende til jenta og kjemien klaffer, og vi har det koselig sammen så vil jeg falle for henne. Og da spiller det ingen rolle om hun er under eller over meg utseende messig. Hvis en dame langt over min skala viser interesse for meg kan jeg nok falle for henne ganske fort. Men det betyr ikke at jeg ville valgt det over en litt mindre pen dame som jeg også klaffer med på andre måter. Anonymous poster hash: 5fdad...dc9 1
Gjest rådyr Skrevet 5. januar 2015 #27 Skrevet 5. januar 2015 Anonymous poster hash: b8374...f40 Jeg synes 7-erne var klart kjekkest (minus Gosling). Selv får jeg aldri høre jeg er pen, men ofte at jeg er søt. Jeg lever fint med det
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2015 #28 Skrevet 5. januar 2015 Da er jeg nok mellom 4-6. Det er ikke ofte jeg har blitt fortalt at jeg er pen, egentlig. Føler alltid jeg faller for menn som er mellom 7-10. Han jeg liker nå f.eks., blir sett på som kjekk av flere jeg kjenner. Til og med menn ser at han er flott. Da tenker jeg jo at han er way over my league. Men så vil jeg liksom ikke "ta til takke" med en jeg ikke liker så godt heller... Nå høres jeg veldig utseendefokusert ut, men det er selvfølgelig flere ting som teller vel så mye. Mem utseende er jo en del av pakka. TsAnonymous poster hash: be000...2c0 Vet du, det er ikke utseendet som gjør mannen. Lær deg det du nå.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #29 Skrevet 5. januar 2015 Anonymous poster hash: b8374...f40 Jøss, jeg er penere enn jeg har trodd! Og er på nivå jenter jeg synes er attraktive på dameskalaen som ble postet... Anonymous poster hash: 98d39...3a9
Noope Skrevet 5. januar 2015 #30 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Ja, enig! Jeg liker også bedre Charlie Hunnam enn Brad Pitt. Det er sjelden jeg liker de typiske kjekkasene som "alle" liker, egentlig. TsAnonymous poster hash: be000...2c0 Charlie Hunnam er jo en typisk digg kjekkas som alle liker. Brad er ...gammel. Ian Somerhalder er 10/10 for meg. Eller, 11/10. Endret 5. januar 2015 av Noope 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #31 Skrevet 5. januar 2015 Jenter puler 10 kjekkaser og tror plutselig dem er 7-8 mens dem i realiteten er 4-6. Det dem ikke forstår er at han har sex med flere andre også pga jenter ligger oppover og gutter nedover. En kjekkas(10) knuller gjerne en 3-4 for pure fun.. Har mistet tellingen og det har flere av kompisa mine også.. Dere er sjelden så deilige som dere tror dere er. Anonymous poster hash: 4854d...861 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #32 Skrevet 5. januar 2015 Charlie Hunnam er jo en typisk digg kjekkas som alle liker. Brad er ...gammel. Ian Somerhalder er 10/10 for meg. Eller, 11/10. Er enig ang. Ian Somerhalder. Sikle! Jenter puler 10 kjekkaser og tror plutselig dem er 7-8 mens dem i realiteten er 4-6. Det dem ikke forstår er at han har sex med flere andre også pga jenter ligger oppover og gutter nedover. En kjekkas(10) knuller gjerne en 3-4 for pure fun.. Har mistet tellingen og det har flere av kompisa mine også.. Dere er sjelden så deilige som dere tror dere er.Anonymous poster hash: 4854d...861 Og du høres rett og slett ekkel ut. Anonymous poster hash: 739eb...65e 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #33 Skrevet 5. januar 2015 Jenter puler 10 kjekkaser og tror plutselig dem er 7-8 mens dem i realiteten er 4-6. Det dem ikke forstår er at han har sex med flere andre også pga jenter ligger oppover og gutter nedover.En kjekkas(10) knuller gjerne en 3-4 for pure fun.. Har mistet tellingen og det har flere av kompisa mine også.. Dere er sjelden så deilige som dere tror dere er.Anonymous poster hash: 4854d...861 Stemmer dette. Burugle lørdag en gang i måneden. Alle har rett på å føle seg litt digg av og til, selv burugler. Anonymous poster hash: 8585f...858
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #34 Skrevet 5. januar 2015 Jenter puler 10 kjekkaser og tror plutselig dem er 7-8 mens dem i realiteten er 4-6. Det dem ikke forstår er at han har sex med flere andre også pga jenter ligger oppover og gutter nedover. En kjekkas(10) knuller gjerne en 3-4 for pure fun.. Har mistet tellingen og det har flere av kompisa mine også.. Dere er sjelden så deilige som dere tror dere er.Anonymous poster hash: 4854d...861 Broren til en kompis av meg er en typisk 10er, seriøst han ser ut som en filmstjerne. Høy, mørk, Superveltrent, perfekt atletisk, maskulint ansikt, fint smil, bra utstråling og i tillegg er han jordnær og snill som et lam. Jeg kan aldri se for meg at han hadde hatt sex med en 3-4er for moroskyld. Folk er kanskje foskjellige, men jeg har sett jentene han går etter og de er typisk dem alle snur seg etter og de faller som fluer for han. Selv om han er en veldig bra person så tviler jeg på at han hadde vært sånn type superpopulær som alle vil kjenne osv hvis han ikke så jævli bra ut. Men sånn generelt kan jeg være enig, jeg har hatt sex med mange jeg føler er under meg utseendemessig, fordi helt ærlig, hvis jeg kun skal ha sex så gidder jeg ikke jobbe noe særlig for det. Anonymous poster hash: 5fdad...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #35 Skrevet 5. januar 2015 Får ofte høre at jeg pen, hver dag på tinder (hvis det teller), av kunder, kollegaer, og av gutter/menn på byen. Men ofte føler jeg at det er bare er for å være snill at de sier det eller fordi særlig gutter har en baktanke bak det. Jeg er allikevel usikkert på meg selv (pga personligheten min), så velger gutter jeg hører er styggere enn meg. Dette fordi jeg har dårlig selvtillit og er usikker. Anonymous poster hash: 57b91...230
Noope Skrevet 5. januar 2015 #36 Skrevet 5. januar 2015 Jeg tror det stemmer at kjekke gutter tar hva som helst. Jeg har en venn som ser ut som Ian Somerhalder (synd han er en douche), og han har hatt sex med mange og snakker veldig nedsettende om dem etterpå.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #37 Skrevet 5. januar 2015 Mange jenter sier de har ulik smak osv............................helt til The Chippendales kommer til byen Anonymous poster hash: f39a8...150
kjøttmeis Skrevet 5. januar 2015 #38 Skrevet 5. januar 2015 Jeg synes egentlig rangering av menneskers utseende er dumt. Vi alle har jo ulik smak og mening angående det. En person jeg anser som en "8'er" (igjen, denne rangeringa er bare teit), vil ikke nødvendigvis andre være enig i. Så hvis du faller for en mann du synes er kjempe kjekk og han mener du er vakker. Da ville jeg stolt på det. Selv om en skala sier noe annet, betyr det ikke at akkurat denne mannen mener det samme. For han er du kanskje perfekt! Det er bare min tanke ang. dette... Skjønner at denne skalen er en sånn "generell rangering", men likevel... Blir så dumt å tenke sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #39 Skrevet 5. januar 2015 Jeg tror det stemmer at kjekke gutter tar hva som helst. Jeg har en venn som ser ut som Ian Somerhalder (synd han er en douche), og han har hatt sex med mange og snakker veldig nedsettende om dem etterpå. Når man har behov for å oppføre seg slik mot andre så kan man virkelig ikke ha det så bra med seg selv. Anonymous poster hash: 737b3...3c2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #40 Skrevet 5. januar 2015 Charlie Hunnam er jo en typisk digg kjekkas som alle liker. Brad er ...gammel. Ian Somerhalder er 10/10 for meg. Eller, 11/10. Ian Somerhalder er en typisk glatt type som jeg ikke synes er kjekk. Liker ikke at menn er så glansbildepen. Det blir for femi. Mens Charlie Hunnam er perfekt. Anonymous poster hash: 737b3...3c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå