minister-mio Skrevet 4. januar 2015 #1 Del Skrevet 4. januar 2015 Hva tenker dere om bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 4. januar 2015 #2 Del Skrevet 4. januar 2015 Legg opp bildet i større format så er det enklere. Nå er det for lite til å kunne se det ordentlig. Ser ut som ei jente som holder et par sokker ellernoe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kystpia Skrevet 4. januar 2015 #3 Del Skrevet 4. januar 2015 Hun gjemmer seg under skrivebordet og smugdrikker av vinflaska. Triste greier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 5. januar 2015 #4 Del Skrevet 5. januar 2015 Legg opp bildet i større format så er det enklere. Nå er det for lite til å kunne se det ordentlig. Ser ut som ei jente som holder et par sokker ellernoe. Jeg synes det var et merkelig bilde egentlig. TS: Hvorfor valgte du det bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg synes det var et merkelig bilde egentlig. TS: Hvorfor valgte du det bildet?sannelig om jeg vet. Jeg ser nå at det er litt for trist. Jeg ville egentlig ha noe som ingen kunne gjette seg til at var meg, noe anonymt. Og så er HIMYM morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 5. januar 2015 #6 Del Skrevet 5. januar 2015 Bildet passer egentlig greit her på KG, sånn generelt sett. Det vitner om problemer på mange plan. Men om det passer konkret til deg er det bare du som kan svare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 5. januar 2015 Bildet passer egentlig greit her på KG, sånn generelt sett. Det vitner om problemer på mange plan. Men om det passer konkret til deg er det bare du som kan svare på Enig så jeg byttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kystpia Skrevet 5. januar 2015 #8 Del Skrevet 5. januar 2015 Enig så jeg byttet Haha, nå ble svarene du har fått her rimelig uforståelige. Men vinen beholder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 6. januar 2015 Haha, nå ble svarene du har fått her rimelig uforståelige. Men vinen beholder jeg Petter linka til bildet Behold vinen du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #10 Del Skrevet 9. januar 2015 JEg foretrakk den der koselige figuren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 9. januar 2015 #11 Del Skrevet 9. januar 2015 Petter linka til bildet Behold vinen du! Bildet kommer ikke opp i linken er altfor nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 12. januar 2015 #12 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg syns avataren du har nå er litt skummel, og den du linka til i første om gang var litt trist. Hadde ikke du en bamse før? En ganske stor forskjell må jeg si, men forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #13 Del Skrevet 13. januar 2015 Kan bamsen komme heim nu? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 13. januar 2015 #14 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Bildet kommer ikke opp i linken er altfor nysgjerrig Klikkeklikeklikkelikk *det er altså bildet på midten der noen sitter med ei vinflaske. Endret 13. januar 2015 av Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. januar 2015 #15 Del Skrevet 13. januar 2015 Kan bamsen komme heim nu? Eniiiig! Kom heim Bamse! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #16 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg tror nok bamsen må tilbake ja. Førstemann til å finne det bildet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. januar 2015 #17 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg tror nok bamsen må tilbake ja. Førstemann til å finne det bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #18 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg tror nok bamsen må tilbake ja. Førstemann til å finne det bildet! Du lagret ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #19 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) ER det ikke den her? Fra denne siden. Mer på Pinterest. Endret 13. januar 2015 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 14. januar 2015 #20 Del Skrevet 14. januar 2015 Tatty Teddy lever på Fb: https://www.facebook.com/TattyTeddyLivesHere https://www.facebook.com/metoyou/photos_stream den bamsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå