debn Skrevet 4. januar 2015 #1 Del Skrevet 4. januar 2015 Heihei! Det skal sies at jeg har måtte gå mange runder med meg selv før jeg turte å poste dette, men ettersom de fleste av mine venninner bor et stykke unna (og plutselig har veldig lite tid til overs) føler jeg det er på tide å skaffe seg flere venner, som gjerne bor litt nærmere. Jeg studerer ikke (har et "friår" med jobb), så dermed er det vanskelig å møte noen på samme alder. Jeg er ei 19 år gammel jente, flyttet til Oslo for et par måneder siden sammen med kjæresten min. Stortrives med samboskap, men savner noen å dra på kafé med, snakke med, gå på turer med, trene med eller bare se en film med Håper på respons! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Itsmeemaria Skrevet 5. januar 2015 #2 Del Skrevet 5. januar 2015 Heihei! Jeg har akkurat flyttet til Ski til kjæresten min. Er 19 år (95 modell), og er lærling i kontorfaget på en ungdomsskole. Vanskelig å finne venner på samme alder for meg også.. er bare lærere her..Hehe. Send meg gjerne en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseL Skrevet 5. januar 2015 #3 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg er alltid åpen for nye vennskap! Er 23 år og bor i Oslo. Liker kafebesøk, vinkvelder, shopping osv:) Bare å sende melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå