Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2015 #41 Skrevet 5. januar 2015 Det er vel individuelt? Selv har jeg vært sammen med min kjæreste i et år nå, men det føles ut som vi har vært sammen i mange år. Kjenner han på godt og vondt, og han kjenner meg på godt og vondt. Noen blir fort kjent og andre ikke. Du er vel en av dem som ikke blir det.Nå melder jeg meg ut av denne diskusjonen. For "Gjest" har alltid rett, og det gidder ikke jeg å kaste bort tia mi på Anonymous poster hash: c13a2...dda Godt. 2
Tante-Sofie Skrevet 5. januar 2015 #42 Skrevet 5. januar 2015 Kan du svare på hvorfor det er galt å allerede være gravid selv om de ikke har ært sammen i et år enda? Hvis det føles rett for dem å få barn sammen nå, så er det deres sak og ikke din. Det finnes utallige personer som blir gravide med noen de ikke er sammen med, det er vel verre? Men de får det til å fungere likevel. Noen blir sammen etterpå og andre ikke.Anonymous poster hash: c13a2...dda Det handler ikke om hvorvidt de får det til å fungere eller ikke, men om at det er et lite barn her som absolutt ikke har fått tid til å bli vant til den nye situasjonen og så skal alt plutselig snues på hodet igjen. Uansett hvor mye man passer på og er oppmerksom, så blir det en stor omveltning for alle parter når det nye barnet kommer. Og den det går mest utover er det barnet som finnes fra før. 3
Gjest Hummels Skrevet 5. januar 2015 #43 Skrevet 5. januar 2015 (endret) GRRRRR så forbanna jeg er på sånne kjerringer som hun x'en til typen din!!!!!! De fortjener en skikkelig lærepenge! "GIID JEG SKAL HA UNGEN MEST! IKKE NOE 50/50. JEG SKAL HA PENGER! JEG KAN GJØRE SOM JEG VIL SELV, OG HENTE UNGEN NÅR JEG VIL FOR JEG ER KJERRING!" Endret 5. januar 2015 av Hummels 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #44 Skrevet 5. januar 2015 Godt. Bare du jeg vet om som klarer å 《vinne》 en diskusjon uten argumenter. Du gjest Du gjest. .. Anonymous poster hash: 14fc5...2e2 1
Gjest Kili Skrevet 5. januar 2015 #45 Skrevet 5. januar 2015 GRRRRR så forbanna jeg er på sånne kjerringer som hun x'en til typen din!!!!!! De fortjener en skikkelig lærepenge! "GIID JEG SKAL HA UNGEN MEST! IKKE NOE 50/50. JEG SKAL HA PENGER! JEG KAN GJØRE SOM JEG VIL SELV, OG HENTE UNGEN NÅR JEG VIL FOR JEG ER KJERRING!" Jeg er så enig med kg's konge
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2015 #46 Skrevet 5. januar 2015 Bare du jeg vet om som klarer å 《vinne》 en diskusjon uten argumenter. Du gjest Du gjest. .. Anonymous poster hash: 14fc5...2e2
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2015 #47 Skrevet 5. januar 2015 GRRRRR så forbanna jeg er på sånne kjerringer som hun x'en til typen din!!!!!! De fortjener en skikkelig lærepenge! "GIID JEG SKAL HA UNGEN MEST! IKKE NOE 50/50. JEG SKAL HA PENGER! JEG KAN GJØRE SOM JEG VIL SELV, OG HENTE UNGEN NÅR JEG VIL FOR JEG ER KJERRING!" Jeg synes det er så vittig hvordan du du så beleilig ikke snakker om hvor teit den her mannen og TS er. 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #48 Skrevet 5. januar 2015 TS her. Takk for mange råd og tips. Jeg vet det er ting man kunne gjort bedre og ting som er bra allerede, det at det har gått fort i svingene er ikke noe man kan få ugjort. Kjemien var der og vi er to voksne mennesker som fant hverandre og trengte hverandre. Det kan være både negativt og positivt at ting har gått fort. Jeg skal jobbe med mine feil og prøve å skape en harmonisk hverdag sammen med far og begge barna. Jeg kommer til å fortsette som jeg allerede gjør, pluss at jeg tar til meg alle rådene jeg har fått her, men dere bitre damer som bare slenger negative tilbakemeldinger velger jeg å overse fordi denne situasjonen kan ikke endres, og jeg er ganske fornøyd med å være både stemor, samboer, bestevenn og snart mamma selv Nok en gang sier jeg tusen takk for alle tilbakemeldingene! setter stor pris det ! Anonymous poster hash: 543e0...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #49 Skrevet 5. januar 2015 Fantastisk at kvinner som går imot stemples som bitre....Ikke mist når du har bedt om råd i en situasjon du selv har store problemer med å forsvare. Ved å kalle oss bitre antyder du en slags misunnelse i oss. Som om vi er forrådt av alle menn og skulle ønske vi sat med baby i magen slik som du ROFL! Du har også i nyere innlegg fortalt t det nesttopp var slutt mellom mor og far!! "Men det går så bra for jeg er så blid og søt og velmenene og alle andre er bitre. Tralalalalla" Eller: "Bimbo" som det kalles. Og til dere som stryker TS med hårene for valgene HUN gjør som forvirrer en liten gutt - Vel; sakte applaus til dere.... Anonymous poster hash: cd5b3...514 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #50 Skrevet 5. januar 2015 Fantastisk at kvinner som går imot stemples som bitre....Ikke mist når du har bedt om råd i en situasjon du selv har store problemer med å forsvare. Ved å kalle oss bitre antyder du en slags misunnelse i oss. Som om vi er forrådt av alle menn og skulle ønske vi sat med baby i magen slik som du ROFL! Du har også i nyere innlegg fortalt t det nesttopp var slutt mellom mor og far!! "Men det går så bra for jeg er så blid og søt og velmenene og alle andre er bitre. Tralalalalla" Eller: "Bimbo" som det kalles. Og til dere som stryker TS med hårene for valgene HUN gjør som forvirrer en liten gutt - Vel; sakte applaus til dere....Anonymous poster hash: cd5b3...514 Skulle nesten tro du er sjalu Anonymous poster hash: c13a2...dda
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #51 Skrevet 6. januar 2015 Hva hadde vel kvinneguiden vært uten drittslenging.. Samme situasjon som deg, minus at jeg ikke er gravid selv. Jeg ble kjent med barnefar som akkurat hadde flyttet ut. Barnet var da fire år. Vi flyttet fort sammen av praktiske grunner, og jeg møtte barnet etter bare to måneder. Barnet elsket meg fra første stund, på tross av alt dritt mor kom med hele tiden... Kommentarer som "mamma sier at du ikke får lov til å..." ble jeg veldig vant til, men merket at setningene ikke kom fra barnet selv. Anonymous poster hash: 14fc5...2e2 Jeg blir helt sjokkert over både din mann og ts sin mann jeg! Har de fadern skjære meg ikke baller nok til å skape et liv med ungene sine uten å dra inn fremmede damer i hus før ungen i det hele tatt har rukket å skjønne den nye situasjonen? Å flytte sammen av praktiske årsaker? Praktiske årsaker som var viktigere enn et lite barn? Jeg blir kvalm! Og ja, jeg er bitter, mitt barns stemor gjorde akkurat det samme, flyttet direkte inn til mitt barns far fra sin forrige type, og ble gravid etter bare 2-3 uker. (Jeg gikk fra han og vi hadde vært single begge to i tre år, så det var ingen sjalusi inne i bildet. Men jeg satt igjen med en fortvilt femåring som ikke skjønte hvorfor hun ikke kunne bo med pappa lenger, og beholde rommet sitt. For ja, denne stemoren gjorde om på alt, plasket inn med en ekstra stebror og en halvbror på vei, og startet oppussing av alle rom innen noen hadde rukket å trekke pusten.) Kan du svare på hvorfor det er galt å allerede være gravid selv om de ikke har ært sammen i et år enda? Hvis det føles rett for dem å få barn sammen nå, så er det deres sak og ikke din. Det finnes utallige personer som blir gravide med noen de ikke er sammen med, det er vel verre? Men de får det til å fungere likevel. Noen blir sammen etterpå og andre ikke.Anonymous poster hash: c13a2...dda Det er ikke dems sak, det handler da om barnet som allerede finnes! Det er barnet som er der fra før det skal tas hensyn til. Er man uten barn så kan folk få seg unger allerede etter fem minutter for min del, men det er virkelig lov å bruke hodet et lite sekund for å tenke seg om når det finnes en person i bildet som er viktigere enn alt annet! Anonymous poster hash: 4c476...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #52 Skrevet 6. januar 2015 Ts Her! Skjønner ikke hvor dere har fått det fra at jeg ble sammen med far rett etter bruddet med mor?? Jeg kom inn i livet til far over 3 år etter bruddet! Mor fant nye før far hadde flyttet ut. Jeg møtte far i april, ble gravid i juli og vi flyttet sammen i august. Ja, det er en stor omvelting for en gutt på 4 år. Men når far da først finner en dame han liker 3 år senere og følelsene er gjensidige så skal man sette ting på vent? Graviditeten var så klart ikke planlagt og tanken på abort var der nettopp fordi det var store forandringer i livet til alle! Men jeg er snart 30 år og dette kan jo være min siste sjanse, jeg har hatt lyst på barn i 3 år nå. Guttungen viser ikke negative tegn til at han skal bli bror, han snakker positivt om lillebror hele tiden og klarer nesten ikke å vente til han kommer ut. Kanskje det kan være noe av det mest positive som skjer i hans liv? Eller det kan gå andre vei, men det vil tiden vise. Jeg er der for guttungen når han ønsker det, og i det siste så virker det som at han ønsker det ganske ofte. Grunnen til at jeg kaller dere som slenger negative kommentarer bitre er fordi dere velger å gå til personangrep istedenfor å svare på det jeg spør om! Hvordan vet dere at jeg er bimbo, maktsyk, egoistisk, og hvordan vet dere at forholdet vil vare i max 3 år? Jeg har selv snakket med eldre damer som var i samme situasjon, og nå har vært sammen med mannen i over 40 år. Det finnes ikke noe fasit på forhold og hvor lenge det varer. Det handler om hvor mye man gidder å kjempe for at det skal vare, mange forhold går i dass når nedturene kommer fordi man gir opp for lett! Jeg må nå le litt når jeg leser disse negative kommentarene, Det lager et litt komisk bildet av dere som sitter bak tastaturet Anonymous poster hash: 543e0...6ce
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #53 Skrevet 6. januar 2015 Vet du hva, TS, med dette siste innlegget ditt beviser du vel egentlig hva flere av oss har sagt allerede. Det er ikke og blir ikke bra for et lite barn at pappan flytter sammen med ei ny dame som ungen ikke kjenner. Uavhengig av hvor lenge det er siden bruddet med mor, og uavhengig av om mor evt har fått seg ny mann. Det er heller ikke slik at de av oss som mener du (og far!) har tatt noen vanvittige dårlige valg, er "bitre" "sjalu" og ikke "forstår" noenting. Det mange av oss påpeker er at det er ikke rart at ungen sliter/avviser deg når situasjonen er som den er. Det virker ikke som om du startet denne tråden for å får råd, men derimot for å få støtte og applaus for at du er så "flink". Flink til hva da? Ikke tenke lenger enn nesetippen rekker fprdi du ble forelska? Greide å bli gravid etter et så kort bekjentskap? og nei - når man er "nesten 30" så er man langt unna "last chance salon" når det gjelder å få barn, selv om du har "hatt lyst på barn i 3 år". Og mene at man "ikke skal sette ting på vent" når det er barn med i bildet viser vel og strengt tatt en svært manglende vurderingsevne. Som alt i alt sier mer om deg enn oss sk. bitre som tillater oss å påpeke det. Forhold settes tungt på prøve når man får barn. Og selv om du er aldri så skråsikker på at dere aldri går fra hverandre, er det stor sjanse for at det skjer. Og taperne da blir den lille gutten som allerede er der, og den ufødte babyen. Anonymous poster hash: a35d3...c9d 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #54 Skrevet 6. januar 2015 Vet du hva, TS, med dette siste innlegget ditt beviser du vel egentlig hva flere av oss har sagt allerede. Det er ikke og blir ikke bra for et lite barn at pappan flytter sammen med ei ny dame som ungen ikke kjenner. Uavhengig av hvor lenge det er siden bruddet med mor, og uavhengig av om mor evt har fått seg ny mann. Det er heller ikke slik at de av oss som mener du (og far!) har tatt noen vanvittige dårlige valg, er "bitre" "sjalu" og ikke "forstår" noenting. Det mange av oss påpeker er at det er ikke rart at ungen sliter/avviser deg når situasjonen er som den er. Det virker ikke som om du startet denne tråden for å får råd, men derimot for å få støtte og applaus for at du er så "flink". Flink til hva da? Ikke tenke lenger enn nesetippen rekker fprdi du ble forelska? Greide å bli gravid etter et så kort bekjentskap? og nei - når man er "nesten 30" så er man langt unna "last chance salon" når det gjelder å få barn, selv om du har "hatt lyst på barn i 3 år". Og mene at man "ikke skal sette ting på vent" når det er barn med i bildet viser vel og strengt tatt en svært manglende vurderingsevne. Som alt i alt sier mer om deg enn oss sk. bitre som tillater oss å påpeke det. Forhold settes tungt på prøve når man får barn. Og selv om du er aldri så skråsikker på at dere aldri går fra hverandre, er det stor sjanse for at det skjer. Og taperne da blir den lille gutten som allerede er der, og den ufødte babyen. Anonymous poster hash: a35d3...c9d Det kommer så mange idioiske svar her inne. Dette forholdet kan gå samme vei som et forhold som har vart i mange år. Slutt å vær så dømmende. Ingen av oss vet hva gutten tenker om stemor og tanken om å bli storebror. Kanskje han er kjempefornøyd? Vi kjenner ikke disse menneskene, derfor blir det feil å dra konklusjoner om at gutten har det fælt pga alt dette.. Anonymous poster hash: c13a2...dda 1
Biloba Skrevet 6. januar 2015 #55 Skrevet 6. januar 2015 Vet du hva, TS, med dette siste innlegget ditt beviser du vel egentlig hva flere av oss har sagt allerede. Det er ikke og blir ikke bra for et lite barn at pappan flytter sammen med ei ny dame som ungen ikke kjenner. Uavhengig av hvor lenge det er siden bruddet med mor, og uavhengig av om mor evt har fått seg ny mann. Det er heller ikke slik at de av oss som mener du (og far!) har tatt noen vanvittige dårlige valg, er "bitre" "sjalu" og ikke "forstår" noenting. Det mange av oss påpeker er at det er ikke rart at ungen sliter/avviser deg når situasjonen er som den er. Det virker ikke som om du startet denne tråden for å får råd, men derimot for å få støtte og applaus for at du er så "flink". Flink til hva da? Ikke tenke lenger enn nesetippen rekker fprdi du ble forelska? Greide å bli gravid etter et så kort bekjentskap? og nei - når man er "nesten 30" så er man langt unna "last chance salon" når det gjelder å få barn, selv om du har "hatt lyst på barn i 3 år". Og mene at man "ikke skal sette ting på vent" når det er barn med i bildet viser vel og strengt tatt en svært manglende vurderingsevne. Som alt i alt sier mer om deg enn oss sk. bitre som tillater oss å påpeke det. Forhold settes tungt på prøve når man får barn. Og selv om du er aldri så skråsikker på at dere aldri går fra hverandre, er det stor sjanse for at det skjer. Og taperne da blir den lille gutten som allerede er der, og den ufødte babyen.Anonymous poster hash: a35d3...c9d Graviditeten var ikke planlagt. Mener du at man bør ta abort for sikkerhets skyld da? Er det bedre for det ufødt barnet enn å ta sjansen på at forholdet holder, og være forberedt på at det kan bli et brudd på et tidspunkt? Det er et liv som er satt igang, ikke å sitte over menyen til Peppes og vurdere å ringe inn en bestilling. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #56 Skrevet 6. januar 2015 Ts Her! Skjønner ikke hvor dere har fått det fra at jeg ble sammen med far rett etter bruddet med mor?? Jeg kom inn i livet til far over 3 år etter bruddet! Mor fant nye før far hadde flyttet ut. Jeg møtte far i april, ble gravid i juli og vi flyttet sammen i august. Ja, det er en stor omvelting for en gutt på 4 år. Men når far da først finner en dame han liker 3 år senere og følelsene er gjensidige så skal man sette ting på vent? Graviditeten var så klart ikke planlagt og tanken på abort var der nettopp fordi det var store forandringer i livet til alle! Men jeg er snart 30 år og dette kan jo være min siste sjanse, jeg har hatt lyst på barn i 3 år nå. Guttungen viser ikke negative tegn til at han skal bli bror, han snakker positivt om lillebror hele tiden og klarer nesten ikke å vente til han kommer ut. Kanskje det kan være noe av det mest positive som skjer i hans liv? Eller det kan gå andre vei, men det vil tiden vise. Jeg er der for guttungen når han ønsker det, og i det siste så virker det som at han ønsker det ganske ofte. Grunnen til at jeg kaller dere som slenger negative kommentarer bitre er fordi dere velger å gå til personangrep istedenfor å svare på det jeg spør om! Hvordan vet dere at jeg er bimbo, maktsyk, egoistisk, og hvordan vet dere at forholdet vil vare i max 3 år? Jeg har selv snakket med eldre damer som var i samme situasjon, og nå har vært sammen med mannen i over 40 år. Det finnes ikke noe fasit på forhold og hvor lenge det varer. Det handler om hvor mye man gidder å kjempe for at det skal vare, mange forhold går i dass når nedturene kommer fordi man gir opp for lett! Jeg må nå le litt når jeg leser disse negative kommentarene, Det lager et litt komisk bildet av dere som sitter bak tastaturet Anonymous poster hash: 543e0...6ce Bra svar tilbake til de som kritiserer noen de ikke kjenner. Ja, omveltning for en liten gutt, men som ts skriver, så har det forbedret seg og jeg vil absolutt si at de har gjort det beste de kan ut av situasjonen. Å bli gravid etter kort tid stiller ingen garanti for at et forhold ikke vil fungere, så slike kommentarer er idioti å komme med. TS, godt at du tar kg for det det er.. søppel med råd innimellom Anonymous poster hash: 14fc5...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #57 Skrevet 6. januar 2015 Kjære vene, hvorfor er det bare ts som er STEMOR som får pepper? Det har ikke blitt skrevet før nylig, men ts sier at MOR fant en ny kjæreste FØR far flyttet ut. Det er vel greit at MOR driter i barnets følelser, men så fort det er snakk om far og STEMOR, de tenker jo aldri på barnets beste liksom. Kjøss megAnonymous poster hash: 680b2...932 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #58 Skrevet 6. januar 2015 Akkurat det er strengt tatt fars ansvar.. Som vi vet så lar de kvinnen passivt styre. Norske menn liker det slik...at de selv bare kan stå og se på?Anonymous poster hash: 70f6e...788
Kattugla Skrevet 7. januar 2015 #59 Skrevet 7. januar 2015 Som vi vet så lar de kvinnen passivt styre. Norske menn liker det slik...at de selv bare kan stå og se på?Anonymous poster hash: 70f6e...788 Som voksen burde du forstå at du kan ikke forvente at stemor stiller opp alltid når det passer deg men kan ellers ekskluderes.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #60 Skrevet 7. januar 2015 Kjære vene, hvorfor er det bare ts som er STEMOR som får pepper? Det har ikke blitt skrevet før nylig, men ts sier at MOR fant en ny kjæreste FØR far flyttet ut. Det er vel greit at MOR driter i barnets følelser, men så fort det er snakk om far og STEMOR, de tenker jo aldri på barnets beste liksom. Kjøss megAnonymous poster hash: 680b2...932 Det står at mor fikk en ny kjæreste. Det står ikke at kjæresten ble presentert og flyttet inn på dagen, sånn som far og stemor valgte.Anonymous poster hash: d0c08...a87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå