ssh97 Skrevet 19. mars 2015 #401 Skrevet 19. mars 2015 Kødder du? Elins innsjekk er noe av det verste jeg har sett. Guttene løp rundt som siklende, logrende fjortisvalper. Takk og pris at Martine hamra kula i bakken og tok fredningen. Er på flere måter enig. Elin sin innsjekk var latterlig og jeg forstår godt hvorfor jentene går imot henne, men Martine er veldig ekstrem på drittslengingen og det er tydelig at hun er bitter og sjalu på Elin og Elin sin oppmerksomhet. De andre jentene blir fort litt styrt av henne - spes. Isabel
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #402 Skrevet 19. mars 2015 Er på flere måter enig. Elin sin innsjekk var latterlig og jeg forstår godt hvorfor jentene går imot henne, men Martine er veldig ekstrem på drittslengingen og det er tydelig at hun er bitter og sjalu på Elin og Elin sin oppmerksomhet. De andre jentene blir fort litt styrt av henne - spes. Isabel Hva konkret var latterlig ved Elin sin innsjekk? Anonymous poster hash: 4d5da...8af 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #403 Skrevet 19. mars 2015 PH promoterer og normaliserer baksnakking, mobbing, kroppsfokus og generelt dårlige/usunne holdninger. Hvorfor ser folk egentlig på denne skiten? Anonymous poster hash: 4fc5f...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #404 Skrevet 19. mars 2015 Slutt og tull a. Martine er langt unna Simone. Er noen som er lik henne er det Elin/Emilie. Martine er årets AM. #TeamMartine Er det 1.april allerede? Jeg heiet på AM i fjor, og hun var da aldeles ikke som Martine. Hvis AM drev med utfrysning, sa at ingen fortjener å være der mer enn henne, og kalte seg for dronningen av PH, da må jeg ha sett på et annet program.Anonymous poster hash: 7c9d8...f87 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #405 Skrevet 19. mars 2015 PH promoterer og normaliserer baksnakking, mobbing, kroppsfokus og generelt dårlige/usunne holdninger. Hvorfor ser folk egentlig på denne skiten? Anonymous poster hash: 4fc5f...7e2 Vi vil først og fremst se "parforhold" som blir satt på prøve. Satt på prøve av fristerinner/fristere som kan bryte opp i forholdene og se reaksjonene på dette. Nå senest hos Martine-karakteren som ikke taklet at en smellvakker babe sjekket inn og truer de andre jentenes parforholdstatus. Vi vil også se deltakere som har null hemninger. Som er mindre intelligente og sier det de tenker rett ut og som knuller som kaniner. Anonymous poster hash: 4d5da...8af
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #406 Skrevet 19. mars 2015 Martine er lett den vakreste dama der inne. Hadde hun vært litt mer carefree hadde hun lett hatt alle gutta rundt lillefingeren. Anonymous poster hash: 38bdb...062 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #407 Skrevet 19. mars 2015 Slutt og tull a. Martine er langt unna Simone. Er noen som er lik henne er det Elin/Emilie. Martine er årets AM. #TeamMartine Martine er årets AM? Øh nei. Det er ikke Martine som blir fryst ut da. Det er hun som er bitchen og tror hun er dronningen av PH. Noe hun ikke er. Bra Isabel ryker! Anonymous poster hash: 7bce5...88b 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #408 Skrevet 19. mars 2015 Så slemme de er mot Emilie! Særtig Martine. Helt jævlig Minner meg om da venninnegjengen frøs meg ut helt uten videre på ungdomsskolen *gråte* Anonymous poster hash: 2395f...128 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #409 Skrevet 19. mars 2015 Utifra ryktene så tror jeg det er Isabel som ryker i kveld! Anonymous poster hash: d49af...ab3
smartbimbo Skrevet 19. mars 2015 #410 Skrevet 19. mars 2015 Synes Martine begynner å minne om Aurora fra i fjor, også på utseende. 1
Spiralis Skrevet 19. mars 2015 #411 Skrevet 19. mars 2015 PH promoterer og normaliserer baksnakking, mobbing, kroppsfokus og generelt dårlige/usunne holdninger. Hvorfor ser folk egentlig på denne skiten? Anonymous poster hash: 4fc5f...7e2 Jeg ser på PH for å meske meg i folk som er for pene for sitt eget beste og som i tillegg er dumme som brød. Kombinasjonen av babyolje, kropp, total mangel av selvinnsikt og egoer ute av alle proposjoner, gir meg lykke, latter og en sterk følelse av at jeg har gjort det bra i livet. Når folk i tillegg puler forran tv-kameraet og skjemmer seg ut med oppførselen sin så gir det meg en deilig opplevelse av å være både sosialt og Intellektuelt smart. Alt dette får jeg gratis ved bare å slenge rumpa ned i godstolen forran TV`n. Verden er god! 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #412 Skrevet 19. mars 2015 Martine er lett den vakreste dama der inne. Hadde hun vært litt mer carefree hadde hun lett hatt alle gutta rundt lillefingeren.Anonymous poster hash: 38bdb...062 Martine er ikke penest. Hun er pen, men mest i ansiktet. Sara er den peneste. Nydelig ansikt og hun har en pen kropp, uten å være overdrevet på noen måte. Det er vakre jenter som er med til nå, og kamera er strengt så der er mye penere i virkeligheten. Anonymous poster hash: 8b33a...9db
ma1992 Skrevet 19. mars 2015 #413 Skrevet 19. mars 2015 Martine er ikke penest. Hun er pen, men mest i ansiktet. Sara er den peneste. Nydelig ansikt og hun har en pen kropp, uten å være overdrevet på noen måte. Det er vakre jenter som er med til nå, og kamera er strengt så der er mye penere i virkeligheten. Anonymous poster hash: 8b33a...9db skjønnhet er i øyet som ser 4
marion Skrevet 19. mars 2015 #414 Skrevet 19. mars 2015 Jeg ser på PH for å meske meg i folk som er for pene for sitt eget beste og som i tillegg er dumme som brød. Kombinasjonen av babyolje, kropp, total mangel av selvinnsikt og egoer ute av alle proposjoner, gir meg lykke, latter og en sterk følelse av at jeg har gjort det bra i livet. Når folk i tillegg puler forran tv-kameraet og skjemmer seg ut med oppførselen sin så gir det meg en deilig opplevelse av å være både sosialt og Intellektuelt smart. Alt dette får jeg gratis ved bare å slenge rumpa ned i godstolen forran TV`n. Verden er god! Ja det er sannerlig morsomt å følge med på disse brødhodene. Store egoer uten selvsensur. Men samtidig er jeg også såpass overbærende at jeg vet dette er snakk om veldig unge mennesker som nok også er fanget og oppglødd til å vise seg som ekstreme Paradise Hotel-folk. De gjør nok ekstra ut av seg enn hva de ville gjort i en annen setting.
Spiralis Skrevet 19. mars 2015 #415 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Ja det er sannerlig morsomt å følge med på disse brødhodene. Store egoer uten selvsensur. Men samtidig er jeg også såpass overbærende at jeg vet dette er snakk om veldig unge mennesker som nok også er fanget og oppglødd til å vise seg som ekstreme Paradise Hotel-folk. De gjør nok ekstra ut av seg enn hva de ville gjort i en annen setting. I det virkelige liv er de sikkert knakandes kjekk ungdom hele gjengen, men jeg har ikke lyst til å la den slags logiske og fornuftige tanker ødelegge TV-kvelden for meg. Endret 19. mars 2015 av Spiralis 1
Kraula Skrevet 19. mars 2015 #416 Skrevet 19. mars 2015 Hvorfor har ikke Viaplay lagt ut torsdagsepisoden?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #417 Skrevet 19. mars 2015 Hvorfor har ikke Viaplay lagt ut torsdagsepisoden? torsdagsepisodene blir lagt ut samtidig som på tv.. veldig teit Anonymous poster hash: 65a9d...919
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #418 Skrevet 19. mars 2015 Idiotisk at det går så seint. Jeg skal jo på jobb i morgen!Anonymous poster hash: f077d...6d5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #419 Skrevet 19. mars 2015 Mulig jeg er litt ''bakpå'' her, men sjekker Fredrik inn igjen? Jeg har akkurat sett frampeikene i slutten av episode 1 på nytt, og der sitter Fredrik med noen harry-potteraktige briller og en tverrsoversløyfe i gull som jeg ikke kan huske å ha sett han i mens han var på hotellet. R Anonymous poster hash: 591ed...4ae
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #420 Skrevet 19. mars 2015 Mulig jeg er litt ''bakpå'' her, men sjekker Fredrik inn igjen? Jeg har akkurat sett frampeikene i slutten av episode 1 på nytt, og der sitter Fredrik med noen harry-potteraktige briller og en tverrsoversløyfe i gull som jeg ikke kan huske å ha sett han i mens han var på hotellet. R Anonymous poster hash: 591ed...4ae De som går ut helt først, pleier vel som regel å komme inn igjen senere? Anonymous poster hash: 65a9d...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå